Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2008 @ 13:26 evi ![]() | hey, ik ben vanmorgen geweest voor een 3D echo echt leuk hoor je ziet da kindje veel beter dan de gewone echo, als je de kans daarvoor hebt zeker doen groetjes |
| 27/06/2008 @ 11:59 Luna | Hey Evi, oh lijkt me zo leuk een 3D echo...kan je ook al zien hoe je baby'tje eruitziet? Over die 3D echo, ik heb op 17/07 een afspraak in Genk bij doc Jaspers, maar lees zoveel slechte commentaren over een vrouw die nix doet dan op haar klok en gsm kijken en totaal geen uitleg geeft..ja hallo, daar ga ik geen 85,00 euro voor betalen. Nu zit er ook een dr. in Beringen...Raeymakers, heeft iemand ervaring met 3D echo Genk of Beringen? Louise, jij was volgens mij bij een van de 2 geweest, toch? Verder niet veel nieuws hier...heb 2de les zwangerschaps-yoga achter de rug, deze keer ademen vanuit de buik met oog op persen (kracht daar zetten) en een druk-punt massage bij elkaar. Echt heel leuk, een aanrader!!! Fijn weekend iedereen!!! |
| 29/06/2008 @ 10:49 Luna | Hey, oh ik zie dat de meeste zo een 3D echo hebben laten doen... Evi, ik zou er graag een dagtripje van maken want die van jou lijkt me het meest adeqaute, maar mijn vriend verklaart me helemaal voor gek ;-) Denk toch dat ik naar Beringen ga gaan...komen toch ook veel positieve reacties van, die van Genk niet echt. Ben zooooo benieuwd...wil zien hoe ons meisje eruitziet (en hoop stiekem dat ze op mama lijkt ![]() Verder gaat het hier goed, heb gemerkt dat ik echt tijdig moet eten na 2x echt ziek geworden te zijn (duizelig, misselijk)...zomaar INEENS toen we later gingen eten, nu weet ik gelukkig waarom. Gisteren begon buik te rekken, vooral in de lies..alsof er te weinig vel is...blijkbaar bandenpijnen? De rugpijn gaat tegenwoordig wel beter denk ik en verder alleen hhhhhheeeeeeeeeeelllllll mooooooeeeeeeeee (geeuw) Tis inderdaad nog maar 14 weken (mss wel minder) en dan hebben we zo een klein ukkie in ons armen, ik kan het soms niet geloven...(en benauwend want hier is nog steeds nix klaar, maar we zijn ermee bezig ;-))) Ik wens iedereen die op vakantie gaat, heel veel plezier...geniet ervan mammies!!!! (tis de laatste keer met z'n 2 ![]() |
| 30/06/2008 @ 12:02 Luna | heyla...ok ik heb de afspraak voor 3D echo gewoon laten staan in Genk. Heb naar daar gebeld, kreeg de desbetreffende vrouw aan de lijn (waarover ik al wat klachten had gelezen) en haar eerlijk verteld wat ik gelezen had en mijn zorgen daarover uitgesproken...ze was verrast en vond het natuurlijk niet leuk, maar ze heeft me heel fatsoenlijk te woord gestaan, uitleg gegeven en me gerust gesteld dat alles in orde zal zijn. Dus ben benieuwd...mss dat ze door mijn telefoontje niet op haar klok gaat kijken of gaat bellen, anders eis ik gewoon extra tijd...opgepast met zwangere vrouwen en hun hormonen he ;-)))) Oh ja, vanaf vrijdag begin ik in het Virga Jesse ziekenhuis in Hasselt met zwangerschaps-aquagym, zijn 9 lessen...lijkt me heel leuk. Mijn schoonzusje heeft dit ook gedaan en vond het heerlijk. En daarna naar de gyn...ben er nog steeds niet uit of ik weer aan het werk ga, aan een kant denk ik dat het beter is van wel...anders ben ik wel heel lang thuis en gaat mss vervelen (ondanks feit dat hier kamertje ook nog lang niet af is en de rest is ook maar half af), maar ben bang dat het te zwaar gaat worden...ben zo snel moe, pijn in de rug, pijn in de buik en thuis ben je dan op je gemak he...op het werk niet. Enfin, heb nog enkele dagen om erover na te denken... @Lousie, wanneer vertrek je? geniet ervan en idd RELAXEN en GEEN STRESS!!! ![]() |
| 02/07/2008 @ 10:21 Luna | Hallo...ja Liesbet, die buikfoto is echt heel mooi, helpt mij eraan denken dat wij er ook nog eens eentje moeten nemen...is heeelll lang geleden!!! (tijd vliegt gewoon!) Ok ik heb iets te snel geroepen dat de rugpijn beter was...sinds enkele dagen steekt deze weer enorm de kop op...heel laag in de onderrug, soms zo erg dat staan gewoon pijn doet...heeft nog iemand dit? Gelukkig vrijdag naar de gyn...eens ff kijken wat hij zegt. Oh Louise, leuk...je bent bijna weg!!!! Neen wij gaan niet meer, zijn toch in april geweest (Spanje), heb bruinverlies gehad daar (groot paniek) en begin juni in het ziekenhuis gelegen met nier-stuwing...ik denk dat ik beter in de buurt blijf! Wij gaan in het voorjaar met ons 3tjes op vakantie hebben we afgesproken...:) Ik ben nog vrij dus ga lekker genieten van de zon vandaag...hopelijk jullie ook! Oh ja Lousie, ik laat je zeker weten hoe de aquagym geweest is vrijdag... Groetjes ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

uitgerekend oktober 2008, wie ook?

.Met de braderie gaf ze -50% vanaf dat je 5 stuks kocht en met bijna 3 kinderen is dat niet moeilijk (ik had 15 stuks mee). Ik heb toch wat mee in het roze hoor. Gecombineerd met een jeansbroekje is dat echt wel mooi. 't Is ook niet zo'n babyroze van vroeger hé. En met een dochter van 7,5 jaar ben je daar wel al wat in gegroeid in dat roze. Ik vind het nu eerlijk gezegd wel mooi en vroeger ook niet.
En ik hoop uit de grond van mijn hart dat hiet alleen maar goed nieuws te lezen is 

zijn peter aan 't organiseren. heeft er iemand trouwens een idee hoe we op een leuke manier een geldsom (in muntstukjes) kunnen afgeven op de trouw?