volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 12:52 ![]() | Hoi dames, wat is het hier erg stil! Hoe gaat het met jullie en met jullie kids? Hopelijk tot gauw! Groetjes wij ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

heist-op-den-berg

.
.
.
. En ik zat in Beerzel als het gebeurd was en moest van mijn echtgenoot zo snel mogelijk naar huis komen. Heb ik met de auto "gezwommen" op den Isschotweg... Leuk hé, zo'n weer. En vandaag is het al niet veel beter, en dan op een dagje vrij
... Ik denk ook dat als we een abonnement zouden hebben, we sneller gewoon voor een paar uurtjes naar daar zouden rijden, ipv een hele dag.
En dan trekt ze haar benen in! Jaa zo zal het niet gaan hé!
Onze Niels is helemaal verzot op auto's en vrachtwagens. als je hem ik de auto achter het stuur zet dan neemt hij met een hand het stuur vast en met zijn ander zet hij dan de radio op en af enzo. 

Ik maak me ook helemaal geen zorgen daarover, ik weet toch dat dat opeens komt hoor, maar eerlijk gezegd is ze daar wel laat in hé! Ik hoop toch dat het niet meer al te lang gaat duren, ik zie er zo naar uit! Op den duur kan je haar niet blijven dragen hé, ze weegt bijna 10kilo, pffff!