Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/04/2008 @ 09:58 Viena | Woooooooow, Cindy, dat is super!!! Een streepje is toch een streepje? Ik hoop dat je van tweekend een dikke vette tweede streep hebt. Ik laat een ganse doos kaarsjes voor je branden!!! Sterkte!! |
| 02/04/2008 @ 10:15 ENGELMAMA ![]() | ik brand een en |
| 02/04/2008 @ 16:27 bunny ![]() | he cindy duim ontzetten voor je mee hoor. en brand wel honderd kaarsjes voor je ![]() maar toch al nen dikke proficiat nadia |
| 03/04/2008 @ 07:05 nefertiti ![]() | Hier is het fout gegaan, we gaan op naar een nieuwe ronde en hebben in ieder geval de bevestiging dat er nog een kansje is voor ons. |
| 03/04/2008 @ 07:36 Stien ![]() | @Nefertiti: was dit de eerste keer dat het raak was na het lange proberen? Sorry dat het verkeerd is gelopen. Hou je goed. S |
| 03/04/2008 @ 09:00 Viena | Nefertiti, wat erg voor je!!! Hopelijk vind je voldoende kracht om hier snel bovenop te komen. Kwens je ontzettend veel sterkte... ![]() |
| 03/04/2008 @ 11:13 ENGELMAMA ![]() | mijn engeltje waakt ook over jou, omdat ze weet dat jij mama's nieuwe engelmamavriendinnetje bent. en met twee staan zij en wij sterk. tata |
| 03/04/2008 @ 11:15 cindy ![]() | Dat is een heel mooie gedachte, net zoals je zei dat onze engeltjes dikke vriendjes zijn in de hemel. Je bent zo'n lieverd...echt waar. ![]() |
| 03/04/2008 @ 16:53 Viena | HEEELLLEEEP!!! Ik wordt crazy van dat wachten!!! Nog steeds geen te zien...Mijn hoop dat het toch misschien es zo zou kunnen zijn, is weer aan het groeien... Moeilijkmoeilijk om realistisch te blijven... Pffff... ![]() |
| 03/04/2008 @ 17:40 ENGELMAMA ![]() | geen bloed, geeft moed!!! testje doen miscchien, dat kan je uit je lijden verlossen. |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD maart

Ik wens jullie een prachtig gezond kindje toe... 

.....

te zien...