< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
16/04/2008 @ 12:09

Online Status Bekijk profiel
het gaat wel wat beter tss ons. we werken eraan en dat is al goed dus.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:03
K'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ivm borstvoeding geven op restaurant,
vraag achter eens rustig plekje. Zo heb ik ooit BV mogen geven op de manager zijn kantoortje!
Ik vind dat mensen heel begrijpend reageren als je ergens vraagt om wat discreter je baby te mogen voeden. (Staat hier ergens een fout? Want deze zin klinkt zo raar )

Ik heb ook nog iets gelezen ivm babyzwemmen, nu vind ik het persoonlijk nogal koud in het zwembad hier in Sint-Truiden. En die grote gemeenschappelijk kleedkamer is ook niet mijn ding.
Wij gaan meestal in de dommelslag in Neerpelt. Lekker warm water, verwarmde ruimtes en een gezinskleedkamer (met verzorgingstfel en aparte lockers)

Juist weer iets voorgehad met onze Wout. Hij was stout en ik zet hem op zijn plaats en zeg hem dat hij moet luisteren, want dat ik de baas ben. Hij antwoord mij:"Dat is een goeie grap"
Daar stond ik dan.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 11:56
Maren

Online Status Stuur bericht
Hey Genevieve!

Leuk nog eens van je te horen.

Het is te hopen dat je vriend eraan denkt om je iets te geven op moederdag hé. Is alles terug in orde nu? Ik hoop het voor je!

Spannend weer naar gynae gaan! Dan weet je het geslacht zeker? Moet echt fijn zijn!

En wat die kilo's betreft, die zullen nog wel komen zeker .
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 11:42

Online Status Bekijk profiel
hallo meiden

ben een tijdje niet meer hier geweest en heb dus heel wat moeten bijlezen. alles weet ik niet meer maar wel dat er gesproken werd over moederdag en vaderdag. of ik bij moederdag iets ga krijgen weet ik niet, ben dan wel bijna 5 maand ver,maar denk niet dat m'n ventje er aan denkt. maar eens het onderwerp te sprake komt over wat ik en m'n broer voor ons mama gaan kopen,dan denk ik wel dat hij er zal over nadenken. voor vaderdag zou ik iets kleins maar nuttig kopen.

Fie jij verdient toch ook iets bij moederdag, waarom zou het kantje boordje zijn. je bevalt dan bijna dus. en wie weet zien we elkaar vrijdag,want jij komt na mij zeker bij Michiels

K'tje amai wat een verhaal over R. kan geloven dat hij 6 maanden niet meer kon springen.

Jürgen heeft als hobby voetballen. doordat hij in ploegen werkt kan hij maar om de 2 weken gaan trainen en dat ma 1 keer per week omdat ze zijn afgestapt van 2 keer per wek te trainen. hij weet niet of hij nog verder gaat voetballen. hij had 4 jaar stil gelegen voor hij dit seizoen weer begon. ze beloven hem heel wat bij z'n club,maar achteraf blijkt er niks van aan. en hij moet oppassen met z'n knieën doordat hij vroeger motocross gedaan heeft en paar ongelukken heeft gehad. maar hij heeft enkele jaren terug met de auto een zwaar accident gehad ook waardoor hij ook niet gespaard is gebleven.

hier is het uitkijken naar vrijdag 16.00 uur dan heb ik volgende consultatie en echo. ik ga deze keer ook een video meenemen, vorige keren vergeten. hopelijk is het weer beweegelijk en krijgen we een heel duidelijk beeld te zien of de gok van de gyn idd juist was ivm het geslacht

maandag nog gaan shoppen in de c&a omdat er 50% korting is op wat artikelen. was nodig,heb mij een zwangerschapsbroek gekocht met band want begin toch buikje te krijgen al is het niet zo fel,maar in m'n gewone broeken paste ik niet meer,en ja had enkel 1 jeans om aan te doen. de meeste mensen uit m'n omgeving zijn verwonderd als ik hun vertel dat ik al 4 maand ben. ze zeggen dan dat ik nog redelijk dun ben,nu ja ik ben ook nog bijna niks aangekomen, 1 kilo'tje in totaal denk ik maar dat weet ik vrijdag ook met duidelijkheid

ale ik ga eens stoppen

groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 11:28
falke

hey ans,

dat babyzwemmen wordt georganiseerd door de bond voor baby's van 6 maanden tot 2.5 jaar in het zwembad van sint truiden.

Wat de voeding betreft is afkolven geen goed idee, want moedermelk mag niet met de microgolf worden opgewarmd. ikzelf heb noit problemen gemaakt om Marte op restaurant eten te geen. Ik ga dan wel een beetje in een hoekje zitten natuurlijk. Ik heb daar nog nooit negatieve reacties op gekregen. Dat vind ik juist het handige eraan

groetjes van ons

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 11:03
Maxine

Goeiemorgen

Amaai K'tje, wat een verhaal! Ik zou ook enorm schrikken moest ik Lieven zo zien op een spoedafdeling!

Fleur is gisterenavond voor het eerst iets vroeger gaan slapen. We hebben haar een badje gegeven rond 22uur en nadien heeft ze nog gegeten en daarna gaan slapen. Dat is heel goed gelukt! Ze heeft geslapen tot 7 uur.

Giede, waar is dat babyzwemmen? Lijkt mij ook wel tof! Fleur is in september wel nog maar 9 maanden, dat is misschien nog te vroeg voor haar?

Vorig jaar was ik nog niet zwanger op moederdag, dus ook geen cadeau natuurlijk! We hebben wel toevallig op vaderdag de positieve zwangerschapstest gedaan, dat was dus op zich al een mooie verrassing voor Lieven hé!
Voor dit jaar vrees ik dat Lieven daar niet aan gaat denken, we zullen wel zien!

Zondag wordt Lieven zijn mama 60 jaar en dan gaan we ergens iets eten op restaurant. Ik weet nog niet goed hoe ik dat moet doen met Fleurtje haar voeding dan... Ik kan een flesje afkolven, maar dan moet ik het daar laten opwarmen? Ik weet ook niet goed hoe ik dat moet bewaren, want ik kan toch niet vragen om dat daar in de koelkast te zetten hé!? Enfin, ik zal nog wel zien hoe we het gaan doen! Maar bv geven in een restaurant zie ik echt niet zitten .

Groetjes!
Ans

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 10:23
Maren

Amai K'tje, dat moet griezelig hem zo op spoed zien liggen. Ik zou ook bang hebben dat hij nu terug begint. Maar als mannen iets in hun hoofd hebben, krijg je dat er niet meer uitgepraat hé.

Er kan altijd wel iets mislopen hé.
Zo zou je denken dat koersen geen gevaarlijke sport is, maar toch heeft een collega van kristof het gepresteerd om serieus te vallen en een serieuze hoofdwonde op te lopen. Sindsdien vertrouw ik het ook niet meer zo, maar ja. Je hebt niet alles in de hand.

Giede, heeft Marte nog steeds last van een loopneus. Ocharme! Geef ze maar een dikke kus van mij voor beterschap!
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 09:13
falke

Goedemorgen dames,

Vandaag mijn vrije dag, dus kan ik nog eens komen meetetteren.
Ik heb vorig jaar ook een moederdag cadeau gekregen. David was een ontbijtmand gaan bestellen en daar hebben we toen goed van gegeten. Ik had dat totaal niet verwacht, want was toen nog maar een 3 maandjes zwanger, je zag het zelfs nog niet. Maar iedereen had hem gezegd (zelfs zijn opa in het rusthuis) dat hij mij nu niet mocht vergeten. Gelukkig valt moederdag eerst en zo heb ik hem ook nog iets kunnen kopen, want was dat eigenlijk niet van plan.

Hier gaat alles zo zijn gangetje. Marte heeft een vreselijke snotneus, maar ja dat hoort erbij als ze naar de opvang gaan zekers. Ik heb ook wel wat last van keelpijn, hopelijk gaat het snel door.

Wat hobby's betreft, David ging ook al wel eens een tour rijden met de coursfiets, maar hij was vooral goed bezig met lopen. Nu Marte geboren is ligt dat volledig stil. Ik ging tot aan mijn zwangerschap spinnen, maar ben daar ook mee moeten stoppen. Heb nu informatie gevraagd over babyzwemmen en daar gaan we vanaf september als de nieuwe reeks begint mee van start. Denk wel dat dit zeer fijn zal zijn.

Marte weent!
Toedeloe

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:48
K'tje

Ja, dat was inderdaad even schrikken.
Eerst belde zijn broer. Het was allemaal zo erg niet, maar hij had wel de sis-kaart nodig. R was een beetje hard geland en het bloedde zelfs niet, dus niks ergs. Ik dacht; "Kan gebeuren, want zo lang deden ze dat nog niet en R zijn landingen waren nog niet wat het moest zijn."
Uiteindelijk zou ik naar hun oma rijden en zouden zij ook tot daar komen. Maar tegen dat ik daar aankwam, kregen we opnieuw telefoon: zijne rug zou gebroken zijn!
Ik in alle staten naar Diest gereden. Zijn broer werd op dat moment ondervraagt door de politie. Dus ik daar de spoed op, R zoeken. En daar lag hij, helemaal uit de haak. Maar per geluk kon hij alles nog bewegen. Na 3 dagen waren ze er dan zeker van dat er geen breuk was, maar alleen kneuzingen. Tja en al de rest wat er in dat artikel staat.
Maar nu is alles weer in orde en staat zijn tas al klaar om te vertrekken zondag.
Hij zal wel eerst een paar keer weer onder begeleiding moeten springen. Maar hij ziet het weer helemaal zitten.
Ik iets minder

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:41
Maren

Amai, dat was precies geen zachte landing.
Geen wonder dat hij 6 maanden niet mocht springen. Ik zou het zelfs niet meer durven na zo'n val!
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:29
K'tje

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:26
K'tje

Maren, mijn ex was ook een amateurcoureur. Hij fietste bij de elite-zonder contract. Wel een speciaal wereldje. Maar ik ging altijd mee naar de koers.
Ja, dat skydiven is inderdaad een iets wat rare hobby, maar de kick die hij er iedere keer aan beleeft, is voor hem zo geweldig. Tja en de risico's dat het met zich meebrengt, die maken de kick alleen maar groter. Zal dadelijk eens proberen van een linkje te maken naar dat krantenartikel.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:21
Maren

Hoi hoi!

Ans, dat wordt dan een drukke bedoening bij jullie thuis . Hopelijk is het dan goed weer, dan kan je buiten gaan zitten en dan heb daar dus binnen geen last van.

K'tje, dan moet ik zeker eens komen kijken achter die koffers!
Moet wel nog iedereen overtuigen (zus, broer en papa) om bij te leggen. Dan kunnen we misschien een hele set kopen. Het is niet dat ze maar 1 keer per jaar op vakantie gaat, dus zal er zeker wel blij mee zijn.

Mmm, das geen goed teken van die branden.

Skydiven? Das ook wel een vreemde hobby niet? Kristof is amateurcoureur, maar met de verbouwingen ligt dat nu even stil. Hij kijkt ernaar uit om in de zomer weer volop te trainen.
Is wel een redelijke vervelende hobby dat hij heeft, want als hij fietsen is, blijf ik maar alleen over hé. Maar ja, dan zal ik dan ondertussen wel wassen en kuisen zeker.
Volgend jaar als we trouwen, ga ik hem een hele schone cadeau kopen waardoor ik hem waarschijnlijk nog minder ga zien. Maar ja, hij heeft het verdiend na al die maanden hard zwoegen!

Fie, ik vind ook dat je al een cadeautje verdient hoor! Jij doet tenslotte toch iets prachtigs voor jullie prutske nu. Daar mag je ventje wel aandacht aan schenken vind ik .

Ciao!
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:13
K'tje

Goedemorgen!

Maren, ik weet ergens waar ze mooie, degelijke koffers verkopen aan een zacht prijsje

Ivm die brand; heb horen zeggen dat de dochter er het ergste aan toe is.

Maar het blijft hier precies maar branden in Sint-Truiden; maandag nog een appartement uitgebrand en nog zo'n oud huisje langs de steenweg tegenover de E5-mode.

Fie, hoe voor jou maar nipt? Je bent nu toch ook al mama?
En zwanger zijn, verdient zeker een attentie!

11 mei? Dat is niet meer zo lang. Zal hier al maar eens regelmatig laten vallen dat het 11 mei moederdag is. Want R denkt niet aan dat soort zaken.

Het enige waar hij nu aan denkt is dat hij terug mag gaan sky-diven. Eind oktober (vorig jaar) heeft hij een ongeluk gehad. (Hij heeft toen zelfs het nieuws en de krant gehaald) Daardoor is hij een half jaar out geweest, maar nu is alles weer in orde. Dus zondag trekt hij weer naar Schaffen.

De rest ben ik weer vergeten.

Waar is Kirsten trouwens? Aan het bevallen?

Ben vandaag vrij! Dus schiet allemaal maar in actie!

Groetjes

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 09:37
Maxine

Goeiemorgen!

Hier is het rustig, Fleur ligt nog in haar bedje en Clum is naar de kapper.
Zijn kapster is hem net komen halen en hij wou echt niet meegaan! Dat is altijd zo triestig want dan bekijkt hij mij zo met van die grote ogen . Maar het is voor zijn goed hé, straks is hij weer thuis en zullen we eens goed knuffelen om alle "leed" te vergeten.

Maren, bij die brand waren drie gewonden, ze liggen (of lagen?) alle drie in een ander ziekenhuis. Er stond een artikel van op hbvl.
Bij pastoor moesten we gewoon een document invullen ivm haar naam en peter en meter en zo. Nu moeten we werk beginnen te maken van haar doopviering zelf, maar pastoor heeft ons een heel aantal oude boekjes meegegeven, zo hebben we toch al een idee hé!
Wij gaan de doop dan toch thuis doen. We hebben een beetje zitten tellen en meten en als we de meubels in de living verplaatsen naar de garage, moeten we iedereen gezet krijgen! We gaan niet veel speciaal doen hoor, gewoon een barbecue.
Ik heb wel al een mooi doopkleedje, dat is het kleedje waar mijn mama indertijd nog in gedoopt is!

De tijd vliegt toch zunne... het was op vaderdag vorig jaar dat Lieven en ik de (positieve!) zwangerschapstest gedaan hadden! Hij had toen dus nog op de valreep een feestdag !

Fie, ik denk dat dat groen ook wel mooi zal zijn! Nu begint het allemaal af te korten hé!

Deze middag verwachten we weer bezoek, ik ga een beetje verder doen hier!
Groetjes en tot straks

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 08:57
Maren

Goedemorgen!

Niet veel te melden hier.

K'tje, indd het gebaar dat telt.
Ik wou dit jaar nu wel eens een mooie cadeau kopen voor ons moeke, om haar te bedanken voor alles wat ze voor mij doet. Maar ik weet niet goed wat... Had gedacht aan set koffers aangezien die van haar net stuk zijn. Maar das mss wa duur, dus ga nog eens rondneuzen.

Heb je nog iets gehoord over die brand in Sint-Truiden? Was de schade groot? Er zijn toch geen gewonden gevallen?

Fie, als je de foto's hebt opgeladen, dan zet je ze maar op je profiel en dan kan ik eens piepen. Groen is wel een leuke kleur voor een kinderkamer. Heb je ook met tekeningen gewerkt? Winnie the pooh ofzo?
Mmm, naar de garage met de auto is nooit een pretje, ofwel moet je erop wachten ofwel zit je even zonder auto. Geen van de 2 is leuk.

Ans, is alles nu geregeld voor Fleur haar doop bij de pastoor? Is wel grappig dat hij jullie nog dadelijk herkende. Jullie zullen dus duidelijk een goede indruk hebben achtergelaten

Evi, Giede en Kirsten, met jullie nog alles goed?

Fijne werkdag iedereen!
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 07:31
Fie

heyhey

Fieke, leuk project. Wat studeer je eigenlijk? Ge zult het wel al eens gezegd hebben hoor maar met mijn zwangerschapdementie vergeet ik dus veel

Maren, ja ik heb er foto's van maar ik moet ze thuis nog op de pc laden en ik vergeet dat dus altijd. We zijn voor de kleur groen gegaan. Het lijkt wat op het groen van het forum. Lekker fris en zeker in combinatie met de lichte kleur van de laminaat(type gebleekte eik).

K'tje, hihi hoe lief die chocozoenen. Voor het ventje zal het zijn eerste vaderdag worden moederdag voor mij is kantje boordje.
Vaderdag is dus 8juni en moederdag 11mei.
Altijd 2de zondag van de maand mei/juni.

Hier echt een hectische week voor de boeg. Ze zit zo vol gepland he, opt werk en ook na het werk. En dan zou ik ook dringend met mijn auto naar de garage moeten, en ik vind er gewoon geen tijd voor. Erg he.

xFie

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 07:24
K'tje

Goedemorgen!

Gisteren een drukke dag gehad in Tongeren. Vandaag nog wat afwerken en morgen kan de winkel daar openen!

Heb hier wat gelezen ivm moeder- en vaderdag. Dat valt volgens mij altijd op ne zondag. Moederdag ergens in mei, vaderdag ergens in juni.
Wij kopen dan een klein cadeautje voor elkaar, maar laten Woutje dat afgeven. Het eerste jaar was R dat compleet vergeten en toen had hij maar snel een ontbijt op bed in elkaar gestoken, met daarbij een kaartje met 2 chocozoenen (lippenstift is niet voor jongens )

Ik heb zo bijvoorbeeld al het boekje 'papa speelt met baby' gekocht voor R zijne vaderdag.
Niks groots dus, maar wel het gebaar. (tis dat toch wat telt?)

Mijn collega is er.
Ben er vandoor!

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 15:45
Maren

Ben net terug van een namiddag vol interviews. Kris belde me deze morgen dat ik om13u00 bij Pfizer in Nossegem moest zijn voor een gesprek. Maar ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren, en ik denk dat ze me weer niet gaan nemen... Ik heb niet veel geluk precies deze periode.

Fie, wel leuk dat de babykamer bijna af is. Heb je er foto's van? In welke kleur(en) heb je gewerkt?

Fieke, lijkt me een leuk project dat je moet doen. Ben je van plan om dat ooit echt te gaan doen? Das wel een handige job denk ik, ben je altijd thuis bij Robbe (en de andere toekomstige kindjes) en toch verdien je een inkomen.
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Robbe, het is toch zo'n schattige jongen, dat zou echt maar al te zielig zijn als hij er lang last van zou blijven hebben.
Van vaderdag weet ik niets eerlijk gezegd, hopelijk kan de rest je daarmee helpen. Ik dacht dat dat de 2e zaterdag van juni is, maar ben niet zeker. Wanneer is moederdag? Want ik wil wel iets kopen voor ons moeke.

Doei!

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 11:42
MamaSofie

Dag meiden!

Hier ben ik nog eens (foeifoei)
Het is onmogelijk om op alles hier te reageren, jullie tetteren zoveel! Maar van wat ik gelezen heb gaat het gelukkig toch goed met jullie.
Ik weet zelfs niet meer wat het laatste is wat ik nog verteld heb hier...
Voor school ben ik dus aan een laatste project bezig. We moeten onthaalouder worden. Allez, niet echt, maar berekenen hoeveel het kost, wat we moeten doen en of we er een degelijk inkomen van zouden overhouden. Heel fijn, want dat is wel iets wat ik zelf ooit zou willen doen!
Met Robbe gaat het goed, hij is nu aan zn middagdutje bezig. Hij eet goed, slaapt goed, en is gewoon een schat van een baby! Maar dat komt vooral omdat hij weer aan de omeprazole is, tegen die ontstekingen aan zn maag en slokdarm...
Zeg, weten jullie eigenlijk wanneer het vaderdag is? En weten jullie wat de kleintjes gaan doen ervoor? Ik zoek inspiratie!

Voila, ik ga eens, want ik moet de tafel nog dekken voor als Tom sebiet thuis komt eten!

Lieve groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >