volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 09/06/2008 @ 19:30 inga | Dag dames... Zette gister een reactie bij het onderwerp gewicht en belandde daarna bij 'namen'. Bij ons wordt het een meisje en onze favoriete namen zijn helaas al in 'gebruik' door familie en vrienden: Sam, Kaat en Liene. Jammer, maar vinden de namen Juta, Jinthe en Heleen ook heel erg mooi. Voor een jongen was het niet moeilijk geweest; Die naam stond al heel snel vast. |
| 02/04/2008 @ 23:04 ella | hey das grappig, loortje, ben ook net of het forum gekomen om te melden dat Janne leuk is voor een meisje ... kus |
| 30/03/2008 @ 23:38 Loortje Friemeloortje ![]() | Heidi, voor een verwijzing naar Jan, voor een meisje dan, is Janne ook erg leuk vind ik :-) |
| 30/03/2008 @ 22:01 ella | namen ook wij zitten druk te denken over namen zal alleszins iets frans worden voor ![]() Lauranne of Axelle, alhoewel ik Roos ook super vind, maar daar is mijn vriend niet zo voor te vinden (maar mijn overleden grootmoeder Rosa) en voor veeel moeilijker... waarschijnlijk Xander. eventueel Lander is ook nog mogelijk..NOG namen altijd welkom!!! want natuurlijk nog alle tijd... kus (verder sarah kijken, zo geweldig weer e hihi!) |
| 28/03/2008 @ 19:27 Loortje Friemeloortje ![]() | Mijn halfbroertjes heten Peter-Jan en Geert-Jan, ook genoemd naar grootopa Jan en opa Jan en Papa Jan :-) Groetjes! |
| 05/03/2008 @ 14:12 Loortje Friemeloortje ![]() | Onze namen staan al vast! Maar wij houden ze ook nog even geheim! |
| 05/03/2008 @ 08:06 nyfe ![]() | Wij hebben ook namen. Maar dat kan nog wijzigen natuurlijk. Voor een meisje Yfke Voor een jongen Jens |
| 03/03/2008 @ 17:30 Sientje ![]() | We hebben een jongensnaam die we mooi vinden. meisjesnaam hebben we nog niet. |
| 11/02/2008 @ 07:53 Cindy (engeltje) | Hopelijk is het bij ons weer een meisje want ook bij de eerste hadden we geen jongensnamen. Mijn dochtertje noemt Fleur en we vinden Lotte wel mooi daarbij passen voor een meisje.Maar voor een jongen....... |
| 09/02/2008 @ 11:15 Belle ![]() | Hier wordt het in ieder geval een franse naam. Wat het juist zal worden daar zijn we nog niet uit. |
volgende pagina >
[Reageer]

namen ?

naam weer een twijfel zoals ik al dacht.
voor een 

ik kijk er al tegenop als je de naam gaat zeggen dat ze dan zeggen