< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » het klussen begint in januari 2008 bij wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
het klussen begint in januari 2008 bij wie nog?
22/04/2008 @ 20:26
Eveke85

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oh jeetje, ik heb net gebeld, en ik ben niet immuun voor toxoplasmose. Daarover maak ik mer niet ongerust, maar wl over mijn hcg-waarden, je leest hier overal vanalles, als die te laag staan, en bij mij zijn ze slechts 56 bij 3 weken en 5 dagen! Lijkt mij toch niet zoveel hé!

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 19:17
Eveke85

Hey, heb deze morgen nog een testje gedaan, en hij werd véél sneller en véél duidelijker roze!!! Joehoe, dat wil zeggen dat mijn waarden tegenover eergisteren toch al goed zijn gestegen hé!

Hoe is het met jou Blossom? Voel je je al wat beter, want je was precies een beetje down vorige keer?

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 07:58

hey meiss,

ikw as een beetke down ja , door een familieruzie ,ingewikkeld eignlijk ik vertel het nog wel ..ik voel me zoals ik al zei heel ziek de laatste twee weken ben goed vermagerd ,wat ook wel goed is maar voor men goedgezindheidslevel wat minder , ben altijd moe en strontmisselijk en ovegergeven en ja ik heb er alles voor over maar af en toe moet ik is kunnen zagen snap je , ik ga maandag naar gyneacolog ben er ook bang voor wat ik te horen krijg maar we zien wel he
ale ik ga men kindjes uit bad halen se want ze roepen

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 18:23
Eveke85

Joehoew, ik moest vandaag mijn rijexamen doen met de auto, en ik ben geslaagd. Amai, ik denk wel dat al die zenuwen niet zo goed waren voor mijn kindje. Ik hoop dat alles nog ok is!

Hoe is het met je? Niet teveel aan het piekeren over je familieruzie? Weet je nu al of je een tweeling verwacht? Ik dacht dat je nu bijna mocht gaan hé, of ben ik nu verkeerd?

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 08:33
Eveke85

Amai, gisteren gehoord dat mijn ventje zijn broer en ons schoonzus zwanger zijn, een week vroeger dan ons. Wij schoten allebei in de lach en hebben het dan maar verteld van ons ook!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 10:45
Eveke85

Blossom meid, alles ok? Ben je nog niet naar de gynaecoloog geweest?

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 19:06

hey meiss!!

Ja hoor alles gaat een beetje beter voor de moment ben naar de gyneacoloog geweest heb medicatie gekregen tegen de misselijkheid want het was vrij slecht aan het gaan met me , ikw as enorm vermagerd , het hartje klopte enorm mooi en stevig !!!dus dat was een emotionel ervaring natuurlijk ...op 19 mei moet ik terugkomen in verband met de nekplooimeting enz..dus nog 14dagen wachten bah duurt me allemaal te lang , vooral omdat ik men k indje niet op de echo heb gezien snik snik men ventje wel het scherm was niet naar me toe gedraaid gek vond ik het maar men ventje heeft alles gevolg en hij zei zelf dat alles er heel goed uitzag , het hartje heb ik gehoord dus dan ben ik al gerust e
hoe gaat het met jou meid , je kan trouwens de echotjes bekijken op men pagina

dikke kus blossom

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:46
Eveke85

Hey, superleuk die echotjes!!! Ik kan al niet meer wachten tot ik mijn eigen echotjes zal krijgen. Krijg je die zowiezo mee of hoe zit dat? Moet je dat vragen?

Hoe is het met jou? Ben je al wat minder misselijk? Ik heb dikwijls nog last van mijn onderbuik, menstruatiepijnen, zou dat wel normaal zijn nu nog??? Nog een kleinen 2 weekjes, en dan heb ik eindelijk meer zekerheid, ik word helemaal gek van dat wachten! Aja, ik heb ook dikwijls last in mijn rechterborst, in mijn linker voel ik eigenlijk niets, raar hé!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 08:37

Hey meiske ,

Da is normaal zene heb er nu last van , is ook omdar je baarmoeder aaan het groeien is hoor , ik heb er nog altijd schrik voor , nochthans hebik een angelsound waar ik het hartje mee kan horen is echt mooi hoor hehe , maar de schrik zal er in blijven tot ik ons babietje zie op het scherm

hoe is het nu metje ? wanneer ga jij voor echo ikke de 19de mei

kusjes blossom

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 13:00
Eveke85

Wel ik ga mag pas de 20e mei, dan ben ik 8 weken, de receptioniste heeft me pas zo laat gezet dus ja...! Ik had toen beter niet egzegd dat ik maar 4 weken was, dan mocht ik misschien vroeger! Ik ben zo blij dat alles goed met je gaat en met je kleintje ze! Zo een angelsound lijkt me wel leuk, maar is wel duur zeker?

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 10:52
Eveke85

Hey Blossom, alles OK?
Ben weer een beetje onzeker geworden! Vorige week zo misselijk geweest, en nu deze week zijn de kwaaltjes heel wat minder hoor?? Heb jij dit ook al gehad? Ik mag gelukkig deze avond naar de gynaecologe, want anders zou ik zot worden. Ik heb wel nog mijn buikpijn, maar dat is het dan ook!

Groetjes

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 16:26

hey jij ,

ja hoor alles is ok , nu ik heb da ook symptomen op en neer behalve de misselijkheid hehe die blijft
Is fijn voor jou dat je vanavond kan gaan ik ben idd gisteren geweest hehe en als je op men profiel ziet zie je het resultaat
dikke kus blossom

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:54
Eveke85

Oh ik ben eindelijk van die vervelende onzekerheid verlost!!! Ik heb een héél mooi kloppend hartje gezien én gehoord.
Super gewoon Ik ben echt MEGA blij, echt waar! Ons kleintje was 1,32cm groot. En de hartslag was zo duidelijk te zien, echt machtig! Blijkbaar hadden we wel héél in het begin een tweelingske, maar ééntje is nooit gegroeid. Ik kan er vrede mee nemen, zolang ons prutske maar gezond blijft hoor.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 08:41

hey meissie,

Ik ben zo blij voor jou dat alles in orde is !!!!!!
Ik had dat ook dat er spraken was van een tweeling maar die is ook gestorven of niet mee gegroeid laten we zeggen , kan er ook vrede mee hebben zolang dat het met dit schatteke allemaal goed blijft gaan ben ik allang gelukkig , nu begin je het ook te zien dat ik zwanger ben , men ventje zei het ook dat hij het begint te zien aan men buikje , nog steeds is het een beetje onwerkeklijk voor me , maar moet het stilaan gaan geloven , en hoe voel je je????
dikke kus blossom
ps sorry voor de lte reactie xx

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 09:35
Eveke85

Hey, ik ben ten einde raad, ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben op een week tijd al mijn symptomen dus echt kwijt. Ik voel niks meer, zelfs geen buikpijn. Mijn borsten zijn niet meer groot en mijn baarmoeder voelt ook totaal niet meer hard. Ik denk dat het niet goed zit. Ik zou willen bellen naar de gynae, maar ik ben pas een week en half geleden geweest. Ik kan alle dagen wel huilen, ik voel me niet zwanger meer!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 15:37

Hey meissie,

Ik begrijp je angsten hoor heb die ook gehad meissie , je bent nu ook al wel in de negende week dus da kan zijn dat je symptomen gewoon verminderen zonder je er erg in hebt meis, ik heb dat ook gehad , en heb dat soms nu nog met momenten , dus ik zou me niet te snel zorgen maken hoor wie het zegt hahah ik ben ookaltijd de eerste die haar er zorgen over maakt , dermee heb ik die angelsound ook dan kan ik er elke keer naar luisteren
het zal wel goed blijven gaan meid geloof me maar , maar als je gewoon zekerheid wil ga dan gewoon naar eeen gyneacoloog , jou peac e of mind is u enorm belangrijk ook voor het kindje dus ik zou gewoon zeggen bel er naar en die zullen je zeker neit stom vinden of weet ik veel is normaal dat je bang bent
als er iets is wat ik kan doen laat het me weten he ok?????
dikke warme knuffel
blossom

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 17:52
Eveke85

Ik heb me ook een angelsound gekocht, na het weekend krijg ik hem! Zou ik hem dan al kunnen gebruiken? Ik kon het niet meer aan, ik kan neit wachten tot de 24e, ik wil zekerheid. Nu nog hopen dat ik snel een hartje vindt want anders wordt ik misschien nog meer ongerust. Ik voel me al wat beter hoor. Ik heb alweer wat steekjes in mijn buik, en mijn borsten staan een héél klein beetje gespannen. Ik hab daarnet 2uur geslapen en het heeft me goed gedaan. Ik denk dat als ik zou bellen dat ze me toch niet sneller zouden laten komen of toch wel? Ik ga wachten op mijn angelsound en dan zie ik wel! Ik wacht dus nog zeker tot na het weekend! Moest het vruchtje in mij dood zijn, dan zou ik toch geen pijntjes meer hebben hé? Of toch? Goh ja... ik probeer me er niet zo héél erg druk meer in te maken. Bedankt voor de troostende woorden hé! XXX

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 19:38
Eveke85

Hey Blossom! Ondertussen is de misselijkheid weer af en toe goed opgedoken. Helaas, ja eenmaal hij terug is, vind ik het minder hoor haha! Moet je wat weten? Ik heb vanmorgen de angelsound gekregen en heb daarnet voor het eerst ons boeleke al gehoord, snel hé! Deze morgen hoorde ik nog niets, maar nu met volle blaas is het gelukt. En het was niet mijn eigen hartslag, die hoorde ik eerst en toen dacht ik al dat het het beebje was, maar dat was te traag dus ja...! Ben zo blij, zo'n angelsound maakt volgens mij het wachten op een volgende echo toch iets makkelijker hoor. Het gaat ook sneller voorbij dan. Nog 3 weekjes geduld, en dan zal ik ons beebje weer horen! Mijn buikje begint ondertussen al dikker te staan hoor, ik kan het helaas niet echt meer verbergen voor de mensen die me kennen!

Groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 08:45

hey eveke

heheh ik ben heel blij voor jou , ik ken da gevoel is zeker dragelijker het wachten met je angelsound , ik hoor er elkke dag naar savonds inmenbedje samen met ventje hehe n dan zitten we te lachen en te grinniken zoals twee pubers , hoeveel dat het babietje schopt en hardt hoor hahah soms verschieten we zodanig van het schopje dat we gelijk de koptelefoon afdoen hihih, het heeft iig het temperament van mij hahah en be<wegen dat die doe haha zoooo schattig , dat maakt men band met babietje nog inniger vind ik
en die symptomen heb ik je gezegd he komen op en af zene , ik hbe da ook nog , mijn buikje staat aardig rond nu men ventje zei het je begint echt een zwanger buikje te krijgen nu , zo schattig hehe ik zal vandaag fotos nemen kanje het es zien :)
meid hou je goed en geniet er van he !!!!!!

dikke zoen blossom

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 21:18
Eveke85

Hey Blossom, waar blijven de foto's van je ronde buikje? Heb al af en toe eens gespiekt op je profiel! Ik denk dat ik van de misselijkheid ben verlost, heb de laatste week eigenlijk niet zoveel ongemakkelijk meer geweest. Volgende week mag ik naar de gynaecoloog, ik kijk er echt naar uit, nu hoor ik ons ukje wel elke dag, maar eens zien zal ook wel leuk zijn hé? Ben echt benieuwd hoe groot het gaat zijn. Wanneer mag jij nog eens naar de gynae? Zou je het dan al weten wat het is, of wil je het niet weten?

Liefs Eve

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >