Hellow,
Ik ben zo doodop (maar blijkbaar ben ik niet de enige). Marte is de laatste dagen heel hangerig, en 's nachts slaapt ze slecht, wordt veel wakker en wij dus ook. Ik denk dat die tandjes echt wel fel beginnen opspelen. Gisteren in de late namiddag een perdolan suppo moeten opsteken, want ze had zo pijn en ook wat verhoging en het speeksel stroomde uit haar mondje, maar nog steeds geen tandje te zien.
K'tje, momenteel gaat haar groentenpap super en laat ze haar fruitpap staan, maar ik denk dat dat ook meer met die stoute bijters te maken heeft.
Fieke, we duimen voor jou dat het deze keer wel allemaal goed mag lopen

. Houdt ons op de hoogte van je hcg waarden he. En ik kan geloven dat het niet simpel moet zijn met Robbe in huis om terug zwanger te zijn. Ik kon bij Marte de eeste 3 maand en half mijn hoofd niet rechthouden, of ik was aan het overgeven

. Als dat bij de volgende zwangerschap ook zo zal zijn, is het gewoon onmogelijk dat ik zelf voor Marte kan zorgen en dat zou ik heel erg vinden.
Chantal, welkom terug en veel beterschap aan je kleine meid. Het is precies de moment dat alle kindjes ziek worden. Dat van een collega heeft een otitis media. Vandaag in het ziekenhuis geweest en alles (niet moeten daarblijven), maar het zou gekrijst hebben van de pijn, ocharme.
Sofie, ik denk dat ik zowel in mijn als in Ans haar naam kan spreken, maar er hoeven heus geen tekenen te zijn van een naderende bevalling, ik was totaal verrast toen mijn water brak

. Schanskorven zijn ijzeren "kooien" waar je stenen in doet, je kan daar muurtjes mee maken voor in de tuin. Is vrij modern en veel mooier dan een gemetst muurtje.
Ans, ik ben heel benieuwd naar de foto's

. Gaan we ze ook te zien krijgen??
David is vanavond niet thuis, zal pas laat thuiskomen als ik al lig te slapen. Hij moet de filipijnse vrouw van zijn nonk op de luchthaven gaan halen en dus heb ik een rustige avond.
Tot gauw!
Groetjes Giede en Marte