[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 04/03/2008 @ 18:58 Girlie | Ja het is eigenlijk helemaal de bedoeling niet om zwanger te worden, juist daarom ben ik er niet gerust in. Maar ik ga gewoon afwachten, heb genoeg om mij bezig te houden. Als mijn er volgende keer weer niet zijn ga ik eens naar de dokter.Groetjes |
| 04/03/2008 @ 18:44 Girlie | Ja heb gebeld naar mijn HA en volgens hem was er geen probleem... (???) hij zei wel dat ik moet langskomen als ik volgende maand mij MS ook niet krijg maar dat is nog 3 weken.... Achja sorry voor al mijn vragen:) Mischien moet ik volgende week nog een keer teste of toch maar gewoon afwachten? Groetjes |
04/03/2008 @ 18:12![]() | ik kan alleen maar zeggen, ga naar je dokter. |
| 04/03/2008 @ 18:08 Girlie | Niemand? Ik maak me zorgen om dat bloedverlies. Het kwam na dat ik 4 dagen de pil had genomen. Ik denk dat ik niet zwanger ben, vermits de test negatief was. Maar misschien heb ik een late eisprong gehad en dus kon ik misschien nog niet positief testen? Heb niet echt kwaaltjes, wel moe moe moe, kan wel de hele dag slape! Groetjes |
| 25/02/2008 @ 14:07 Dunja ![]() | Ik zou wachten tot je ms begint. Dan verstoor je, je cyclus ook niet te erg. |
| 04/02/2008 @ 12:50 Els ![]() | @Mie: mijn menstruatie begon ook altijd pas op de 4e pilvrije dag- soms zelfs pas op de 5e (van mijn stopweek dus). Ik had mijn MS altijd dus maar een drietal dagen... |
[Reageer]

Pil hele week vergeten!!! Wie weet raad?
er volgende keer weer niet zijn ga ik eens naar de dokter.

Wanneer ben je dan gestopt met de pil? Toen ik de pil nam en mijn stopweek had begonnen mijn maandstonden de dag erna al!