Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/02/2008 @ 15:37 Mieke ![]() | Heeft er iemand ervaring met temperaturen? Groetjes |
| 11/02/2008 @ 20:58 LaraLien ![]() | K’tje, wat leuk dan ben ik dus niet de oudste met mijn 24 jaartjes. Maar ik ben dan wel de geen met het oudste kindje. Nana... dat kan ook wel tellen hé! Jippiiee jahee dus! Nieuwenhoven, zijn wij nog maar pas gaan wandelen. Die buitenlucht is goed voor de kinderen hé. Het is weer een héél mooie dag geweest vandaag hé.... zo prachtig weertje, is precies al Lente hé! Die mag nu wel gaan komen hé! Mag ik even nog is vragen wat er met Wout zijn oogjes is? Ook al wel goed dat jij zo’n goeie band hebt met je broer, ik heb dat ook met mijn broer... en met mijn zus!!! Fijn hé... vroeger waren we wel regelmatig kan en hond mijn broer en ik, maar met de tijd is dat verminderd hé! Ouder en wijzer zeker? Staan poetsen op je terras, moet ik hier ook doen deze donderdag... DRINGEND ZELFS!!! Maren dat is wel fijn die goede band met je zus. Ik kwam van Maasmechelen naar hier, en de aanpassing is ook goed meegevallen. Kende al één meisje via het forum (laatste tijd nog maar weinig contact mee) en mijn zus woont hier, en mijn vriend zijn neef ook in Engelmanshoven. Dus echt alleen zijn we niet. En ja ik heb ook zo’n goede band met mijn oudere zus. Zalig gewoon dat je zo goed op iemand kunt rekenen hé. Ik ben dan wel een nakomertje enz, maar toch kan ik altijd bij haar terecht hé! Daarom is zij ook de meter van ons Lara, en haar oudste is de meter van ons Carolien! Fijn dat jullie er zo over denken... hopelijk komen dan alle dromen nog uit hé! Maak maar eerst dat droomhuisje in orde hé. Falke, ja onze mondjes staan niet stil, en zo’n ventje dat niet graag heeft dat je aan de computer zit terwijl hij thuis is, heb ik hier ook zitten hoor... maar als hij er aan zit moet ik niet teveel zagen hé! Mannen éh, een ras apart hé! Ook volop aan de verbouwingen bezig... heeft ieder zijn eigen huisje hier al? Goh wij nog niet... allee jij gaat mij dus nog niet snel inhalen. Holé, ik blijf aan kop met mijn twee schatjes wat leuk zeg!!! Ah ja daar zit wel iets in wat de fotograaf zei. Ik zou ook wachten dan hé! Dan zijn de foto’s al wat leuker, kunnen ze inderdaad meer doen hé! Oei, jij hebt ook je werkje dus gehad met u Marte, met haar mooie volle pamper... KUCH! Fieke, ja dat is goed! Zodra je ze hebt inscannen en laten zien hé! Heb jij ook een babywebsite? Welke is dan de link als ik dat mag vragen, mss weet ik dat wel ofzo, maar toch voor de zekerheid. Misschien is Robbe met tandjes bezig dat hij daarom zo lastig is geweest, of gewoon het weer hé. Maar ja, iedereen heeft wel eens een slechte dag hé! Amai dat was mij nog al een fruitpapkwestie daar, goh ’t is jou dag niet echt geweest éh meid. Maar hupsakee, morgen nieuwe dag en beter hé! Mieke, tempen géén ervaring mee. Sorry meid, anders eens googelen hé!? En over zwangerschapskilo’s gesproken. Ik ben eerst bij Lara 6 kilo afgevallen en dan die 6 terug bijgekomen, en uiteindelijk nog is 16! Na een kleine drie maanden was alles weg... hoe ik weet het niet! Bij Lien ben ik eerst 8 kilo afgevallen, daar héél lang overgedaan dat terug te krijgen, en dan nog minder lang gedaan om 21 kilo bij te komen, en nog minder lang moeten doen om dat weg te krijgen! Ik weet nu zelfs 1 kilo minder dan voor de zwangerschappen. Hahaha... Vandaag Lara’tje terug naar ’t klasje geweest. Is héél goed meegevallen, ze heeft alles van A tot Z uitgelegd aan de juf. Goh ze had zelfs woorden te kort en sloeg haar adem over met praten... haha! Carolien heeft een drukke morgend gehad, door haar tandjes wat doorkomen, maar voor de rest heeft mama toch goed haar poets kunnen doen, alles is weer netjes proper!!! Jippiee !!! Goe gedaan dus! Zijn nog even over de kermis geweest en dan naar huis gekomen. In badje en in bedje gelegd... samen zijn ze naar dromenland vertrokken met hun beertjes in hun armpjes!!! OP http://www.netlog.com/Baby_Celebrian kun je ons volgen hé! xxx ![]() ![]() |
| 12/02/2008 @ 10:41 MamaSofie ![]() | Hoihoi! Mieke, heb totaal geen ervaring met temperaturen. Heb wel ovulatietesten gebruikt, maar die klopte langs geen kanten. Volgens de test had ik in december 06 geen ovulatie, en toen ben ik toch zwanger geraakt ![]() Gieke, hier ook zo ene die zn handje lekker vindt. En niet alleen zn hand, robbe wil alles in zn mond steken! Kmag em geen kus geven of hij doet zijne mond wijd open om es te proeven Chantal, Robbe zn babysite is http://robbehaven.babysite.be Kga strax es zien op uw site, ma robbe slaapt, dus kan ik sebiet efkes wa huishouden doen. T ventje heeft trouwens geslapen tot 08u30, zalig voor mij, want ik heb dus ook wa langer kunnen slapen. Tja, over die goede banden met broers en zussen, ik heb geen of nauwelijks contact met mijn broer, dus kan er niet over meepraten... Fie, geweldig hè, als die buik zo meebeweegt! Ik heb er nog een filmpje van, toen Robbe dat in mijn buik deed ![]() Kan ik misschien ook es op de babysite zetten... Groetjes!!! |
| 12/02/2008 @ 11:06 LaraLien ![]() | Mijn aapjes hebben ook een babysite: http://laralien.dreumessite.be en dan nog die netlog hé!! Allee ik reageer later wel! Ik moet nu even iets doen... een nuttige boodschap lossen! Whahahaa ![]() ![]() |
| 12/02/2008 @ 15:19 LaraLien ![]() | Ah Maren wat uur ben je van plan te gaan? Hihi... ik kan u tegen komen dan!!! Hihi |
< vorige pagina | volgende pagina >

Truieneers!

. De rest moet wachten tot er geld is, zo simpel zal het zijn. We hebben nog veel werk, maar zitten droog en warm. Dat is voor mij het voornaamste.
.
. Mijn echte naam is trouwens Giede voor de geïnteresserden. Falke is de naam van mijn hond
.

Op de grond, op de muren en op de keukenkasten. Dus dan alles opgeruimd en helemaal opnieuw begonnen, terwijl robbe bleef wenen. Tijdens zn fruitpap was hij tussen de lepels door aant wenen omda het ni rap genoeg ging. En nu slaapt em dan, natuurlijk na nog ewa geweend te hebben 
Grrrr... Khoop in ieder geval da robbe minstens een uurke gaat slapen, dan krijg ik nog iets gedaan, en dan is em misschien ewa beter gezind.
. Marte ligt nu in haar park tegen haar mobiel te resenneren. Heb haar al helemaal anders kunnen aandoen, omdat net toen ze in haar schommel zat, ging mevrouwtje kakken, waardoor ze door de schommelbeweging volhing tot in haar nek
. Heb ook nog niet veel kunnen doen, want ze slaapt niet zoals anders. Doordat mijn man thuis is, is hier natuurlijk veel meer leven in huis dan normaal en de hond blaft haar telkens terug wakker. Nu ze lijkt me ook niet echt moe, ze is braaf
.

Maar gelukkig gaat het met Robbe weer beter.