[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/05/2008 @ 13:39 peggy ![]() | Ik snap het wel niet goed! Je zoekt mailmama's maar ik hoor wel niks van je ??? Tja vreemd. |
| 15/05/2008 @ 17:47 | hallo, ben een mama van 28 van een zoontje van bijna 19 maanden. je mag me mailen op: nico.marieke@skynet.be lijkt me erg leuk!! groetjes |
| 05/03/2008 @ 22:53 peggy ![]() | En hier is een leuke mail ook altijd welkom. Ben mama van twee schatten van kinderen uit Leuven en 33 jaar. peggy210275@hotmail.com tot mails |
| 05/03/2008 @ 21:32 noeke25 ![]() | Hoi, Hier is een leuke mail ook altijd welkom. Ik leer graag nieuwe mensen kennen, en dat kan zeker via internet. Ik heb zo de papa van mijn zoontje leren kennen en ik heb er nog altijd geen spijt van ![]() Je mag me mailen op noellahuypens@hotmail.com Groetjes Noëlla en Runeke |
21/02/2008 @ 20:48 ![]() | Hey ! Ik ben een toekomstige mama van bijna 28 jaar (eerste kindje) en mij mag je wel mailen hoor als je zin hebt ... dit op dailyknuffel@hotmail.com Groetjes Katrien ![]() |
21/02/2008 @ 12:30![]() | gewoon even mijn berichtje weer bovenaan plaatsen zodat het niet van de lijst valt ![]() ![]() |
[Reageer]

mailmama's gezocht