volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 10:03 ann | Tsja Flairtje, ik zou het misschien ook niet willen weten in jouw situatie... Het wordt weer leven van echo tot echo he... Ik weet echt niet goed wat zeggen. Jullie hebben al zoveel pech gehad, ik wou echt dat het vanaf nu alleen nog maar 100% goed ging ![]() |
| Gisteren @ 09:46 ann | Ach nee he Flairtje... Ik had zo gehoopt dat er deze keer geen "maar" zou volgen... Waarom kun je nu niet eens "gewoon" goed nieuws krijgen! Ik kan me goed inbeelden dat je al goed je best moet doen om er niet compleet onderdoor te gaan, zoals jij telkens heen en weer geslingerd wordt tussen je emoties... Hebben ze al iets gezegd hoe ze jou kunnen verder helpen als het nog erger zou worden??? Moeten ze dan gaan opereren of zo??? Ach meisje... Ik vind het zo erg voor je... Ik hoop echt dat het terug stabiliseert en je volgende week terug goed nieuws krijgt! ![]() |
| Gisteren @ 09:16 jokske ![]() | flairtje, ik ben echt nieuwschierig hoe het afgelopen is met je 20 weken echo! |
| 03/09/2008 @ 13:38 ann | Succes met de 20 weken echo he Flairtje! Hopelijk allemaal goed nieuws! |
| 03/09/2008 @ 13:20 flairtje ![]() | Amai Mel! Super zeg! Vrijdag de big day! Ja vanavond moet ik ook terug op controle naar Leuven. Dan krijgen we de uitgebreide 20-weken echo. 'k ben eens benieuwd. |
| 03/09/2008 @ 12:56 irene ![]() | amai mel, spannend!!! |
| 03/09/2008 @ 09:10 ann | Tessa: Wat fijn dat je toch goed nieuws kreeg! Ik was al erg ongerust... Gelukkig is het vals alarm en is alles ok met je beebje!!! Die jeuk herinner ik me nog van mijn eerste. Had ik op een bepaald moment ook erg veel last van, maar dat was van het uitzetten van mijn vel. Mel: Ik Flairtje: Hoe gaat het met jou? Alles in orde? Binnenkort nog eens op controle??? |
| 03/09/2008 @ 08:41 jokske ![]() | hoi, tessa, wat een supernieuws hé! ben gelukkig in jouw plaats! ![]() |
| 02/09/2008 @ 18:13 irene ![]() | tessa, goed nieuws inderdaad. als het nu gewoon watop je eten letten is en beebje is in orde dan is dat zeker goed goed nieuws. veel zwemplezier ![]() |
| 02/09/2008 @ 17:50 patatje2 ![]() | hey tessa, Ja, ik ga het doen hoor! Tegen 20u in aan het kinderbadje in Lebbeke! Ben wel is benieuwd! tot straks |
volgende pagina >
[Reageer]

Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???

Meid want een nieuws heb je nu weer gekregen, hopelijk is het niet zo erg dan dat het klinkt.. Pfff het zou een geruststellende echo moeten zijn, maar dit was het weer niet. Misschien is het de volgende keer weer volledig anders nieuws want dat zou niet de eerste keer zijn. Vergeet gewoon niet dat jouw 2 ventjes vechterkes zijn en dat ze jou niet zullen opgeven. We zijn er voor je meid..
Ik weet echt niet goed wat zeggen. Jullie hebben al zoveel pech gehad, ik wou echt dat het vanaf nu alleen nog maar 100% goed ging
Ik kan me goed inbeelden dat je al goed je best moet doen om er niet compleet onderdoor te gaan, zoals jij telkens heen en weer geslingerd wordt tussen je emoties... 
.
en duimen duimen duimen dat het vanaf vrijdag meteen goed gaat hé ;-)

Langs de ene kant zou ik ook in jouw plaats willen zijn hoor, maar nu is het nog goed te doen.
Maar das het minste. Volgende week naar de gyn en dan weten we normaal gezien of het een
of
is