Goeiemorgen,
Maren,

met het bijvullen van de olie! Ik zou eerlijk gezegd nog niet eens weten waar ik moet kijken, bij mijn vorige auto wist ik dat, maar nu heb ik er totaal geen idee van

Wanneer is het autosalon weer? Ik denk niet dat wij zoveel tijd hebben om te wachten tot dan... D'er gaat ne moment komen dat ik gewoon stil sta met de auto, dus ofwel moeten we de auto laten terugmaken ofwel een nieuwe kopen, liefst voor ik ergens stil sta
K'tje, merciekes voor de tip! Ik heb een verhaaltje verzonnen ivm poppehuisje, popjes en babietjes (Britt is er momenteel zot van), bedjes, het had succes tot ik daar was met de tandenborstel, toen was het gedaan met de pret

Ik zal dus nog een beetje verder moeten zoeken...
Giede, Dacia is eigenlijk dezelfde auto gelijk Renault, het verschil is het model en de prijs, doordat de auto gemaakt is in Roemenië, is deze auto goedkoper dan Renault...
Jammer dat je moet werken dit weekend... Is het zo moeilijk om verpleegsters te vinden of hoe komt het dat er zo een personeelstekort is?
Ans, Jan zei ook dat het een hele ruime auto is, de Sandero is inderdaad een ander model, ik heb hem zelf nog niet gezien, alleen in het boekske...
Uw ouders komen ook bijna terug zeker? Hebben ze het naar hun zin of heb je niets meer gehoord?
Deze namiddag komt mijn zusje! Dat is nog eens plezant

Vroeger kwam ze iedere zaterdag, maar sinds ze weekendwerk heeft, lukt dat bijna niet meer...
Ik wens jullie een fijn weekend!
Groetjes,
Katja