< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » heist-op-den-berg

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/04/2008 @ 19:45
cowgirltje1978

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

met Jaro is alles in orde nu, hij is maandag gewoon naar de onthaalmoeder geweest en heeft geen koorts gehad. Alleen zijn 2 bovenste tandjes zijn serieus gezakt, nog minder dan 1 mm en ze zijn ter hoogte van zijn tandboog... Vorige nacht was hij om 4 uur al wakker, en wij dus ook . 't Zal allemaal wel met zijn tandjes te maken hebben zeker?

@Bebe, leuk zo op reis naar Kroatië. Ik hoop dat je dochtertje er van kan genieten en dat de vliegreis meevalt.

@Tiny, ik werk ongeveer een half uur van bij mij thuis, maar in de spits loopt dat toch ongeveer op tot een uur (Antwerpen ) Hopelijk vind je snel iets dichterbij.

Er is er eentje aan het wakker worden, dus ik ga stilletjes kijken.

Groetjes Els

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 21:39
Cinneke

hey iedereen

hier ben ik ook nog eens even. pff zijn al drukke dagen geweest en ik moet zeggen, 'k heb men ritme met werken en kids nog niet volledig gevonden hoor. tis altijd een race tegen de tijd en ben savonds blij dat ik even de zetel zie.
Beide kids zijn nu ook aant snotteren se en Joachim broedt ook wat op tandjes denk ik, alles gaat in zijn mond om op te bijten. en als er geen speelgoed is, dan zit zijn vuist erin.

els: ben blij te horen dat Jaro beter is hoor, is niet leuk he met zieke kindjes zitten. en hoe zit het met zijn tandjes? zijn ze aan het doorkomen? tof dat je je draai opt werk gevonden hebt hoor.

Bebe: dat is idd jong ja, maar groot gelijk dat je thuisblijft hoor. zo kan je alle mooie dingen zelf meemaken he. en je kan nog genoeg gaan werken als Fiebe naar school gaat. Beseft ze zelf al dat ze op reis gaat binnekort? het zal wat zijn voor haar.

Tiny: tja de fles dat lukt nog altijd niet zoals het moet hoor. hij heeft nu wel al 2 avonden een beetje gedronken als ik ze gaf en in de crèche nu drinkt hij even. maar ze hebben er iets op gevonden, ze duwen dan op het speen zodat de melk in zijn mond "spriets" en zo eet hij ook wat. gelukkig eet hij heel goed groentjes en fruit dus de fles tussendoor is niet echt meer nodig he. en smorgens en savonds mag hij nog altijd lekker bij mama eten.
amai een uur en half voort werk is wel lang hoor, wat voor werk zoek je?
en bij de vervangopvang (mini-crèche) is het heel goed hoor. het zijn geweldige mensen daar en de kids hebben het er naar hun zin. alleen het afzetten vind ianthe nog erg. Maar ja ze heeft nu ook lang mee thuis gezeten he, ze ging nl maar 1 keer per week naar de onthaalmoeder tijdens mijn 6 maanden zwanger-en ouderschapsverlof. Sinds gisteren is het beter, ze heeft nu al 2 dagen niet geweend smorgens. Joachim daarentegen die trekt er hem nog niets van aan. Die lacht altijd als ik hem afgeef. hij is daar dus goed he!

alle ik ga nog even in de zetel hangen en slapen
tot de volgende
groetjes
Cinneke

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 20:13
Tiny

Online Status Stuur bericht
hey allemaal,

cinneke, ik ben boekhouder en daar is voorlopig nog werk genoeg in. Ik ben al bij een interimkantoor geweest en die hebben mij al naar een paar bedrijven gestuurd. Het is nog afwachten wat dat zal worden.
Ja het is inderdaad minder erg dat hij niet goed van de fles drinkt als hij al goed vaste voeding eet. Ik heb dat probleem nooit gehad omdat het hier flesjes waren van in het begin.
Onze niels gaat overdag naar zijn grootmoeder, dus die is elke morgen heel enthousiast als ik hem afzet.

hoe gaat het met Jaro, zijn de tandjes ondetussen al komen piepen?

bebe, tof zeg zo een jonge mama en dan nog thuis zijn voor je schatje

Allé ik heb ook niet te klagen hoor, maar ik denk niet dat elke dag thuis zijn iets voor mij is.

groetjes
tiny

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 20:56

Heeeei,

sorry dat ik nu pas reageer, maar het is al druk geweest ivm met ons Fiebe, ze is ziek! Ze heeft een keelontsteking, ze zit nu aan de AB en we moeten neusdruppeltjes in 'r neusje doen, maar het gaat al wat beter met haar hoor, ze haalt al terug kattenkwaad uit dus dat komt allemaal wel goed! Deze morgen had ze nog 39° koorts, zijn we niet gewoon van haar, want ze is niet iemand die rap koorts aanmaakt! Gisteren had ze ook voor de allereerste keer overgegeven!
Hopelijk is mijn meisje rap weer beter hé!

Cinneke en Tiny, het is inderdaad leuk om zo'n jonge mama te zijn! En werken kan ik inderdaad nog lang doen hé!

Cinneke, ik weet niet of ons Fiebe het al beseft dat we op reis gaan, het gaat inderdaad voor haar een grote belevenis worden, ik ben eens benieuwd!

Zo, heb even ons meisje in bedje gelegd se, ik ga ook maar sluiten, tot snel hé dames,

groetjes bebe en ons Fiebeke

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 13:50
Cinneke

hey

Tiny: oei dat is niet zo leuk he dat Fiebe ziek is, hopelijk is ze snel beter hoor. Voor de mama ist vaak nog erger dan voor de kids he dat ziek zijn. je hebt er zo'n medelijden mee dan. Fiebe is dan zoals de kids hier, die maken ook niet snel koorts. probleem is wel dat ze goed ziek zijn als ze toch eens koorts maken he.
Hier ist ook van dat Joachim heeft ook last van zijn maag en heeft gisterenavond 2 keer goed overgegeven. hij krijgt nu motilium se en hopelijk gaat het snel door want hij mankeert voor de rest niets (geen koorts alleen wat snot).
Ben echt benieuwd naar de reactie van Fiebe hoor over de reis binnekort.

Tiny, boekhoudster, dan zal werk vinden zeker geen probleem zijn hoor. hoop voor u dat je snel iets vindt korter bij huis. dat is veel leuker he zo kan je meer bij Niels zijn. dat is wel leuk dat hij naar zijn grootmoeder kan, wat extra verwend worden kan zeker gene kwaad he.
maar ja ik heb dat geluk niet, mijn mama is er niet meer en de ma van mijn man is zenuwziek dus dat lukt ook niet.
maar ik ben tevreden over de opvang hoor en daar leren ze ook dingen bij he. het heeft allemaal zijn voor en nadelen natuurlijk.
tja het flesje begint stilaan te beteren hij heeft er deze week al elke dag een beetje van gedronken. en voor de rest is het nog borstvoeding en vast voeding he.
Gaan werken is wel leuk natuurlijk, maar soms zou ik toch ook liever wat meer bij de kids thuis zijn hoor. Vind het wel leuk zo een hele dag met hen bezig zijn. heb al vele dingen overwogen maar wat is het beste he? soms denk ik van ik word ook onthaalmoeder, maar dan ga ik de contacten met mensen wel missen denk ik. Alhoewel als je een crèche kan openhouden met een paar mensen (zoals waarde kids nu gaan)
dan heb je dat wel niet he dat gemis aan contact (alle ne volwassenen om ne keer mee te praten). er zijn allen weinig mensen die dat willen doen precies op kids passen.
dus ja ik blijf maar doen wat ik nu doet ,dat is ook leuk

ga hier nog evenvoortdoen nu ze met 2 slapen se
dada
groetjes
Cinneke

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 20:53

Hoi,

Cinneke, hopelijk wordt mijn kleine meid NU wel ECHT beter hoor, vandaag was ze maar zus en zo... Van de morgen is ze zonder koorts opgestaan 37.9°, goed dus, maar toch was ze huilerig, na haar badje had ze opeens 38.4°, op het randje dus, we hebben dan terug een suppo opgestoken en haar in bedje gelegd, ze heeft een klein uurtje geslapen en daarna ging het weer beter, het ging op en af! Maar hoe later op de dag hoe vermoeiender ze eruit zag, we waren juist bij mijn grootouders en daar hebben we de dokter opgebeld, nog geen 10min later was ie er al! Ze had toen ook al 39.1° koorts, ons Fiebe heeft nl een abces op 'r amandelen! Ze mag haar AB blijven innemen maar de dokter had haar al iets gegeven, een spuitje met een soort vloeistof in en die spoot hij in haar poep, na een dik kwartier was het al wat beter met 'r, thuis heeft ze ook al goed gegeten! Dus dat is al goed nieuws hé! Als ze ging slapen had ze 37.1° , dus koortsvrij!!!
En ja jij hebt gelijk, als mijn meisje ziek is ben ik ook niet goed, ik zit dan zo met haar in hé, dan eet ik ook niet veel!
Jij bent benieuwd hoe ze gaat reageren op de vliegreis? Ik ook, amai! Nog 6 weken nog en we kunnen vertrekken!

Hoe gaat het ginder?

Lieve groetjes van bebe en van ziek Fiebeke

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 15:20
Cinneke

hey

hier ben ik nog eens even. ik ben al van woensdag thuis met 38,5 koorts een een stevive valling. Tis lang geleden dat ik met nog zo ellendig gevoeld heb en dat ik zoveel geslapen heb. Vandaag is het de eerste dag dat ik me beter voel.
Hoe is het met jullie ondertussen?

En is fiebe al genezen? hopelijk wel he.

Joachim en ianthe hoesten ook ondertussen.
En joachim heeft zijn 1ste tandje sinds deze week!!! (hij is alvast met 1 ding sneller dan zijn zus dus ) dus die had er nog snottebellen bij ook.
De fles wou hij (hopelijk om die reden) ook niet de afgelopen dagen.
Vandaag is het ook de laatste dag bij de noodopvang. Ben benieuwd naar zijn reactie maandag. Hopelijk staat de onthaalmoeder hem aan. en mist hij zijn maatjes niet.

ga nog wat verder rusten
tot later
groetjes
cinneke

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 20:04
Tiny

Cinneke, van een valling kan je je inderdaad goed ellendig voelen.

Ik ben ook sinds woensdag thuis, maar dan met een buikgriepje. Onze niels had mijn microben ook al snel te pakken. Ik heb wel even afgezien, zelf altijd naar de wc moeten lopen en dan onze niels zijn bedje ook nog verschillende keren moeten gaan verversen. Ik ben er ondertussen wel door, maar onze niels gaat nog wat op en af. Eten doet hij nog niet goed, maar hij drinkt wel genoeg.

Hoe gaat het met de andere zieken?

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 08:58
Cinneke

hallo,

Hier is het iets beter ondertussen. zaterdag ben ik wel terug naar de dok gemoeten, koorts bleef te hoog ondanks medicatie (38,5) en verkoudheid werd erger. zit met zware sinusitis blijkbaar. vandaag ist terug beter se, alleen van de koppijn geraak ik niet verlost.
gelukkig nemen de kids het hier niet over.
ze zijn van gisteren naar terug naar onze vaste onthaalmoeder se. Ze is goed hersteld van haar operatie en is er ook terug ingevlogen.
Ianthe vond het geweldig. Joachim niet, hij heeft heel hard geweend (bij de noodopvang nooit raar he). gelukkig was het vandaag al iets beter met hem se. tis nooit leuk om ze zo weg te doen he.

Tiny, zijn jullie door de buikgriep ondertussen?
hoop het wel hoor, is niet leuk om ziek te zijn en dan nog een ziek kindje te hebben he.

hoe is het met de anderen??

groetjes
C

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:49

Hallo meiden,

hier gaat het ondertussen ook alweer veeeeeel beter met mijn kleine meid, van vorige woensdag al eigenlijk!
Ze speelt weer volop, is weer een grooooote deugniet !

Cinneke, hoe gaat het nu ondertussen met je? Hopelijk beter hé, want met dit mooie weer ziek zijn...

Hoe gaat het met de andere zieken?

Vandaag weer een mooie dag hé, heb al een wasje buiten hangen, straks nog wat in de tuin ploeteren se,
maar ga nu nog even wat met ons Fiebe spelen...

tot later,

groetjes wij

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 20:26
Tiny

hey allemaal,

hier zijn we al terug genezen. Onze Niels heeft nog wel veel last gehad van zijn doorkomende tandjes.

cinneke, gaat het ondertussen al wat beter. Hopelijk is joachim het snel gewend bij de onthaalmoeder.

bebe heb je wat kunnen genieten van het mooie weer? Gelukkig heb ik op het werk een bureau aan het raam zodat ik ook wat kan genieten van het zonnetje.

Hopelijk blijft het nog goed weer want die weekend gaan we naar de ardennen. Met heel de familie langs mijn man zijn kant. Ik kijk er wel naar uit. In mijn familie doen ze zo'n dingen niet.

Hebben jullie op het nieuws/krant gezien dat er zondagavond in Itegem een vader zijn zoon heeft neergestoken. Dat was hier in het straat!! Ik trok juist het raam open om een beetje te verluchten als ik het zag. het was toen juist gebeurd, maar ik dacht dat het om een auto ongeluk ging ofzo .. jaja het rustige Itegem.

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 20:35

Hoi ladies,

Tiny, hier hebben we zeker genoten van het zonnetje, ons Fiebe heeft nog eens geschommeld (hebben vorig jaar een speeltuin voor haar gemaakt) en daar heeft ze veel plezier aan!
In de namiddag zijn we een tuinhuisje gaan kopen, tussen de 2 à 4 weken komen ze het thuis brengen!
Ja ik heb dat ook gehoord op de tv van Itegem, is eigenlijk hier in de buurt hé en was dat in jullie straat?
Oow leuk, Ardennen, daar gaan wij ook heel graag naar toe! Heb net gezien op tv dat ze in het weekend goed weer geven, dus al een geluk hé!
Hoe gaat het nu met Niels en zijn doorkomende tandjes?
Hier moet ons Fiebe er nog 6 krijgen denk ik!

Ga nu even ons meisje in bedje leggen, kom seffes nog eens piepen,

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 21:20
cowgirltje1978

Hey allemaal,

hier alles nog in orde, Jaro heeft serieuze last van zijn tandjes en er staat er nog geen door. Hopelijk is hij er snel van af, dan kent hij ook terug wat rust, en de mama en de papa ook ...

Tiny, ik ben zondagavond bijna in het politielint gereden. We waren naar huis aan het rijden (Kerkstraat...)en ik had die tent en dat licht zo in het oog dat ik bijna niet zag dat alles afgesloten was. We kwamen van Mechelen, waar mijn echtgenoot niet wilde dat zijn moeder te voet naar huis ging wegens onveilig en dan hadden we zoiets in Itegem.
Je woont dus echt vlak achter de hoek hé . Amusement in de Ardennen.

Cinneke, hopelijk knap je snel op en blijven de kindjes er van gespaard. En hopelijk vindt Joachim snel zijn draai bij de onthaalmoeder.

Bebe, goed dat Fiebe terug beter is. Zal wel leuk zijn dat ze terug zo mooi speelt.

Groetjes Els

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 16:30
Cinneke

Hallo allemaal,

yes ik ben eindelijk terug koortsvrij. nu nog hopen dat die snot ook snel mee verdwijnt se. Morgen terug werken, hopelijk kan ik wakker blijven want moet nog een boel pillen nemen.

Els, hopelijk komen Jaro zijn tandjes snel door. tis zo zielig voor die mannekes he, afzien van tanden. en dan hebben jullie allemaal wat rust.
Joachim zijn 2de tandje is er ook ondertussen (en deze heeft niet een pijn gedaan als de eerste, oef)

Dat is inderdaad weeral wat in Itegem he seg. Ongeloofelijk zoiets. Hoorde net op het nieuws weer zo een vooral (maar met slechte afloop) in Tessenderlo. De mensen zijn zot aan het worden tegenwoordig precies, praten dat kunnen of willen ze niet meer! Begrijpen wie begrijpen kan hoor.
en dan denk je inderdaad dat je in een veilige buurt woont in het rustige "groot" Heist.

Tiny, amuseer jullie in de Ardennen he, ik zal duimen voor goed weer, momenteel ist hier pijpestelen aant regenen. maar hetgeen nu valt kan er vant weekend niet meer vallen he.
hoop ook op wat goed weer zodat we stilaan kunnen gaan fietsen met de kids. Joachim kan stilaan goed zitten, dus kan hij mee op de fiets he. we hebben nl een stoeltje dat nog redelijk plat kan zodat hij wat kan liggen. en de grote zus kan dan bij papa mee.

Joachim heeft ondertussen zijn draai gevonden hoor bij de onthaalmoeder. sinds vandaag weent hij al niet meer. en dan ben ik ook content hoor!

Bebe, Fiebe zal leuke dagen gehad hebben buiten zeker? het was toch wel zalig weer he voor de kids.

alle ik ga stilaan de kids halen se

tot later
cinneke

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 16:45
Cinneke

hey
heb eens een domme vraag, hoe krijgen julie hier een fotoke bij?
thx
C

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 19:16
cowgirltje1978

Hey Cinneke,

die foto doe je via Babyclub, mijn foruminstellingen en dan in de kader het eerste zinnetje: avatar aanpassen. Daar kan je dan een foto invoegen...

Groetjes Els

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 20:40
Tiny

hey allemaal,

Els, ja ik vond dat politielint ook wel wat gevaarlijk zeker toen het donker begon te worden. Maar om 3 uur 's nachts was ik wakker geworden en was alles al weg.
ja zeg, je woont hier inderdaad juist om de hoek. Misschien zijn we mekaar al wel eens tegengekomen.

Cinneke, ik ben gisteren voor de eerste keer gaan fietsen met onze Niels. Ik denk wel dat hij het leuk vond, want ik heb hem niet gehoord. Gelukkig juist voor het pijpenstele begon te regenen.

Morgen gaan we in de voormiddag nog naar de KA en dan vertrekken we dus op weekend. Dus het zal tot na het weekend zijn.

groetjes en allemaal een prettig weekend
Tiny

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 21:04

Hoi allemaal,

het weer was vandaag vrij goed hé, alleen in de namiddag kwamen er veel wolken opzetten, we hebben de voortuin eens goed onder handen genomen!

Maar vandaag hebben we ook minder goed nieuws vernomen, mijn nicht haar dochter Ninke van 22 maand ligt in het ziekenhuis, ze heeft de Rota virus, vanaf de maandag ging het echt niet goed met haar ze at niks, veel overgeven en vandaag ontdekte ze dat Ninke blauwe lippen kreeg en ze zag naar het schijnt spierwit, de dokter is meteen gekomen en hebben haar doorverwezen naar het ziekenhuis, daar moest ze direct aan een infuus, ze zou er een nachtje moeten blijven! Hopelijk gaat het morgen al wat beter met haar!
Pfff het heeft al wat geweest hoor bij hun, eerst was Ninke ziek, dan mijn nicht zelf + dat ze 4 maand zwanger is, nu ligt Ninke in het ziekenhuis en dan zijn ze nog aan de verbouwingen bezig van hun huis...alles in 1x!

Maar met ons poppemieke gaat het picobello, ze kan ook steeds beter en beter alleen eten met een vorkje! Ze kan al echt eten scheppen op 'r vorkje en in haar mondje brengen, ze is misschien wat later met stappen want alleen stappen doet ze nog niet en ze is toch al 18 maand, maar ze is dan weer heel snel in andere dingen, begrijpen doet ze ongeloofelijk goed! Alles ineens gaat niet hé!
Ach op een dag gaat ze dat eens uit zichzelf doen en hup weg is ze...
En de rust ook, maar alé die is eigenlijk nu ook al weg! Hahaha

Zo genoeg over mijn meisje, hoe gaat het met de andere dames hier?
En met hun kids?

Tiny, ik lees dat jullie op weekend gaan, amuseer jullie alvast! Maar dat zal wel niet mankeren zeker!

Zo, ik ga jullie laten se, tot snel

groetjes bebe en ons Fiebeke

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 20:21
Tiny

hey

bebe, hoe gaat het met Ninke?
Amaai dat fiebe al kan scheppen met een vorkje. Onze Niels kan ook wel prikken met zijn vorkje, maar scheppen met een vorkje of leppeltje is toch nog moeilijk.
Onze niels kan ook nog maar juist stappen hoor. En hoewel hij het best kan wilt hij nog altijd een handje geven. Ik moet dus met andere woorden overal met hem mee.
Zeg ze al dingen? Hie nog niets. Maar hij begrijpt ook al heel veel.

Het weekendje ardennen was echt plezant. Het was schitterend weer en onze niels heeft zich voorbeeldig gedragen. Het was de eerste keer dat we eens weggingen en ik kon moeilijk inschatten hoe hij ging reageren. Dan kan ik al gerust zijn voor het groot verlof.
Nu is het wel wat minder, mijn ventje zit in het buitenland voor zijn werk en dat juist met het lang weekend. Maar ja ik zal me samen met onze niels ook wel amuseren.

hoe gaat het met iedereen,

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 20:52

Hoihoi,

Tiny; van wanneer kan Niels dan al lopen? Hier zijn we er nog altijd op aan 't wachten!
Met ons Ninke gaat het al veel beter gelukkig, ze heeft 2 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Ja ik vind het wel fijn dat ze al alleen kan eten, ze kan ook al goed vlees prikken met haar vorkje en dan is ze fier hoor!
Ons meisje kan ook al wat woordjes zeggen, hier even haar woordenschat; mama, papa, dada, woef (van de hond), jaja, nee, wawa (kwak kwak van de eenden), bumba, kiki (kikker), beu (van de koe), wa is da? (wat is dat?), daa (daar), tuta (van auto), tik tak (klok), dady (papa in het engels), tinky (van stinki stinki als iets niet goed ruikt), wauw, oma, opa, i-a i-a (van de ezel), miauw (de poes), vroem vroem (van een brommer), tanku (van dank u)!
Voila, toch al aarig wat woorden hé!
Bij Nielske komt dat ook allemaal hoor! Ons Fiebe hare tetter staat echt niet stil, behalve als ze slaapt!
Leuk dat jullie weekendje goed is meegevallen en super van het weer hé! Altijd mooi meegenomen!

Morgen eindelijk 1 mei se, dan is het nog exact 22 dagen, 3 weken dus en dan kunnen we eindelijk vertrekken!!!

Ok, ga nu even ophouden, het is sterren op de dansvloer!
Tot snel hé dametjes,

groetjes bebe en ons tettermie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >