volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 09:21 Marylène@work | Hey meiden, ik kom jullie beetje geruststellen, reageren op iedereen doe ik deze middag of vanavond. Heb een halve dag verlof vandaag. Of het echt beter gaat... niet echt, ik krijg een enorme nesteldrang wil nog heel veel regelen voor de baby... Maar kan niet verder want we moeten nog verhuizen. Alles kost stukken van mensen en ik heb echt nood aan verlof... Heb nog geen groot verlof gehad en dan word alles een beetje teveel. Mijn ventje is super lief, werkt heel hard verder. Maar ik moet er wel constant achter zitten. Heb geen zin om savonds nog te wassen, strijken en kuisen. Om den duur stapelt alles op en dan ja, dan is er gewoon geen beginnen meer aan. Mijn ventje werkt alle dagen in de bouw als vloerder en achter zijn uren ook nog. Soms komt hij pas tegen half 10 thuis. Dan moet hij nog eten hem vlug wassen en niet veel later slapen. Veel word er niet gezegd en ik heb om den duur het gevoel van ik sta der alleen voor. Alhoewel ik weet dat het voor ons is dat hij zo werkt. Dinsdag was hij lekker vroeg thuis ikke blij, zegt hij doodleuk ik ga gaan trainen voor de voetbal. Ik werd gewoon zot, ben beginnen schremen en hij zat er dan ook mee in. Maar ik ben dan niet de persoon om te zeggen van neen ga maar niet. Hij werkt hard en heeft af en toe ook wel eens nood aan iets anders. Als hij gaan voetballen is heeft hij dan ook geen zorgen. Maar ik zit daar wel elke dag opnieuw alleen savonds... Het is een beetje een luxeprobleem maar voor mij is het zo lastig. Ik doe alles alleen, ben gisteren nog voor de babykamer gaan kijken. Maar ik wil hem er ook bij hebben... Ah, maar zelfs dit is niets tegenover de problemen van anderen hier. Het is echt wel een luxeprobleem... En dat spijt me zo voor Louise en joke. Want jullie verdriet kan ik gewoon niet wegnemen. Ook jij Bolleke, ik vind het zoooooo erg voor je meid, heb ,nogtans heel veel zitten duimen voor je... Spijtig dat het niet geholpen heeft. Ik wil jullie niet altijd lastig vallen met mijn ditjes en datjes ik wil hier alleen maar mooie banners zien, die aftellen naar het mooiste kado die er bestaat... Spijtig dat het nog niet voor iedereen het geval is. Loop enorm emotioneel heb het ook in mijn hoofd gestoken dat mijn babytje te klein is en achter zit ben gewoon bang voor alles wat komt en nog zal komen... Ik ken mezelf niet met momenten... Wil iedereen rond mij hebben en tis net alsof niemand mij nog ziet staan, nogtans naast mij kijken gaat niet echt meer hoor. Ah, het zal wel beteren hoop ik... Ale, nu beetje werken, ik sla me der zeker door... Maar het is zo'n emotionele rollercoaster... Had het me heel veel rooskleuriger voorgesteld het zwanger zijn... |
| 27/08/2008 @ 13:36 Ploempje | Even aangepast AFSPRAKEN: Joke: 26/08 afspr gyn (na MK - bespreking vervolg behandeling) Snuitje: 01/09 (11.15u) echo op 12 weken Hel1: 02/09 (18.45u) echo op 8,5 weken Lauie: 08/09 (10:15) echo. Ploempje: 11/09 Kim : 11/09 echo op 12 weken Marylène: 11/09 controle geen echo. Lauie: 18/09 controle verloskundige. BIJNA ZWANGER: Leen: NOD 01/09/2008 Ploempje: NOD 01/09/2008? Louise: NOD 02/09/2008 Joke: NOD 10/09/08 ZWANGER: Marylène - 24 jaar - eerste kindje - uitgerekend 23/12/2008 Snuitje - 23 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 13/03/2009 Lauie - 22 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 17/03/2009 Kim - 28 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 21/03/2009 Hel1 - 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 11/04/2009 |
| 27/08/2008 @ 13:34 Ploempje | @Leen: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Deze morgen heb ik gebeld voor mijn bloedresultaten (gisteren wisten ze het nog niet) en ik heb een eisprong gehad! Ze kunnen dan wel niet zeggen wanneer. Maar ik ben toch super content. Dat is nu al twee maanden na elkaar en dat heb ik nog nooit in mijn leven gehad . Onmiddellijk na het telefoongesprek begon ik al te twijfelen of ik het wel goed gehoord heb. Maar ik durf nu niet meer terug te bellen om het nog eens te vragen... . Mijn ventje zegt dat ik het wel goed gehoord ga hebben. Ik begin serieus te hopen! Al weet ik rationeel dat ik weinig kans maak. Ik heb al een paar dagen steken in mijn onderbuik, hoofdpijn, alle symptomen zoals mijn maandstonden er aan schikken te komen. Dus ik kan je helemaal volgen als je de symptomen beschrijft. Ik vind het ook dubbel. Ik mag niet te veel hopen want het is niet omdat ik een eisprong heb dat de kansen ook groot zijn. Mijn ventje zijn zaadjes zijn namelijk ook niet schitterend dus het moet echt al een toevalstreffer zijn. Nu ja, die bestaan . Kan dat dat ik echt voel alsof mijn maandstonden komen maar dat ze dan toch niet komen? Of mag ik mijn hoop opgeven? Ik voel Leen dat we ongeveer in dezelfde situatie zitten dus het is wel spannend wat het bij beiden gaat geven. Ik ga ook maandag testen als ik ze dan nog niet heb gehad. Hou mij op de hoogte! @ Marylene: wat scheelt er? Spelen je hormonen met jou? Problemen op het werk? Als je het ziet zitten mag je het altijd komen uitleggen hé. We kunnen je altijd proberen steunen. Het is niet omdat jij zwanger bent dat je geen zorgen meer kunt hebben hé. Die zijn ook belangrijk! @ Louise, Joke, Sterre: Ik wou dat ik kon wensen wat ik wil en dat deze uitkomen. Ik zou jullie zeker niet vergeten hoor! Het moet inderdaad pijn doen om iets wat je veel te kort gekend hebt. Je mag de moed echter niet opgeven. Dat sterretje aan de hemel zal ooit een lichtpuntje zijn.@Lauie: tof dat je ventje zo gekeerd is! Amai het waren emotionele tijden de laatste tijd voor jullie. Ik hoop dat je samen terug even als daarvoor. Als jullie er beiden voor willen gaan dan kan dat zeker geen probleem zijn. @bolleke: Beu van die waarden! Jij verdient echt zoveel beter! Ik @Sabine: amai zo'n drukke week. Hopelijk kan je je snel aanpassen aan je nieuwe ritme. Veel succes! @ Kim en snuitje: veel succes met jullie rug! Ik hoop echt dat het stilaan beter is! Mijn rug doet sinds gisteren ook pijn maar ik denk dat het verhuizen en het sleuren er zeker voor iets tussen zit. Sorry als ik iemand vergeten ben... |
volgende pagina >
[Reageer]

Nog mensen met PCO

Als je dichterbij woonde nam ik je mee voor een terrasje en een leuke babbel
zijn of niet.

, en je weet ik sta ook klaar voor je hé ! Of als je me wil mailen... als het privé is versta ik het ook hoor !
, en zolang je in je achterhoofd houdt dat het misschien deze maand niets is kan het toch geen kwaad.
. Onmiddellijk na het telefoongesprek begon ik al te twijfelen of ik het wel goed gehoord heb. Maar ik durf nu niet meer terug te bellen om het nog eens te vragen... . Mijn ventje zegt dat ik het wel goed gehoord ga hebben.
.
als daarvoor. Als jullie er beiden voor willen gaan dan kan dat zeker geen probleem zijn. 
ik hoop echt voor je dat je schildklierproblemen snel opgelost zullen zijn zodat je kan gaan proberen zwanger te worden. Ik kan me wel voorstellen dat het enorm frustrerend is om nog te moeten wachten. Maar weet je wat ik mezelf probeer voor te houden? Als je terugkijkt naar vorig jaar, dan zie je hoe snel de tijd voorbij vliegt. Dus dan denk ik: volgend jaar zal ik ook zwanger zijn of misschien zelfs al een kindje hebben. En dan zal deze periode waar we nu in zitten heel ver weg lijken. Het is soms een schrale troost, maar mij helpt het wel om vooruit te kijken.