< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/06/2008 @ 07:50
K'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goedemorgen!

Even snel, want moet dadelijk mijn haar nog drogen.

Ans, R is geene voetbalfan. Goed, voor mij hé

Wout is al wakker van 5.30, ik ben dus nog serieus moe.
Hij moest plassen. Dus... Tja, kan ik niet boos om zijn hé.
Hij is nu echt vertrokken met zijn potje, alleen kaka lukt precies niet. Zal hem eens wat fruitsap geven vandaag, dan zal het wel komen.

Giede, heb je van t weekend wat slaap kunnen inhalen?
Want zo gebroken nachten, breken u ook hé.

Maren, naar waar zijn je ouders op vakantie? Heb er misschien ergens overgelezen.
Nu kan je deze 10 dagen oefenen als huisvrouw

Ik ga afsluiten, anders moet ik mij dadelijk nog haasten en we zijn al zo lang wakker

12/07 is voor mij ok!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:26
Maren

Online Status Stuur bericht
Hoi iedereen!

Vandaag drukke dag gehad. De closing is begonnen en ben daarom vroeger beginnen werken en was om iets na 6 thuis. Toen moest ik eten maken, afwassen, gieten, was vouwen, afval sorteren en noem maar op...
Het is indd 10 dagen oefenen als huisvrouw. Het verschil is dat ik bij mij thuis later hulp ga hebben aan Kristof, maar aan onze Jannes moet ik niet veel vragen. Het enige wat hij kan is afwassen .
Maar ja, dat ben ik al bijna 19 jaar gewoon.

Ans, closing is de maandafsluiting van de boekhouding. Dan wordt de maand = de periode afgesloten waardoor er in die maand niets meer mag geboekt worden. Er worden dan correcties gemaakt, voorzieningen aangelegd, rapporten gedraaid en zo krijg je dan de totalen voor die periode. Is een heel stressy periode voor de verantwoordelijken. Daar hoor ik gelukkig niet bij . Ik moet alleen wat templates laden met correcties, maar het zijn er wel veel, en dus besteed ik daar veel tijd aan.

Ik heb gisteren de finale van het WK niet gezien.
Jannes had vrienden uitgenodigd om samen te kijken, dus zijn Kristof en ik boven op onze kamer naar Fata Morgana en Witse gaan kijken.
Het is bij ons traditie om op zondagavond naar één te kijken.

Voor mij is 12 juli ok. Ik ga dat weekend ook mijn verjaardagsfeestje geven voor de familie, maar dan doe ik dat 13 juli.
Enige suggestie wat we gaan doen dan?

Nu ga ik nog wat verder surfen (moet nog wat opzoeken) en dan mijn bed in!

Tot morgen!
xxx
Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:38
falke

Hallo allemaal,

Vandaag gaan werken en nu voor de rest van de week weer thuis. Het zwembadje voor Marte is gekocht en daar gaan we morgen in plonsen. Het is eentje met een zonnendakje geworden in de vorm van een paddestoel

K'tje de slapeloze nachten zijn inderdaad beter. We zijn dan toch gestart met een fles te geven. Marte krijgt de borst en als ze 's nachts wakker wordt krijgt ze een fles (nu nog borstvoeding maar deze is bijna op, dus gaan we morgen naar de apotheek). Ze wordt dus nu maar 1 keer per nacht meer wakker om te eten. Wel durft ze tegen de ochtend aan (rond 5 uur) nog eens wakker worden voor haar tuttie, maar het is dus inderdaad terug dragelijk geworden. Het is een echt poppemieke.
Is het gezellig druk geweest vandaag? David en ik mijden zulke plaatsten als de pest, meestal als er ergens iets te doen is blijven we daar heel ver vandaan, we kunnen niet zo goed tegen de drukt, maar als Marte wat groter is kunnen we dat toch niet meer maken he.

Ans, laat ons weten hoe de auto is meegevallen he. Proficiat trouwens met Fleurtje haar eerste tandje, ze is Martje nog voor, want hier is het nog altijd niets. Jij hebt wel geluk he dat je zo bij je ouders mag gaan eten, als we naar Balen gaan zit dat er standaard bij, maar we hebben geen dag dat we bij David zijn ouders mogen gaan eten. Heb tjans al vaak gezegd dat dat op maandag wel handig zou zijn, mits Marte dan daar is de ganse dag en we ze toch moeten gaan halen, maar ja we kunnen moeilijk onszelf uitnodigen he

David heeft wel naar de voetbal gekeken en ik heb de laatste helft ook meegekeken. Zo internationale matchen kan ik wel apprecieren, daar na heeft David het boksen opgezet en ben ik boven op gegaan.

12 juli past mij. Ik zou precies wel iets afspreken waar er fatsoenlijk getetterd kan worden, want als je ziet hoe het er op het forum al aan toe gaat, wat gaat dat in levende lijven geven. Is het toch niet de bedoeling dat de mannen meekomen he, want daar gaat de mijne niet veel goesting in hebben vrees ik.

Ik ga nog een beetje opruimen, want na het weekend lijkt het altijd of er een storm door het huis heeft gejaagd.

Vele groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:55
Maxine

Hey

Wij zijn wel naar de braderie gekocht, maar eigenlijk hebben we niet veel gekocht... alleen een zwembroekje voor Fleurtje!

Giede, goed dat jullie nachten al wat beter meevallen! Zo is het idd terug draaglijk hé. Een zwembadje met zonnedakje??, ik ben benieuwd, maak er maar eens een foto van! Morgen zal het wel weer wel goed zijn ervoor!

Ivm 12 juli, jullie mogen gerust allemaal naar hier komen en een terrasje doen. Die avond heeft Lieven net afgesproken met zijn vrienden, dus hier is het rustig . We kunnen misschien na de middagdutjes afspreken en samen iets eten of zo... misschien pizza of iets anders bestellen!? Maar ik wil ook gerust ergens anders afspreken, in Nieuwenhoven of zo... laat maar weten wat jullie verkiezen.
Ik zou ook wel zonder de mannen afspreken, want uiteindelijk zouden zij er niet veel aan hebben als wij zoveel gaan tetteren !

Tot morgen!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 07:43
K'tje

Goedemorgen dames!

De avondmarkt gisteren was een toppertje!
We hebben het heel druk gehad! Heb geene tijd gehad om rond mij te kijken, dus sorry aan degene die gepasseerd zijn en geene goeiedag hebben gekregen.
We hebben 200 paar damesschoenen verkocht! En natuurlijk van de rest ook hé.
Vandaag starten de solden, ben eens benieuwd of daar opnieuw zoveel volk op af gaat komen.

Giede, wat fijn van marte dat ze terug een beetje een ritme gevonden heeft. Welke melk ga je geven? Wij hebben Nutrilon gegeven omdat dat het meeste tegen BV aanleunde. Daarna zijn we overgeschakeld naar Beba omdat dat "zwaarder" is.

Ans, wauw al een eerste tandje op komst!
Hopelijk gaat Fleurtje daar niet te veel last van hebben.
Wout kreeg gelijk met iedere tand een oorontsteking

Maren, dat zal eigen zijn aan broers zeker... Heb ook zo'n exemplaar.

Dus voorlopig houden we het op 12 juli, zonder mannen (denk, alé weet zeker, dat R er niks op tegen heeft om thuis te blijven), want die kunnen inderdaad niet tegen al dat getater

Ik ga nu gauw alles bij elkaar zoeken en dan vertrek ik.

Groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:33
Maxine

Hallo allemaal!

Amaai K'tje, zo veel schoenen verkocht! Is de stock er dan bijna niet door?? 200 paar damesschoenen, ongelooflijk eigenlijk. Ik heb er geen idee van wat er zoal verkocht wordt, maar dat lijkt mij toch ook ongelooflijk veel. Nu is toch bijna alles verkocht alvorens de solden beginnen!? Maar dat is goed voor jullie hé, goede omzet en dan kunnen jullie goed opruimen .

Voor de rest niet veel nieuws hier, vandaag een rustig dagje. Ik ben benieuwd voor straks, ik hoop dat de auto gaat meevallen.
Oei... ik hoor hier geluiden van Fleur die haar pamper vuil aan het maken is , ik zal die maar eens gaan verversen!

Tot straks of morgen

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 15:20
Falke

Hoihoi,

Even reageren vanuit het verre Balen. Marte heeft zich net al goed geamuseerd in haar zwembadje. De foto's volgen straks als we thuis zijn. Ze heeft wel wat last van de hitte in die zin dat ze niet veel wil eten, opmerkelijk minder dan anders, maar ik laat haar veel drinken en dat doet ze wel.

Ans, had je gisteren iets te veel op of een zonneslag ofzo, want uw zinnen waren echt wel grappig om te lezen. Ik vind het geen slecht idee om beurtelings bij iemand af te speken, zodat niet altijd dezelfde de "last" ervan heeft. Als we nu naar jou komen, kan je de volgende keer naar mij komen ofzo?

K'tje 200 paar lijkt mij ook immens veel, maar ik ken daar niet veel van natuurlijk. Ik ben een vrouw zonder obsessie voor schoenen (jaja die bestaan ook).
Marte slaapt en ik ga me nu op het terras zetten met iets lekkers om t drinken!

Geniet nog van het mooie weer en tot straks
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:07
MamaSofie

Hoihoi!

Heb maar weer eens weinig tijd, maar kom jullie efkes geruststellen dat ik nog leef
Heb weer lang niks laten horen, maar heb ook weinig tijd gehad om aan de pc te zitten.
Ans, bedankt voor de pb!
De 12e is prima voor mij hoor! Alleen ga ik niet zo heel lang blijven. Ik zie Tom alleen maar in 't weekend, (en savonds laat, maar dan slaap ik al...)

Moet gaan, Robbe roept!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:01
Maren

Heyla!

Er is weer gezellig wat getaterd precies.
Kan niet alles onthouden sorry .

Ans, voor mij is het ok om naar jou te komen de 12e.
Kan je je adres dan even doorpb'en . En hoe laat we ongeveer mogen komen.
Ik vind het heel goed dat we niet ergens terrasjes gaan doen ofzo want ben eigenlijk een beetje blut .
Maar dat wil ik in de toekomst zeker ook wel doen hoor! Want ik vind da eigenlijk wel heel leuk .

En is de auto goed meegevallen? Kan hij in de garage?
Is altijd leuk hé, een nieuwe auto kiezen.

Zus, ik zal je dan komen uithalen zodat we maar met 1 auto moeten gaan. Of andersom mag ook . Je zegt het maar.

Hier net een leuke ontvangst gehad na mijn thuiskomst van het werk.
Ons zus, David en Marte waren hier de hele dag en ze hadden de was opgehangen zodat die nu droog is en eten gemaakt tegen dat ik thuis was. Dat is luxe!
Morgen moet ik tot half 8 werken, dus zal het pizza worden.
De rest van de week moet ik nog zien...

Het was echt wel een warme dag vandaag hé. Ben deze middag mijn dagelijkse wandeling gaan maken, en toen we buitenkwamen was er echt zo'n walm van warmte die ons tegemoet kwam. Een heel contrast met binnen waar de airco gelukkig goed werkte.

Nu ga ik mij dadelijk op het terras zetten met mijn boek denk ik, een beetje genieten nog nu ik kan.

Naar de braderij zijn we niet geweest omdat we daar jammer genoeg geen tijd voor hadden. Volgend jaar beter hopelijk!
Solderen zal ook niet gaan vrees ik, maar dat duurt nog een maand dus we zullen wel zien.

Zonnige groetjes vanuit Balen!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:37

Heyhey

12/07 zou normaal gezien moeten lukken. Ik denk niet dat er dan iets gepland staat. Om hoe laat?
Ans, zou je misschien een korte wegbeschrijving kunnen geven naar u thuis? Ik kan misschien te voet afkomen. Van thuis tot de proeftuin gaat dus naar Aalst zou ook moeten lukken tenzij ge veel verder woont dan het einde van Kerkom-dorp.

Gisteren zijn we ook eventjes naar de avondmarkt geweest. We hebben niks gekocht, was veels te druk om rustig wat te snuiten en te zoeken achter iets.

Met Lobke haar slokdarmontsteking is het precies nog niet beter. Int weekend leek het wel zo maar ondertussen weent ze weer zo hard van de pijn bij de fles maar niet allemaal.

xFie
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:07
falke

Dames de foto's staan op de site.
Ik ben trouwens blij dat ook Fieke en mamaSofie (om het even makkelijk te houden) nog de tijd gevonden hebben om te komen bevestigen voor 12 juli. Zo gaat het zeker een gezellige boel worden.

Fieke het spijt me dat Lobke nog steeds niet beter is (ik kan er niets aan doen, maar weet niet hoe het anders verwoorden), hopelijk komt er voor haar snel een oplossing. Voelt ze zich tussen de flessen door een beetje ok? En heeft ze last van koorst? Hopelijk komt het snel allemaal in orde.

Veel liefs,
Moeke Giede en haar pronkstuk

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:20
Maren

Tof, zo te lezen kan iedereen aanwezig zijn de 12e! Gaat een gezellige boel worden.

Fie, ik leef echt met Lobke mee. Ocharme, zo klein en al zoveel pijn hebben. Dat zou toch niet mogen hé. Is er echt niets dat er aan kan worden gedaan?

Giede, ik heb net de foto's gezien. Ze zijn héél mooi! Ook degene met Nel bij op . Het lijkt wel dat die foto's in één of andere vakantieparadijs zijn getrokken . Van mij mogen jullie nog eens hier op vakantie komen hoor!

Ik ga nu mijn bed in denk ik, ik voel me echt eenzaam. Jannes is vertrokken dus nu ben ik echt alleen. Heb wel wat gelezen, maar helpt niet echt. Ik ben daar echt niet voor gemaakt voor alleen te zitten .
Misschien maar goed dat ik morgen zo lang moet werken.

Geniet nog van de zomerse avond!
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:06
MamaSofie

Dag dames!

Hier ben ik weer eens.
Om dus mn verhaal van gisteren verder te vertellen: ik zie Tom alleen in het weekend, en hij wil dan ook graag wat tijd doorbrengen met Robbe. Dus lang ga ik de 12e niet kunnen blijven, zodat ons gezinnetje ook nog iets kan doen dan

Fie, ik weet niet of je ook had gelezen dat Robbe al maanden last heeft van slokdarm- en maagontstekingen door reflux? We hadden een gastroscopie laten doen, hij heeft zware medicatie moeten nemen, maar niets hielp echt. Nu we een paar sessies bij de osteopaat zijn geweest lijkt alles weer prima!
Maar weet je wat hier een echt redmiddel is? Als Robbe krijste van de pijn tijdens zn flesje? Polysilane! Is vrij te verkrijgen bij de apotheek. Eigenlijk dezelfde werking als gaviscon, maar volgens ons 1000x beter en makkelijker! Het is een tube roze gel, als je er een kwakje van op Lobke haar tutje doet voordat ze haar flesje drinkt, dar krijgt ze door die polysilane een verzachtend laagje in haar slokdarm, waardoor het drinken geen pijn meer doet. Werkt hier echt wonderen, en mag ook van de dokters. Een paar weken geleden had Robbe ook weer zo'n verschrikkelijke pijn tijdens het drinken. Ik had toen wel (omdat ik het niet voor zn flesje deed) 3x die gel op zn tutje moeten doen, maar toen hij daardoor eens gekalmeerd was dronk hij zonder problemen zn flesje op.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Deze namiddag krijgen we weer een echo van ons spruitje

Ik ga weer eens verderddoen!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:32
K'tje

Hallo dames!

Heb vandaag en morgen vrij, ga ik echt van genieten, heb op 2 dagen 20u gewerkt.

De solden zijn vrij goed gestart, ondanks de tegenvallende berichten op het nieuws.
Gisteren nog eens 100 paar damesschoenen verkocht. Onze stock is bijna leeg, maar dat is de bedoeling hé. Plaatsmaken voor de wintercollectie die nu stillekes aan binnenkomt.
(Euhm, 200 paar is best goed, maar er staat nu ongeveer nog 2000 paar. Dus we kunnen nog wel even verder.)

Giede, de foto's van Marte zijn echt geweldig.
Tis echt al een flinke hé.
Plezant zwembadje precies ook.

Sofie, geniet van de echo!
En neem op tijd je rust hé, want met Robbe in de buurt zal dat niet altijd gemakkelijk zijn.
En ivm 12/07 wij begrijpen dat wel hoor als je niet te lang kan blijven, het gezinnetje komt toch bij iedereen op de eerste plaats!

Fieke, hoe is het ondertussen met Lobke?
Hopelijk werkt de tip van Sofie.

Maren, als je eenzaam bent, kom dan hier maar wat vertellen.
Normaal kom ik 's avonds ook af en toe eens piepen, maar gisteren had ik geene fut niet meer.

Zo, ik ga ons klaarmaken, want we hebben een druk programma vandaag.
Moeten eerst in de stad een cadeautje gaan kopen (weet nog niet goed wat) voor mijn zusje. Daarna door naar mijne papa (zijn soldenaankopen gaan brengen), dan gaan we samen naar ons Bomma (ze is weer heel zwak, nu heeft ze zona), als we dan weer thuis zijn moet Wout zijn dutje doen en ga ik ondertussen wat poetsen. Vanavond moeten we naar Lommel, mijn zusje is jarig (ze wordt 16!) en ze geeft een feestje!

Tot straks!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:09
Maxine

Goedemorgen allemaal!

Vandaag gaat het tropisch warm worden, dat is ook niet wat het moet zijn want dan kunnen we niet gaan wandelen. Lieven is deze morgen al om 6 uur begonnen, dus die is straks een beetje vroeger thuis .
De auto is gisteren goedgekeurd, hij kan in onze garage. Alleen de antenne zal niet gaan, maar blijkbaar bestaan er nog kleinere antennekes, dus zullen we zo eentje moeten nemen. Ik denk dat we zaterdag naar de garage gaan om hem te bestellen. Ik heb wel geen proefrit gemaakt, enkel Lieven is eens gaan rondrijden. Tja, Fleurtje vond het net gisteren nodig om haar middagdutje heel lang te rekken... dus moest ik thuis blijven!
Fijn, dat iedereen kan de 12de! Mij maakt het niet uit om hoe laat, misschien kunnen de mama's een voorstel doen in functie van de middagdutjes en fruitpapjes. Dus laat maar weten wat jullie het beste past.
Ik zal mijn adres versturen via pb'tjes, want anders staat hier mss half St-Truiden aan ons deur op de 12de .

K'tje, hopelijk vind je een goed cadeautje, want dat is niet altijd gemakkelijk hé.

MamaSofie, je ziet maar hoe lang je kan blijven, ik vind het al heel fijn dat je eventjes de tijd neemt om eens langs te komen. En het is zoals K'tje zegt, ieders gezinnetje komt toch op de eerste plaats hé! Vandaar dat we best samen overlopen om hoe laat het het best past voor iedereen .

Maren, als je eenzaam bent moet je hier maar goed veel komen schrijven, dan hebben we veel te lezen .

Giede, het zijn hele mooie foto's, je meisje schittert weer! Dat ziet er ook een heel praktisch (en lief) zwembadje uit! Ik vind het wel spijtig dat Fleurtje nog niet kan zitten, want anders kon zij ook al in een zwembadje spelen!
En uhm... ik schrijf idd wel heel chaotische zinnen hé! Maar ik heb de slechte gewoonte om veel te snel te typen én mijn tekstje niet na te lezen, alvorens ik op verzenden duw! Maar jullie zullen wel al gewoon zijn om een beteke te puzzelen aan mijn tekstjes.

Fie, spijtig dat Lobke zoveel last blijft hebben. Ik kan je geen raad hierbij geven, maar hopelijk heb je iets aan die van MamaSofie!

Groetjes en hou het koel!

[Laatst gewijzigd door Maxine - 02/07/2008 @ 10:10] - Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:38
falke

Hellow,

Het is inderdaad al puffen en zweten geblazen. Marte is dan ook al aan haar e dutje van de dag bezig. Het eerste was wel maar eentje van minuutjes, maar je merkt toch dat ze last heeft van de warmte. Haar boterhammetje heeft ze nochthans goed gegeten, maar ik ben eens benieuwd voor haar middagmaal.

Ans, wat leuk dat de auto goed is meegevallen, want ik vind dat nooit makkelijk om te kiezen, je hebt er zoveel he! Het uur maakt voor mij niet zoveel uit, omdat Marte haar dutjes nooit op een vast tijdstip doet. Ik laat haar aangeven wanneer ze moe is, maar dan kan ik ze uitzonderlijk wel eens wat vroeger in bedje leggen he. Als jullie willen, wil ik wel iets maken om te snoepen, maar dan wel laten weten wat, want ik weet niet wat jullie lekker vinden natuurlijk.

K'tje een cadeau kiezen voor een 16 jarige is inderdaad geen simpele opdracht. Wat is het geworden?

MamaSofie, veel plezier bij de gyneacoloog straks!

Zo ik ga aan mijn keuken beginnen, als Marte slaapt moet ik ervan profiteren!

Dagdaag

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:55
MamaSofie

Hoihoi!

Eventjes zeggen dat ik de 12e ofwel tussen 12u30 en 15u00 kan, en anders tussen 16u00 en 19u00, dus kies maar! Robbe zn fruitpap kan ik overal geven, maar ik moet er alleen rekening mee houden dat hij rond 15u een dutje nodig heeft.

Ga weer verderdoen nudat Robbe slaapt

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:06
falke

Hoi,

Als het tussen deze 2 mogelijkheden gaat, dan ben ik voorstander voor 12.30 tot 15.00, want Marte gaat 's avonds meestal tussen half 7 en 7 slapen.

Liefs van ons

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 13:01
K'tje

Hallo dames!

Mijn planning is een beetje in de war gelopen.
Ben enkel bij mijn papa en bomma geraakt. Ze is erg achteruit aan het gaan. En toen ik haar gestraks van de veranda naar de keuken hielp lopen, zij ze dat ze bijna uit getrippeld is.
Wout ligt nu wat te slapen, want straks moet hij wat later opblijven.

Voor de 12de schikken wij ons. Wout heeft niet meer per se een dutje nodig. Is het goed als ik Chantal (Laralien) ook even op de hoogte breng?
Ben eens benieuwd hoe Wout gaat reageren op al die kleine kindjes!

Zo, snel de afwas doen en alles klaarleggen om straks naar het feestje te gaan. Moeten seffens nog de stad in om een cadeautje te gaan kopen...

Denk dat het dadelijk gaat onweren... brr...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 17:15
MamaSofie

Hoihoi!

Even vlug, want mn eten staat op 't vuur.
Wil maar rap komen zeggen dat alles prima was op de controle. Ik ben toch een paar dagen verder, zoals ik zelf had berekend. Ben nu dus 11 weken, en ons kleintje is 4cm, en al actief in mn buik! Hij of zij bewoog de armpjes en beentjes al flink
Alles zag er dus prima uit, de hartslag was ook in orde. Volgens de gyn is er nog maar weinig kans dat het nu misloopt, dus ik ben helemaal in de wolken

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >