volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 31/07/2008 @ 22:00 Jarimelleke | Helaas, Ik vrees dat ik niet zwanger ben. Ik ben ongesteld geworden, althans daar lijkt het op. Heb wel erg gevoelige borsten en heb echt de afgelopen twee weken zo'n raar gevoel gehad heel laag in m'n buik. Ach, oefenen is ook niet erg ![]() |
| 23/07/2008 @ 15:44 Happy | Hallo ... Ik was even aan het kijken op het forum en zag dit van die krampkes... Geen zorgen maken meisjes ! Ik had dat ook en soms nog zo nu en dan. Dat zijn bandenpijnen, dat is je baarmoeder die wat rekt en dat voel je, is een soort buikspierpijn of zo wat dezelfde pijn als voor je ongesteld gaat worden maar is heel normaal hoor. Echt waar geen zorgen maken ! Nergens voor nodig. Moest je idd een bloeding hebben, dan is het anders maar zolang het gewoon bij krampkes blijft, don't worry ! Groetjes |
| 23/07/2008 @ 12:04 Jarimelleke | Kan eind volgende week pas testen of ik zwanger ben, maar kan het zijn dat je in de eerste week nadat je sex hebt gehad ook al die buikkrampjes hebben? Voel het nu eigenlijk constant, vooral als ik zit. Hoor graag jullie reactie! Kuzzz |
| 22/07/2008 @ 11:03 Jarimelleke | zwanger? Ik heb sinds een week een ongemakkelijk gevoel in m´n onderbuik. Het doet geen pijn, maar het lijkt alsof ik ong. moet worden terwijl dat pas over 1,5 week zou moeten gebeuren.. Hebben wel condoom gebruikt, maar dat wil niet altijd veel zeggen. Ben al een half jaar geleden gestopt met pil. Heb verder eigenlijk nergens last van.. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik hoop het ![]() ![]() Kuzzz! |
| 11/02/2008 @ 18:17 Luna | Dametjes, dank je wel om de prille mama's in spe gerust te stellen!!! Ik maak me al heel wat minder zorgen... :) (bij momenten ;-)) Het word tijd dat ik eens ga genieten... Heeft er nog iemand van jullie op bijna 7 weken al zo een opgezette buik? Soms voel ik me of ik een tweeling krijg...broeken beginnen nu al te spannen, is dat niet wat vroeg? |
| 10/02/2008 @ 13:49 F'tje ![]() | Junior: heb jij ook een periode gehad, rond de 8ste - 9ste week dat je kwaaltjes (bijna helemaal) 'verdwenen' waren? groetjes |
| 10/02/2008 @ 12:53 nelleke | @ jongemeid: als het vruchte tot in de baarmoeder is geraakt, kruipt het niet meer terug hoor, daar moet je je geen zorgen over maken |
| 09/02/2008 @ 23:27 jongemeid ![]() | Op de echo te zien zat het in de baarmoeder, dus zal het daar aan niet liggen toch? Of kan dat wel, dat het nu buiten de baarmoeder zit?? ![]() |
| 09/02/2008 @ 18:13 Luna | Hey mede-mama's, IK heb sinds vannacht ook krampen in mijn onderbuik, niet ondragelijk maar bij momenten voel ik ze al heviger als andere momenten. Geen bloedverlies en wel nog pijnlijke borsten...ik hoop dat alles goed is en dat dit normaal is. Misschien is dit de innestelingspijn ofzo... Zijn er nog mama's met krampen in de onderbuik die mij gerust kunnen stellen? |
| 09/02/2008 @ 11:00 nelleke | @jongemeid : bijna flauwvallen van de pijn kan wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik denk dat je best langs het ziekenhuis passeert om dit te laten controleren! |
| 09/02/2008 @ 09:57 thrallgi ![]() | Ik ben mijn 'vruchtje' kwijt, gisteren bloedingen gekregen, snik :(.Ik wens jullie meer geluk. ![]() |
| 07/02/2008 @ 16:46 thrallgi | Ik heb me net op deze site geregistreerd, ik ben 5 weken en drie dagen zwanger en net als jij Silke heb ik last van buik- en rugpijn,idd net alsof ik mijn maandstonden moet krijgen.Maar bij mij is er ook zowat bruinachtig verlies. Ik moet maandag weer op controle, maar kan aan niets anders meer denken. Ik maak me zorgen, maar door de reacties op jou vraag, voel ik me toch ook iets geruster.Veel succes x |
volgende pagina >
[Reageer]

7weken zwanger en onderbuikpijn.
maar de kleine is onder tussen nu 2 jaar en 6 maandjes dus er hoeft gelukkig niet altijd wat aan de hand te zijn!