< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » uitgerekend oktober 2008, wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
uitgerekend oktober 2008, wie ook?
26/06/2008 @ 13:26
evi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

ik ben vanmorgen geweest voor een 3D echo echt leuk hoor je ziet da kindje veel beter dan de gewone echo, als je de kans daarvoor hebt zeker doen

groetjes

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 11:59
Luna

Online Status
Hey Evi, oh lijkt me zo leuk een 3D echo...kan je ook al zien hoe je baby'tje eruitziet?

Over die 3D echo, ik heb op 17/07 een afspraak in Genk bij doc Jaspers, maar lees zoveel slechte commentaren over een vrouw die nix doet dan op haar klok en gsm kijken en totaal geen uitleg geeft..ja hallo, daar ga ik geen 85,00 euro voor betalen.
Nu zit er ook een dr. in Beringen...Raeymakers, heeft iemand ervaring met 3D echo Genk of Beringen?
Louise, jij was volgens mij bij een van de 2 geweest, toch?

Verder niet veel nieuws hier...heb 2de les zwangerschaps-yoga achter de rug, deze keer ademen vanuit de buik met oog op persen (kracht daar zetten) en een druk-punt massage bij elkaar. Echt heel leuk, een aanrader!!!

Fijn weekend iedereen!!!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:02
twijfelaartje

Online Status Stuur bericht
Hoi
Ja ons valiezen staan onderussen bijna klaar; vanavond vertrekken we naar Zuid-Frankrijk. 2 weekjes genieten!
Louise, ik heb geen zwangerschapsbikini gekocht, vond ze niet mooi en ze zijn ook niet zo gemakkelijk te vinden. Ik ben in de INNO geweest en heb er een bikini van Agiva gekocht. Ik heb normaal een 36 en een kleine B cup en ik heb deze bikini in maat 40 gekocht en die zit me perfect. Probleem is dikwijls dat bij de meeste bikini's broekje en bikini samen moeten gekocht worden en dat er dan maar één van de twee goed past. Ik heb er gelukkig ene gevonden waar ik tevreden over ben.
Ik heb dan ook nog wel een zwangerschapsbadpak (is 6 jaar oud, haha). Een zwarte die ik nu al iedere week aandeed om te gaan zwemmen. Ik benniet van plan om mijn buikje iedere dag bloot te stellen aan de zon, vandaar. En ik doe ook zo'n licht handdoekje mee om mijn buik me af te dekken als ik een bikini aanheb. Voor het geval ik er geen goed gevoel zou bij hebben (te warm voor kleintje?)

Waarop wou ik dan ook nog reageren??? Mhhh, a ja lijkt me idd wel leuk zo'n 3d-echo maar ik heb ook al negatieve reacties gehoord en ik ga er geen laten doen.

Ik heb dan ook vandaag de eerste kleertjes gekocht voor ons meisje .Met de braderie gaf ze -50% vanaf dat je 5 stuks kocht en met bijna 3 kinderen is dat niet moeilijk (ik had 15 stuks mee). Ik heb toch wat mee in het roze hoor. Gecombineerd met een jeansbroekje is dat echt wel mooi. 't Is ook niet zo'n babyroze van vroeger hé. En met een dochter van 7,5 jaar ben je daar wel al wat in gegroeid in dat roze. Ik vind het nu eerlijk gezegd wel mooi en vroeger ook niet.

Zo, dat was het voor nu, tot binnen een "dikke" 2 weken! En ik hoop uit de grond van mijn hart dat hiet alleen maar goed nieuws te lezen is ,want Anne-Sophie, ik denk nog veel aan je hoor!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 16:07
Louise

Online Status Bekijk profiel
Twijfelaartje, goei reis en een goede ontspannende vakantie!

Luna, ik heb zo'n 3D echo laten doen in Genk. Tja, tis niet dat het slecht was maar ik had toen rond 20wk een afspraak voor een geslachtsbepaling en die vrouw wilde dat gewoon niet doen, ze had al een paar keer verkeerde bepalingen gedaan en die vrouwen hebben haar dan opgebeld met een kwaad telefoontje en nu wou ze geen geslachtsbepalingen meer doen. Maar ik betaal wel voor die geslachtsbepaling hè + het staat op de website dat ze dat doen. En inderdaad, het duurd een 15min en dan staat ze 5 min te bellen bijgevolg dat mijn filmpje maar een 5 min duurd ipv 15 min.

Het kan ook zijn dat het bij mij zo gelopen is en als jij gaat dat het dan helemaal niet zo is hoor. Je ziet maar wat je gaat doen.

Hier gaat het verder wel, soms echt last van groeipijnen, onder en bovenrug pijn, soms wat harde buiken (doen geen pijn) maar neem nu magnesium in en dat helpt wel in combinatie met rusten. Soms word ik er wat lastig van maar het lukt wel.
Ik zal blij zijn als ik mijn kleintje binnen 14 weken kan vasthouden!

Zo tis weer weekend, geniet ervan en tot maandag.

Groetjes

En met jullie last van kwaaltjes?

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 07:26
evi

Hey,

ik ben van w-vl en ik moet zeggen we hadden een sessie gevraagd van 20 min van 50 euro en we zijn daar 1u en half binnen geweest, bij ons neemt ze echt haar tijd, en ze blijft proberen, omdat ons ventje altijd graag dicht bij de placenta zat konden we het minder goed zien. maar we hebben toch mooie beelden meegekregen.

@ luna: je kunt alles mooi herkennen, oogjes, mondje, neusje, voetjes,... mss moet je er eens een dagtrip naar wvl van maken?

we zijn ook gisteren naar de gyn geweest, en het woog al 920 gram, amai ik verschoot echt dat het al zoveel kon wegen, hij begint ook sterk te komen want als ie begint schoppen ja amai ik voel da al redelijk goed. vandaag gaan we de papa laten erkennen, en de geboortepremie aanvragen.

nu hopelijk mooi weer vandaag hé
groetjes

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 11:56

hoi luna
ik ben in beringen geweest. Was heel fijn maar gaat er soms vlug over
maar kan wel alles duidelijk zien.
Dan kan je er thuis op je gemak nr kijken.
Ik ben ongeveer een half uur binnen geweest.
Ben er al 2 keer geweest.
Die kan alles goed op meten en hoeveel weken dat je bent.

Ik vond het zeer fijn. Geen slechte ervaring. Is wel ene dokter
die heel recht uit is.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 10:49
Luna

Online Status
Hey, oh ik zie dat de meeste zo een 3D echo hebben laten doen...
Evi, ik zou er graag een dagtripje van maken want die van jou lijkt me het meest adeqaute, maar mijn vriend verklaart me helemaal voor gek ;-)
Denk toch dat ik naar Beringen ga gaan...komen toch ook veel positieve reacties van, die van Genk niet echt.
Ben zooooo benieuwd...wil zien hoe ons meisje eruitziet (en hoop stiekem dat ze op mama lijkt

Verder gaat het hier goed, heb gemerkt dat ik echt tijdig moet eten na 2x echt ziek geworden te zijn (duizelig, misselijk)...zomaar INEENS toen we later gingen eten, nu weet ik gelukkig waarom.
Gisteren begon buik te rekken, vooral in de lies..alsof er te weinig vel is...blijkbaar bandenpijnen? De rugpijn gaat tegenwoordig wel beter denk ik en verder alleen hhhhhheeeeeeeeeeelllllll mooooooeeeeeeeee (geeuw)
Tis inderdaad nog maar 14 weken (mss wel minder) en dan hebben we zo een klein ukkie in ons armen, ik kan het soms niet geloven...(en benauwend want hier is nog steeds nix klaar, maar we zijn ermee bezig ;-)))

Ik wens iedereen die op vakantie gaat, heel veel plezier...geniet ervan mammies!!!! (tis de laatste keer met z'n 2

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 22:28
miss boesy

halo,
nog oktober mama 's last bij het in bed liggen,...

als ik in bed lig heb ik echt last van mijn bekken of een spier daar rond....
vooral als ik me wil draaien van kant voel ik het erg...

het is zo de binnekant van je benen ..bekken net of je heel veel kilometers gereden zou hebben met de fiets...
nuja heb ik daar eens een week mogen voor thuis blijven van de huisarts...maar nu ben ik weer geweest gaan werken...en heb ik weer last..zelfst nog meer soms ..zelfst mijn schaambeen doet zeer...
dat vooral zo bij liggen ..en als je dan je been een beetje op heft..doet het zeer...

nuja de dokter zei toen,dat dat komt doordat je bekken losser komen ,soepeler worden voor de baby ...
dus ja nu weet ik niet echt of ik terug moet naar de dokter ...of als dat eigenlijk niet zo erg is...en er hier veel vrouwen last van hebben ?

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:30
Louise

Luna,Miss boesy, jaja dat slapen, ik begin er ook echt last van te krijgen. Op mijn rug ging nog, maar begint nu ook moeilijk te worden. Dus nu is het 's nachts van links naar recht draaien, bijgevolg 's morgens moe. Maar ik ben nu die promagnor (magnesium) aan 't nemen. (heeft trouwens Liesbet laten weten dat ze dat ook nam en ik heb dit aan mijn gyne. gevraagd en ze zei, doe maar gerust) Dus het helpt mij enorm met die soms harde buiken (merci liesbet) en het helpt mij ook enorm bij het moe zijn. Als ik het ingenomen heb zo'n uurtje erna voel ik me echt op mijn gemak, heb ik de kracht om iets te doen en mijn harde buiken zijn zo goed als weg. Het helpt ook tegen stress, wat ik dus heb, voor het minste ben ik aan't stresse.

Vorige week zijn we gaan kijken voor de kaartjes + suikers. Nu moet ik binnen een 4 weken teruggaan om het voorontwerp te bekijken hierbij komen de aangepaste suikers.

Deze week nog even langsgaan voor de geboortelijst, dan is die volledig klaar.

Het kinderkamertje daar moet ik wel nog aan beginnen maar ik moet eerst nog naar ikea.

Volgende week vertrek ik op vakantie ik zal blij zijn, zo'n 10 dagen echt rust en zwemmen, want dat is goed voor zwangere vrouwen hè.

Ja, luna het gaat nu wel snel hè, en inderdaad normaal bij een 13 à 14 weken hebben we ons boelleke in ons armen, ongeloofelijk hè! Ik krijg de kriebels als ik er aan denk.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 10:24

Luna, ik ben ook rond 20 weken al in Genk geweest en moet zeggen dat ik toch wel zeer tevrede was.
Ze heeft zelfs veel moeite gedaan voor het geslacht, maar hij lag niet juist.
De foto's voor op de stik is bij ons liet gelukt omdat mijn man er blijkbaar al iets had op staan.
Die heeft ze bewaard in ons dossier en die krijgen we 22 juli mee als we een lege stik bij hebben (maar we gaan gewoon een nieuwe kopen).
Onze kindjes waren er ook bij en ze legde alles zeer goed uit.
Ik ben er in elk geval tevrede van.
Maar als ze tel zou krijgen terwijl ze met mij bezig is, ik kijk dan op mijn klok en ze kan die tijd er bij doen, want je betaald er voor.

Groetjes,
Heidi

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 10:44
CC

Hallo,

Hier ook een slechte slaper! Sinds vorige wwek last van vocht in mijn rechterbeen en voet en ik word vaak wakker met slapende handen (tintelingen) na het opstaan nog een half uur last hiervan in mijn duim en eronder in mijn hand. Morgen naar de gyn en dan ga ik vragen wat ik er tgen kan doen, heb het e.e.a. opgezocht op het web en het lijkt op het carpale tunnel syndroom.
Dat is wel minder.............

Verder ook helemaal gelukkig dat de 26 wekengrens in zicht komt, weer een mijlpaal he! Ons meisje is lekker beweegelijk en ik vind de schopjes echt prettig.

Groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 12:02
Luna

Online Status
heyla...ok ik heb de afspraak voor 3D echo gewoon laten staan in Genk. Heb naar daar gebeld, kreeg de desbetreffende vrouw aan de lijn (waarover ik al wat klachten had gelezen) en haar eerlijk verteld wat ik gelezen had en mijn zorgen daarover uitgesproken...ze was verrast en vond het natuurlijk niet leuk, maar ze heeft me heel fatsoenlijk te woord gestaan, uitleg gegeven en me gerust gesteld dat alles in orde zal zijn. Dus ben benieuwd...mss dat ze door mijn telefoontje niet op haar klok gaat kijken of gaat bellen, anders eis ik gewoon extra tijd...opgepast met zwangere vrouwen en hun hormonen he ;-))))

Oh ja, vanaf vrijdag begin ik in het Virga Jesse ziekenhuis in Hasselt met zwangerschaps-aquagym, zijn 9 lessen...lijkt me heel leuk. Mijn schoonzusje heeft dit ook gedaan en vond het heerlijk.

En daarna naar de gyn...ben er nog steeds niet uit of ik weer aan het werk ga, aan een kant denk ik dat het beter is van wel...anders ben ik wel heel lang thuis en gaat mss vervelen (ondanks feit dat hier kamertje ook nog lang niet af is en de rest is ook maar half af), maar ben bang dat het te zwaar gaat worden...ben zo snel moe, pijn in de rug, pijn in de buik en thuis ben je dan op je gemak he...op het werk niet. Enfin, heb nog enkele dagen om erover na te denken...

@Lousie, wanneer vertrek je? geniet ervan en idd RELAXEN en GEEN STRESS!!!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:52
Louise

Hey Luna,
Leuk die zwangerschaps aquagym!! Weet ons te zeggen of hoe het is geweest.
Ja, als je thuis bent voel je je op je gemak en werk je aan je eigen tempo... als het dan nog goed weer is, is het wel leuk thuis te zijn.
Ik vertrek volgende week woensdag. Gaan jullie nog op reis of heb ik dat al gevraagd?
Ja nu begint het met de 25/26 weken zwaarder te worden he. Ik heb dat ook dat ik nu enorm last krijg van mijn onderrug en groeipijnen (die banden die uitrekken) Men bovenrug,nek voelt soms ook gespannen door dat ik slecht slaap of het gewicht dat ik moet meedragen. Jaja, tis allemaal iets hè, dat zwanger zijn. Maar goed nog 14 weken (wat eigenlijk nie lang meer is) en dan begint het nieuwe leven...

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 16:55
hope

Online Status Stuur bericht
Amai allemaal weer nieuwe kwaaltjes. Ik slaap ook heel erg slecht is heel vreemd niet van de zeer ofzo. net voor ik in bed kruip ben ik ontzettend moe en zou ik in slaap vallen waar ik zit of sta maar eens ik in bed lig, lig ik nog twee uur te draaien voor ik in slaap val.

Voor de rest heb ik voorlopig niet veel last, ook heel snel moe als ik iets doe maar ja hoort erbij hé.

Ik zit al van de paasvakantie thuis en ben blij dat ik deze week sportweken mag gaan begeleiden, eens iets anders dan altijd thuis zitten. Veel met kindjes bezig zijn en contact met andere doet echt nog een deugd;

Hier ook druk bezig met de kamer, al veel gekocht dat staat allemaal klaar, nu nog wat schilderen boven en dan de kaartjes en suikerbonen (die ik pas in september ga maken, maar al wel ga bestellen) en dan zijn we rond.

Ik ben echt aan het aftellen niet normaal.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 10:05
Louise

Hope, jaja we hebben allemaal weer kwalen bij...

Maar inderdaad ik ben ook aan't aftellen en uiteindelijk is het niet echt lang meer als je erover nadenkt.

Zalig weertje hè !!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:29
Liesbet

Hier is alles rustig. Ik zit geplaagd met hoofdpijn.
De enveloppen voor de kaartjes zijn sinds gisterenavond geschreven. Nu rest ons enkel nog de cadeautjes voor in de klassen van Arne en Gauke. Maar met een beetje hulp zijn ook die volgende week klaar. En mario gaat vrijdag de kleedjes van de zolder halen, dan zijn we helemaal klaar.

Nu maar weer aan 't werk, tot later

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:22
Louise

Liesbet mooi buikfoto!
En, nog is bedankt voor die promagnor, ik ben het nu een week aan't nemen en dit is bij mij echt een wondermiddel (tot nu toe) Gisteren had ik zelf zo'n gevoel van, ik werd niet moe, kreeg geen harde buiken, voelde mijn kindje goed bewegen, dit is zalig zwanger zijn!!! Mijn buik voeld enorm ontspannen, blijkbaar had ik dat echt nodig.

We zijn al zo goed als 26 weken, ik vind het nu echt vooruit gaan. Als ik terug ben van vakantie ben ik 30 weken, dan is het echt niet lang meer...ik kijk er echt naar uit.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:21
Luna

Online Status
Hallo...ja Liesbet, die buikfoto is echt heel mooi, helpt mij eraan denken dat wij er ook nog eens eentje moeten nemen...is heeelll lang geleden!!! (tijd vliegt gewoon!)

Ok ik heb iets te snel geroepen dat de rugpijn beter was...sinds enkele dagen steekt deze weer enorm de kop op...heel laag in de onderrug, soms zo erg dat staan gewoon pijn doet...heeft nog iemand dit? Gelukkig vrijdag naar de gyn...eens ff kijken wat hij zegt.

Oh Louise, leuk...je bent bijna weg!!!! Neen wij gaan niet meer, zijn toch in april geweest (Spanje), heb bruinverlies gehad daar (groot paniek) en begin juni in het ziekenhuis gelegen met nier-stuwing...ik denk dat ik beter in de buurt blijf! Wij gaan in het voorjaar met ons 3tjes op vakantie hebben we afgesproken...:)

Ik ben nog vrij dus ga lekker genieten van de zon vandaag...hopelijk jullie ook!

Oh ja Lousie, ik laat je zeker weten hoe de aquagym geweest is vrijdag...

Groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 13:51
Belle

Hoi, ik heb een 3D foto gekregen bij mijn gyneacoloog en die is super gelukt. Je kan ons meisje haar gezichtje er super goed op zien. (Zie profiel.) 'k Vind het nu al een snoes van een baby.

De 14de juli moet ik terug op controle en ik kan haast niet wachten tot de nieuwe 3D.

[Laatst gewijzigd door Belle - 02/07/2008 @ 13:52] - Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:37
Liesbet

Ik ben nu mee het vrijgezellenfeest van zijn peter aan 't organiseren. heeft er iemand trouwens een idee hoe we op een leuke manier een geldsom (in muntstukjes) kunnen afgeven op de trouw?

Zo nu maar weer aan 't werk. Tot later

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >