Goeiemorgen allemaal!
Fieke, PROFICIAT met je

!!!! Heb je geen last van de typische kwaaltjes? Robbe zal blij zijn met een speelkameraadje erbij hé! Geniet er maar van!
Als Fleurtje haar eerste verjaardag gaat vieren, zullen het dus voor jou de laatste loodjes zijn of ben je al bevallen!
Ik wist niet goed wat je goede nieuws ging zijn, ik twijfelde tussen een zwangerschap en je resultaat van je eindwerk!
Mijn schoonvader is hier ondertussen hout aan het klieven in ons dennenbosje. De honden zijn hierdoor natuurlijk heel onrustig!
Gisteren heb ik Fleur voor de eerste keer mee onder de douche genomen, dat was ook wel fijn. Ze was echt niet bang van het water, ze was maar heel de tijd aan het lachen! Maar toch denk ik dat ze liever in badje gaat, dat is rustiger hé.
Maren, dan is Nel voor jou wat Maxime voor mij is. Maxime woont ook bij mijn ouders, maar ik heb haar vooral opgevoed en ben met haar naar de hondenschool geweest. Toen wij gingen samenwonen mocht ik haar meenemen, maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik wou haar niet verhuizen uit haar vertrouwde omgeving! Maar ik vind het wel heel fijn als ze nog eens op vakantie komt hier!
K'tje, hoe is het met Woutje, hopelijk al een beetje beter. Wat heeft de dokter gezegd? Hopelijk is zijn temperatuur al een beetje gezakt.
Sofie, dat is wel gemakkelijk dat je zus fotografie studeert. Jullie gaan dus altijd mooie foto's hebben van je pruts! Lieven en ik gaan dit weekend nog eens een poging doen om mooie foto's te maken. Moest dit niet lukken... dan hoor je mij nog wel

.
Ik ga hier een beetje verder opruimen!
Tot straks

Ans