volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/02/2008 @ 15:42 annais ![]() | danku thank you voor de raad Els ,hoop dat alles in orde komt en dat de natuur doet wat die moet doen! veel liefs ,xje![]() |
| 04/02/2008 @ 16:55 annais ![]() | ![]() nog niet ....hopelijk binnekort want ik kan eerlijk gezegd niet wachten... |
| 05/02/2008 @ 08:13 jokske ![]() | je zal veel kansen hebben op een jaar met zo'n korte cyclus! succes ermee! ![]() |
| 05/02/2008 @ 08:31 jokske ![]() | das wel fantastisch dat je zo direct zwanger geraakte .... Je ziet dat het toch een groot verschil maakt v an lichaam tot lichaam... |
| 05/02/2008 @ 09:47 annais ![]() | hoi hoi!! dat is echt snel ..en ik hoop dat ik ook zo vlug mag zwanger worden ...veel succes nog!! ![]() veel liefs , xxx ![]() |
| 05/02/2008 @ 16:18 annais ![]() | ![]() girl of boy??? ![]() |
| 12/02/2008 @ 16:54 | zwanger na mirenaspiraal??? Hallo,Ik laat morgen mijn mirenaspiraaltje verwijderen,mijn eerste dochtertje is nu 2 jaar zou leuk zijn binnen een jaartje een tweede kindje, weet er iemand hoelang het zou duren eer ik zwanger zou zijn na het verwijderen van de spiraal?Groetjes Karolien |
| 14/02/2008 @ 17:21 babs | Ook ik heb vandaag mijn koperspiraal laten verwijderen!!! Was een fluitje van een cent, voor ik er erg in had was ie eruit (in tegenstelling tot de plaatsing auw auw). Mijn vriend en ik (24 jr) willen graag voor een eerste kindjes gaan, maar de gyne zei me dat we best twee cyclussen wachten met er echt "aan te beginnen". Hij zei dat het koper dat nog in de baarmoeder zit de kans op een miskraam vergroot. klopt dit???? Dit is nl het eerste wat ik ervan hoor of lees . Nu moeten we nog twee maand wachten met eraan te beginnen en ik wil echt niet meer wachten . Zijn er nog dames die dezelfde raad kregen van hun dokter?? lieve zoen Babs |
| 14/02/2008 @ 19:11 Marjolein | De gynecoloog heeft tegen mij ook gezegd dat we het beste twee maanden kunnen wachten: vanwege de koper inderdaad, en ook omdat het spiraaltje, zolang het er zit, een wondje veroorzaakt (waardoor het eitje dus niet nestelt). Je kunt beter wachten tot je zeker weet dat alles herstelt is. Die twee maanden wachten was wel een lichte teleurstelling, en we zitten nou ook te twijfelen of het gaat om 'twee maanden' of om 'twee keer je periode hebben'. In dat laatste geval zou het ons een maand wachten schelen... Weet iemand dat? |
| 14/02/2008 @ 19:30 babs | puf zo vervelend!!! ik heb wel al een paar keer gelezen dat mensen direct na de spiraal zwanger worden. En wat met al die vrouwen die mét koperspiraal zwanger worden (schijnt niet zooooo veilig te zijn)?nu ben ik helemaal teleurgesteld...ik wou er zo graag nu al voor gaan. Ik weet dat 2 maand niet zo lang is...maar toch, als je eenmaal beslist ervoor te gaan wil je dat toch graag direct hé. liefs |
| 14/02/2008 @ 19:41 Marjolein | Tja.... dat heb ik nou ook! Eenmaal besloten er voor te gaan blijkt het erg moeilijk om nog langer te wachten! Heel vervelend. Aan de andere kant, als er iets misgaat omdat je niet lang genoeg gewacht hebt, dan ben je nog verder van huis. Maar toch... ben er nog niet helemaal uit wat de definitie is van 'twee maanden'. Misschien is dat wel ongeveer hetzelfde als 'anderhalve maand'? Als mijn volgende periode nou helemaal normaal verloopt ben ik twee keer ongesteld geweest sinds het verwijderen... dan moet alles toch wel weer in orde zijn?! |
| 14/02/2008 @ 19:50 babs | Hai Marjolein, Dat zei mijn gyn: 2X je menstruatie laten doorkomen en dan kan je er zonder probleem aan beginnen. Dus hij bedoelde 2 cyclussen en dus geen maanden. Dan kan jij toch al bijna van start gaan! Wat deden jullie ondertussen? Vrijen met condoom? Zucht, ik wou da ik dit op voorhand geweten had, dan was die spiraal er al veel eerder uit gevlogen .liefs |
| 14/02/2008 @ 19:59 Marjolein | Hoi Babs, Nou, dat is voor ons inderdaad goed nieuws Erg fijn om te horen en een hele opluchting!!! Tja... wij zitten nu met condooms ja. Dat is wel weer even wennen nadat we daar jarenlang geen omkijken naar hadden. Het is ook vreemd: ik wist helemaal niet dat je dan nog moet wachten na de verwijdering, en ik kan er ook op internet verder niets over vinden. Sterkte met het wachten!Groetjes, Marjolein. |
volgende pagina >

koper spiraal verwijdert!!!

zijn er nog meiden die een koperspiraal hebben gehad???en weet iemand of ik nu direct zwanger kan worden?de gyne zei dat ik beter even wacht en hij heeft me ook pillen gegeven OMNIBIONTA noemen ze.maar ik heb nu wel wat schrik dat ik lang ga moeten proberen om zwanger te worden
veel liefs aan iedereen xje

veel liefs ,xje

maar in die drie jaar dat ik ze heb gehad heb ik er ook bijna geen last van gehad,het natuurlijk normaal dat het in het begin wat wennen is ,en je lichaam moet er zich ook aan gaan aanpassen...in het begin heb ik ook een tijdje moeten wachten op men maandstonden maar eens je lichaam zich aangepast heeft aan het spiraaltje komen de
tjes terug elke maand...maar het lijkt mss raar en erg dat de gyne mijn spiraaltje onder narcose heeft moeten verwijderen,maar dat was meer voor de pijn,hij vertelde me dat ik zeker terug zwanger kon geraken,alleen moet ik mijn lichaam de tijd geven.dus we gaan er zeker werk van gaan maken en hopelijk lukt het en moeten we niet te lang gaan proberen
ik wens alvast iedereen die probeert om zwanger te geraken veel succes en veel plezier
veel liefs xxx
. Nu moeten we nog twee maand wachten met eraan te beginnen en ik wil echt niet meer wachten
.
.
Erg fijn om te horen en een hele opluchting!!! Tja... wij zitten nu met condooms ja. Dat is wel weer even wennen nadat we daar jarenlang geen omkijken naar hadden. Het is ook vreemd: ik wist helemaal niet dat je dan nog moet wachten na de verwijdering, en ik kan er ook op internet verder niets over vinden. Sterkte met het wachten!