Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/07/2008 @ 15:20 Falke | Hoihoi, Even reageren vanuit het verre Balen . Marte heeft zich net al goed geamuseerd in haar zwembadje. De foto's volgen straks als we thuis zijn. Ze heeft wel wat last van de hitte in die zin dat ze niet veel wil eten, opmerkelijk minder dan anders, maar ik laat haar veel drinken en dat doet ze wel.Ans, had je gisteren iets te veel op of een zonneslag ofzo, want uw zinnen waren echt wel grappig om te lezen . Ik vind het geen slecht idee om beurtelings bij iemand af te speken, zodat niet altijd dezelfde de "last" ervan heeft. Als we nu naar jou komen, kan je de volgende keer naar mij komen ofzo?K'tje 200 paar lijkt mij ook immens veel, maar ik ken daar niet veel van natuurlijk. Ik ben een vrouw zonder obsessie voor schoenen (jaja die bestaan ook). Marte slaapt en ik ga me nu op het terras zetten met iets lekkers om t drinken! Geniet nog van het mooie weer en tot straks ![]() |
| 01/07/2008 @ 20:37 | Heyhey 12/07 zou normaal gezien moeten lukken. Ik denk niet dat er dan iets gepland staat. Om hoe laat? Ans, zou je misschien een korte wegbeschrijving kunnen geven naar u thuis? Ik kan misschien te voet afkomen. Van thuis tot de proeftuin gaat dus naar Aalst zou ook moeten lukken tenzij ge veel verder woont dan het einde van Kerkom-dorp. Gisteren zijn we ook eventjes naar de avondmarkt geweest. We hebben niks gekocht, was veels te druk om rustig wat te snuiten en te zoeken achter iets. Met Lobke haar slokdarmontsteking is het precies nog niet beter. Int weekend leek het wel zo maar ondertussen weent ze weer zo hard van de pijn bij de fles maar niet allemaal. xFie |
| 02/07/2008 @ 12:06 falke ![]() | Hoi, Als het tussen deze 2 mogelijkheden gaat, dan ben ik voorstander voor 12.30 tot 15.00, want Marte gaat 's avonds meestal tussen half 7 en 7 slapen. Liefs van ons ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Truieneers!

.
.