< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???
Gisteren @ 19:11
patatje2

Online Status Stuur bericht
hey meiden,

Flairtje, kom op e meid! wij blijven voor je duimen!

Mel, spannend morgen! succes meissie! voor je

tessa, ja het was super! heb ook goed geslapen! Die uitslag is dus nog verergerd! gisteren ook nog en vandaag is het beter! als het volgende keer nog is ga ik is naar dokter! mssn iets in dat water?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:39
Tessa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey iedereen,

@Mel, ik hoop echt dat er morgen goed nieuws voor je uit de bus komt..

@Flairtje.. Meid want een nieuws heb je nu weer gekregen, hopelijk is het niet zo erg dan dat het klinkt.. Pfff het zou een geruststellende echo moeten zijn, maar dit was het weer niet. Misschien is het de volgende keer weer volledig anders nieuws want dat zou niet de eerste keer zijn. Vergeet gewoon niet dat jouw 2 ventjes vechterkes zijn en dat ze jou niet zullen opgeven. We zijn er voor je meid..

Ik heb goed nieuws gekregen op men werk, ik moest normaal mijn examen herdoen voor mijn vast contract omdat ik de vorige keer geen 80% haalde. Nu vertelde men office manager dak nog steeds men examen moet doen maar dak ervoor mijn vast krijg en dat was wel nodig want anders viel ik op ziekekas als ik thuis zat en nu dus niet. Ben héél blij.. 'Je verdient het' zei hij.. Dit deed deugd. Maar ik hooptye er wel op want ik zit nu alleen voor hetgeen wat ik moet doen dus ik verzet werk voor 2, zelfs 3 man...

@Patatje, het was leuk hé het zwemmen, wel vermoeiend, maar dat water deed deugd, sindsdien heb ik elke dag nogal een gewoel in mijn buik hoor. Zij/hij is serieus actief.. Dat beloofd...

Veel liefs voor jullie allemaal..

Tesje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:33
jokske

Online Status Bekijk profiel
flairtje
had nu echt wel gedacht dat je met superveel goed nieuws ging afkomen.
Gedeelelijk wel, ivm met orgaantjes enz.
Maar dat vruchtwater, dat wil je niet mee hé!
Ik blijf denken en je steunen! dikke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:03
ann

Tsja Flairtje, ik zou het misschien ook niet willen weten in jouw situatie... Het wordt weer leven van echo tot echo he... Ik weet echt niet goed wat zeggen. Jullie hebben al zoveel pech gehad, ik wou echt dat het vanaf nu alleen nog maar 100% goed ging
Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:59
flairtje

Nee Ann... ik heb het eigenlijk niet durven vragen wat ze dan zouden doen. Ik wil het liever niet weten. Ik moet weer de hoop vinden dat het zover niet zal komen en als ik dan weet wat me mss boven het hoofd hangt, valt het me mss nog zwaarder.
Toen we doorgingen zei die man 'positief blijven hé', 'k had veel goesting om te zeggen dat zijn plaat bleef hangen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:48
lienemien

ik word er zelf triestig van als ik het lees ...
maar meisje toch, ik hoop gewoon dat de weken voorbij vliegen en dat jij die twee jongens gezond en wel op de wereld kan zetten en ervan kan genieten, want ik kan me voorstellen dat dit alles behalve prettig is. Je zit er constant mee in je gedachten hé ...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:46
ann

Ach nee he Flairtje... Ik had zo gehoopt dat er deze keer geen "maar" zou volgen... Waarom kun je nu niet eens "gewoon" goed nieuws krijgen! Ik kan me goed inbeelden dat je al goed je best moet doen om er niet compleet onderdoor te gaan, zoals jij telkens heen en weer geslingerd wordt tussen je emoties... Hebben ze al iets gezegd hoe ze jou kunnen verder helpen als het nog erger zou worden??? Moeten ze dan gaan opereren of zo??? Ach meisje... Ik vind het zo erg voor je... Ik hoop echt dat het terug stabiliseert en je volgende week terug goed nieuws krijgt!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:34
flairtje

Hoi dames...

wel the story continues... Gewoon gelukkig zijn en genieten zit er niet in.
Beide baby's zitten op schema qua lengte en gewicht, de bloedstromen zijn goed en de orgaantjes zijn ook ok! Allemaal goed toch? Er is uiteraard een MAAR... hier komt ie... mààr het verschil in vruchtwater is groter geworden. Van de kleinste is de poel gezakt van 2,0 naar 1,8 en van de grootste van 4,7 naar 7,0.
Als het 1,0 bereikt of 10,0 dan moeten ze in actie schieten, en omdat het dus bij de éne zo fel gestegen is, moet ik dus nu alle weken op controle naar Leuven.

Sorry zenne... k zit er weer ff door. k ben het zo beu om steeds week na week telkens die 'maar' te horen, ik wil gewoon genieten! Ik wil ook genieten van een echo! Ik wil ook babyspullen kunnen kopen, ik wil ook naar babybedjes kunnen kijken. Allemaal zonder ik steeds moet denken, k zal maar wachten want zal ik voor 1, 2 of helemaal niks moeten kopen?!
Ik zou vanavond het tweelingpark moeten gaan afhalen dat ik kon overkopen voor een goede prijs, maar dan denk ik maar al 'wacht nog maar wat'.

Pfff... k zal maar blij zijn dat ik tenminste zwanger ben?

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:16
jokske

flairtje, ik ben echt nieuwschierig hoe het afgelopen is met je 20 weken echo!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 18:40
irene

eindelijk de vakantie voorbij, eindelijk terug zwnagerschapszwemmen, nu dak nog kan... hahahahaha...zijn ze het zwembad aan het kuisen, voor niets naar daar gereden. ben dan toch eens buiten geweest .
verder hier alles nog DIKDIKDIK in orde buiten het slapen.
lienemien, lastig hé als je je draai niet meer vindt. ik heb ook alle mogelijke houdingen aangenomen.
flairtje, hoop dat je leuke dingen gaat zien vanavond, ik vond dat enorm super die 20 weken echo.

knuffel voor iedereen. ik mag dinsdag weer op controle. benieuwd hoe groot hij nu al is en of hij al aan het indalen is of niet.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:59
lienemien

Flairtje: succes hé meid

Mel: en duimen duimen duimen dat het vanaf vrijdag meteen goed gaat hé ;-)

Ik voel me ietsje minder vandaag. Ik vind weer geen enkele manier om min of meer comfortabel aan mijn bureau te zitten hé. Dat ik moe ben verergerd dat ambetant gevoel alleen maar ... pffff ....
Ik zou het liefst in mijn bed kruipen en pas dit weekend wakker worden ...

[Laatst gewijzigd door lienemien - 03/09/2008 @ 14:01] - Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:38
ann

Succes met de 20 weken echo he Flairtje! Hopelijk allemaal goed nieuws!
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:20
flairtje

Amai Mel! Super zeg! Vrijdag de big day!

Ja vanavond moet ik ook terug op controle naar Leuven. Dan krijgen we de uitgebreide 20-weken echo. 'k ben eens benieuwd.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:56
irene

amai mel, spannend!!!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:00
mel

hey tessa ben heel blij voor jou

ik mocht dus vandaag bellen voor resultaat hé, was mij al aan het voorbereiden op slecht nieuws want je weet nooit hé maar was nergens voor nodig, van de 21 eicellen waren er 17 rijpe en er zijn er 16 bevrucht, die van het labo zei zelf dat het een zeer mooi resultaat was, vrijdag om 11 uur wordt er een embryo teruggeplaatst, dus hopelijk delen ze zich mooi zodat we er nog een paar in de vriezer hebben hé

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 09:10
ann

Tessa: Wat fijn dat je toch goed nieuws kreeg! Ik was al erg ongerust... Gelukkig is het vals alarm en is alles ok met je beebje!!! Die jeuk herinner ik me nog van mijn eerste. Had ik op een bepaald moment ook erg veel last van, maar dat was van het uitzetten van mijn vel.

Mel: Ik me te pletter voor veel bevruchte eitjes!!!

Flairtje: Hoe gaat het met jou? Alles in orde? Binnenkort nog eens op controle???
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 08:41
jokske

hoi,
tessa, wat een supernieuws hé!
ben gelukkig in jouw plaats!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 18:38
Mieke

Hey, hier ondertussen al de tweede schooldag achter de rug en het valt allemaal best nog mee. Voor jou is het natuurlijk wel begrijpelijk dat je blij bent dat je thuis bent he Irene Langs de ene kant zou ik ook in jouw plaats willen zijn hoor, maar nu is het nog goed te doen.

Tessa, wel goed dat het uiteindelijk niet die leveraandoening is. Als je gewoon je eetgewoonte (geen vet en zo) moet in de gaten houden, moet dat wel lukken voor het beebje he.

Mel

Hier wel last van de onderrug en m'n staartbeentje precies. Alles doet zo rap zeer Maar das het minste. Volgende week naar de gyn en dan weten we normaal gezien of het een of is

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 18:13
irene

tessa, goed nieuws inderdaad. als het nu gewoon watop je eten letten is en beebje is in orde dan is dat zeker goed goed nieuws. veel zwemplezier

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 17:50
patatje2

hey tessa,

Ja, ik ga het doen hoor! Tegen 20u in aan het kinderbadje in Lebbeke!
Ben wel is benieuwd!

tot straks

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]