Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika| 19/06/2008 @ 20:02 lies ![]() | Nog vergeten te vertellen dat ik Seppes haar laten knippen heb. Het was echt lang, maa rnu zijn al zijn krullekes wel weg ![]() |
| 29/06/2008 @ 16:47 Mieke2 ![]() | Hey dames, ik zie ineens dat Erika's banner al wel veranderd is, kijk maar bij haar laatste berichtje hierboven, Amber geboren op 23/6 !!! Dikke proficiat Erika !!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

en die reageerde heel enthousiast. Mijn moeder en stiefvader daarentegen reageerden heel flauw en begonnen eigenlijk alleen direct te zeuren "amai, nu ga je weer verhuizen, moet je je appartement verkopen, amai 2 kindjes zo kort op elkaar... " Pfffff ... Ik heb dan vanmorgen naar mijn moeder gebeld en gevraagd waarom ze zo koel reageerden, ze antwoordde dat dat niks was voor over de telefoon en dat ze dat nog wel eens zou uitleggen
Ach ja, ik kan het me niet aantrekken, als ze enkel maar willen / kunnen zeuren moeten zij dat weten. 

Maar bon, we zullen het wel overleven zeker ? Maar Steven vind het nodig om mij af en toe eens goed te plagen ...