volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 17:42 ![]() | Het is een avatar, best zo opzoeken op de site. Heb er ook steeds problemen mee en dan zoek ik het steeds op. |
| Gisteren @ 12:30 Sientje ![]() | angelique, ik kan niet helpen maar hoop dat alles snel goed begint en dat je snel je beebje kunt vasthouden. |
| Gisteren @ 08:49 Sientje ![]() | angelique, doe dat goed. Hier niets. ben wel al op van 6 uur. Omdat ik niet kon slapen. Dus dan zal ik straks maar bij slapen. sientje |
| 06/10/2008 @ 22:17 evi ![]() | luna proficiat met je kleine meid |
06/10/2008 @ 17:56 ![]() | Oei Sientje, hoe is het gebeurt? |
06/10/2008 @ 17:11 ![]() | Luna, proficiat met je dochter. |
| 06/10/2008 @ 16:30 Luna | geboren!! Wwwoooww ik zie dat er ineens heel wat kleintjes geboren zijn!!! Ook wij hebben onze kleine meid eindelijk in onze armen...na een zware bevalling is onze JOY op 2/10 geboren om 22u37, ze woog 3515 gram en 51cm groot...en ze is ZO IMMENS MOOI!!!:) We zijn sinds vandaag weer thuis...het hele verhaal volgt z.s.m...ik ga me eerst wat installeren hier en jullie verhalen lezen. Ik wil jullie wel graag een fotootje laten zien maar vind niet meer hoe dit hier te plaatsen, kan iemand me even helpen hiermee? THX!!!:) |
| 06/10/2008 @ 12:39 hope ![]() | aan alle mama's proficiat met hun kleine spruit. ben echt jaloers op jullie want ik moet nog even wachten. Geniet er in ieder geval van. |
volgende pagina >
[Reageer]

uitgerekend oktober 2008, wie ook?

De vk is net geweest en heeft gevoeld water nog niet gebroken, zit op 2 a 3 cm....maar daar kan je natuurlijk ook al wat weken mee rondlopen....er kwam ook slijm enn bloed mee...ze gaat nu wat huisbezoeken doen en belt mij later ff terug...ik ben maar beetje afleiding zoeken en beetje op pc en af en toe wat rondlopen om te kijken of hhet echt gaat doorzetten, denk t zelf wel.

En toen al flink harde buiken, maar nu kan ik er ni meer van slapen, flinke buikpijn maar vooral rugpijn, dus misschien dat het begonnen is?! Ben maar ff achter pc gaan zitten voor afleiding, ze komen nu toch wel om de 5 minuten.....maar duren niet echt heel lang, en zijn nog goed te doen....vandaar dat ik ook achter de pc kan