< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » heist-op-den-berg

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/02/2008 @ 21:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey allemaal,

S., ik had me ingeschreven op de wachtlijst van K&G vorig jaar april en die hebben mij in contact gebracht met enkele onthaalmoeders waar plaats was. En zo kon ik kiezen.

Hier al 2 dagen terug gaan werken, en heb mijn zoontje toch gemist. Was blij dat ik hem 's avonds kon gaan halen. Maar ja, dat zal wel beteren zeker.

Groetjes Els

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 15:24
S.

Ik ben bij de dienst al langsgeweest. Ook al een bezoek gebracht bij een onthaalmoeder, maar die viel een beetje tegen.Heb nu het adres gekregen van iemand in Heist-goor. Bij welke onthaalmoeder ga jij cowgirl?
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 19:59

Hey,

ik moest normaal vandaag beginnen bij Maëlla (ben achternaam kwijt) in de Huizebeekstraat in Itegem, maar die heeft een hernia en kan al zeker tot de paasvakantie geen kindjes opvangen. En ter vervanging vanuit de dienst ben ik nu bij Annick Florijs in de Kleine Hooiweg in Itegem. En die valt ook heel goed mee, ik vind zelfs nog beter dan Maëlla...

Groetjes Els

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 10:33
Tiny

Online Status Stuur bericht
hey cowgirltje, hoe valt het terug werken mee? Ik heb er toch wel een tijdje van afgezien als ik terug moest gaan werken. Ik moest mij echt inhouden om geen 20 keer per dag te bellen hoe het ermee ging.

Over die Annick heb ik ook al heel goede dingen gehoord. Toen ik in bevallingsverlof was vorig jaar zag ik die hier af en toe passeren met haar kindjes als het goed weer was.

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 15:05
Cinneke

hey
hier ik nog eens. was de site even uit het oog verloren (foei)
onze kindjes gaan naar een onthaalmoeder een schriek, echt een schat. maar ze kan geen kindjes meer bij aannemen.
Hopelijk vindt je snel iemand goed hoor, want je laat je kids toch niet bij iedereen achter he.
hebben jullie nog tips om flesjes te geven? joachim weigert nog steeds om van de fles te eten en eind maart moet ik ook terug gaan werken
zou liever nog thuisblijven maar ja je kan niet alles hebben zeker?
weten jullie trouwens bedrijven waar men mensen zoekt voor bv overbruggingsploegen (dus eigelijk fulltime weekendwerk).

groetjes

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 08:53
coyote

hey cinneke,mijn moeder werkt in de nachtploeg bij de shering en zij vertelde gisteren dat ze daar mensen zochten voor de weekendploeg.ik weet ni of het zo iets is dat je zoekt.
groetjes

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 21:40

Hey allemaal,

het weer gaan werken valt goed mee, alleen mis ik mijn zoontje soms echt wel. Maar dat kan alleen maar beteren.

Voor de rest niet echt veel nieuws, Jaro doet het goed en ik denk dat hij zijn eerste tandje aan het krijgen is. Soms zuert hij, heeft hij rode wangetjes, bijt hij op alles wat hij in zijn mond krijgt en kwijlt hij enorm. En ik voel een bobbetje op zijn tandvlees vanonder... Hopelijk is het er snel door en moet mijn ventje niet te lang afzien

En hoe is het hier met de rest?

Groetjes Els

Link naar deze reactie

oeps

[Laatst gewijzigd door cowgirltje1978 - 11/03/2008 @ 21:41] - Link naar deze reactie

En nog eens

[Laatst gewijzigd door cowgirltje1978 - 11/03/2008 @ 21:41] - Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 19:42
Tiny

hallo,

hier alles goed, vorige week is onze niels wel goed ziek geweest. Een virale infectie op sommige momenten zelfs meet dan 40° koorts. ze zijn toch zielig hé als ze zo ziek zijn. Maar gelukkig is hij al terug de oude (en kunnen we terug slapen 's nachts)

Jaro ook last van doorkomende tandjes! Hier is het ook weer zover. maar hier is het al nr 13 en 14. Ik weet niet of dat normaal is, maar onze niels zijn tandjes komen altijd per 2. Hij bijt op alles wat hij tegenkomt en inderdaad ook veel zeveren.

een prettig weekend
Tiny

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 14:21
Cinneke

hey tiny, dat is goed dat hij terug genezen is. zieke kindjes zijn idd zielig he.

hier alles ok, alle ja tis te zeggen, joachim weigert nog steeds de fles en ik moet dinsdag terug gaan werken
en net nu is ook mijn onthaalmoeder er even tussenuit (wegens operatie) en moeten ze dus met 2 naar een andere opvang. Ik ga nu helemaal niet graag werken hoor. de opvang die ik nu heb is blijkbaar wel heel goed, maar ja, het is weer anders dan hetgene je gewoon bent he.

wens jullie alvast een fijne pasen

groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 14:21

Hei,

mag ik er ook bij?
Ik woon in Beerzel (Putte), ligt er ook wel dicht tegen hé!
Wij gaan dikwijls te voet naar Heist O/D Berg voor de winkeltjes!
Heb een dochter Fiebe van 17 maanden!

Groetjes wij

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 20:23
Cinneke

hey

tuurlijk hoor en alles goed daar?
ik ben nog altijd aan het wennen aan het terug gaan werken. pff vind het erg om de kindjes achter te laten maar niet veel aan te doen he.
en bij u alles ok?

groetjes
C

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 20:44

Hoi Cinneke,

ja alles ok hier hoor! Jij gaat dus werken?
Ik niet, ben huismoeder en zou dit graag blijven tot ons meisje naar school gaat, volgend jaar dus!
En hoe gaat het ginder?

Groetjes wij

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 13:03
Cinneke

hey,
ja ik werk alle ben pas terug bezig na 3 maanden ouderschapsverlof.
huismoeder dat is ook wel fijn he, zo mis je niets vanje kindje natuurlijk. is dat wel doenbaar dan van 1 loon leven of ben je aan het stempelen.
in mei gaat onze dochter naar het klasje se, ik ben eens benieuwd

groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 14:12

Hei,

ja dat is wel doenbaar hoor, we hebben inderdaad maar 1 pree, maar dat is te doen, ik heb ook wel een aardig centje op mijn rekening staan maar ik wil daar zoveel mogelijk van af blijven, alleen als het echt echt nodig is dan wel... we moeten elke maand de huur van ons huis betalen en dat is best wel een hoog bedrag en dan is het soms weleens wikken en wegen en dan laten we al eens iets weg zoals geen te zotte kosten te doen! Maar het zeker niet dat we een cent in 2 moeten bijten! Ons Fiebe krijgt ook alles wat ze nodig heeft, ze heeft niets te kort, ze wordt ook eigenlijk rot verwend door de oma (mijn moeder) ze komt soms met een zak kleren af dat ze voor ons meisje gekocht heeft, al een geluk dat m'n moeder en ik dezelfde smaak hebben!
Ook gaan wij volgende maand voor 12 dagen naar Kroatië, mijn ouders gaan mee, vandaag nog 7 weken en dan kunnen we vertrekken!

Waar werk jij? (als ik dat mag vragen)

Groetjes

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 22:24
Cinneke

hey

dat is leuk dan he, dat het allemaal lukt met 1 pree. je zal tussendoor dan idd wel een beetje moeten uitkijken dat kan ik geloven, zeker met zaken als een hoge huishuur die erbij komt dan.
De oma die Fiebe verwent, dat mag ook al eens gebeuren he, en gelukkig maar dat ze goede smaak heeft he. het zou anders wat geven.
Dat zijn leuke vooruitzichten seg, naar Kroatië. is het fiebe haar eerste reis? het zal een leuke ervaring worden voor haar seg.

ik werk in een informatica bedrijf in Keerbergen se. doe daar support. Is een leuke job maar soms vermoeiend hoor. vooral als je al eens een nacht minder geslapen hebt.
wat deed jij vroeger van werk dan.

groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 17:07

Hey allemaal,

zal ook nog eens iets van me laten horen ...

Het werken valt echt goed mee, ben nu terug goed ingewerkt. Gisteren mijn eerste zaterdag gewerkt (alleen in het labo...) en het is supergoed meegevallen. Alleen was Jaro goed ziek geworden bij zijn bonneke (39,7 graden koorts na een perdolansuppo ) en heb ik hem naar het Middelheim laten brengen (daar werk ik). Maar het was gelukkig niets ernstig, een virale infectie, waarschijnlijk in combinatie met tandjes... Vandaag heeft hij nog wel wat verhoging, maar niet zo hoog meer. Afwachten dus.

Ik ben donderdag naar K&G geweest. Jaro weegt nu 7290g en is 66,5 cm groot. Hij is dus een kilo bijgekomen op anderhalve maand. Goed hé

Cinneke, drinkt je zoontje ondertussen van de fles? En hoe valt bij jouw het terug gaan werken mee?

En Bebe, join the club

Ik zal eens wat gaan verder doen sé...

Groetjes Els

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 20:36
Tiny

hey allemaal,

Ocharme, heeft Jaro nu ook een virale infectie te pakken. Ik hoop dat hij snel beter is.
hij komt in elk geval goed bij

Cinneke, hoe is het meegevallen met de vervang onthaalmoeder? En hoe gaat het met het flesdrinken?

bebe, leuk dat je kan thuisblijven voor je kindje. Ik ben een job dichter bij huis aan het zoeken. Ik ben nu ongeveer een uur en half onderweg naar het werk en ik hoop door dichter bij huis te werken toch wat meer tijd te hebben voor onze Niels.
Naar Kroatië, leuk zeg! Ik ben er nog niet geweest, maar denk dat het een heel mooi land is.

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 21:20

Hoi meiden,

bedankt dat ik in jullie groepje mag!!! Kunnen we lekker tetteren!
Cinneke, tja gezien mijn leeftijd (ben vorige maand pas 22 geworden) heb ik nog niet echt veel gewerkt! Op mijn 18 ben ik gestopt met school om te gaan samenwonen, ben eigenlijk rap kunnen gaan werken dankzij mijn schoonzus, heb in een tomatenbedrijf gewerkt, op mijn 19 ben ik zwanger geworden maar dit is misgegaan, op mijn 20 ben ik terug zwanger geworden van ons Fiebeke dus en ja nu ben ik nog steeds thuis! Plezant vind ik!
Kroatië is voor ons Fiebe de 1e verre reis, vorig jaar zijn we naar Luxemburg geweest met de auto, toen was ze 11 maandjes, maar nu gaan we met het vliegtuig, ik ben eens benieuwd hoe ze gaat reageren! Dan zal ze 19 maand zijn!

Cowgirltje, hoe gaat het nu met Jaro?

Tiny, hopelijk vind je een job dichter bij huis hé, je moet inderdaad wel lang rijden!
Ik denk ook wel dat Kroatië de moeite is hoor, we hebben er al veel goeds en positiefs over gehoord, we hopen althans dat het daar goed is!

Voila dat was het, hopelijk tot snel allemaal voor de volgende tetterbeurt!

Groetjes bebe en ons Fiebeke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >