[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 15/09/2008 @ 23:41 Annelies | Hier ook een absolute fan van Dr. Roofthooft! Geweldige vrouw én gyn.! Ben de voorbije 6 jaar steeds bij haar terecht gekunnen, zowel tijdens de gewone controles als tijdens de zwangerschapscontroles en bevallingen. Kijk er dan ook écht naar uit om één van de dagen weer samen met haar te mogen bevallen! Denk dat het ook uitmaakt dat ze zelf een echte "Mama" is, ze heeft vaak maar een woord nodig om te begrijpen waar het schoentje wringt. Over het Middelheim en de N.I.C. ook niks dan lof. Enige "minpunt" is de verdeeldheid onder de verpleegkundigen over BV (sommigen zijn erg pro, anderen vinden het dan weer "makkelijker" om even snel een flesje te geven), maar met de begeleiding van een vroedvrouw/lactatiedeskundige hoop ik dat deze keer te vermijden. Dr. Barudy is ook een erg aangename gyn. en ook Dr. Coppens krijgt van mij niks dan lof! |
| 15/09/2008 @ 21:42 mama2005 | Mss is het niet meer nodig maar ik ben ook bevallen in het Middelheim, mijn gynaecoloog is Nadia Roofthooft uit Melsele, zij heeft ook spreekuur in het ziekenhuis zelf. Ik ben en was daar heel content over. |
| 05/09/2008 @ 22:19 ilsy | ik ben in het sint vincentius bevallen. ik ben er heel tevreden over. lief personeel en vroedvrouwen. ze hebben mij goed gehopen en begeleid. en omdat mijn bevalling in een snel tempo inneens ging kon mijn dokter niet op tijd zijn. en heeft een heel lieve vroedvrouw mijn zoontje ter wereld helpen zetten. ik heb dokter verbeke. daar ben ik ook heel tevreden over. groetjes |
| 25/08/2008 @ 00:23 Moi ![]() | hellow misschien wat laat? maar ik heb paul verdonk gehad in middelheim een arrogante vent maar wel een goede gynaecoloog xxx |
| 07/03/2008 @ 21:32 Ellen Van Assche ![]() | Graag gedaan hoor! Hopelijk inderdaad geen cyste.. Ellen |
| 04/03/2008 @ 18:23 mei mama | hoikes,ben 3x bevallen in t middelheim,en ga er nu voor de 5de keer bevallen en ben er zeer tevreden over.mijn gynecoloog is dkt wesling.toffe gast.ben van mn 4 de kindje bevallen in erasmus bij andere gynecologe dkt de groot,maar die is met haar praktijk gestopt dus nu terug bij dkt wesling en is nog steed een zeer sympathiek persoon.was zowel over middelheim als erasmus wreed content. |
| 04/03/2008 @ 17:36 Witchke ![]() | Brientje : ik ben van Puurs Dinja : ik zie dat jou kindje een dag na de onze geboren is. Dan hebben wij samen in sint-augustinus gelegen ![]() |
| 03/03/2008 @ 13:12 Dinja ![]() | Ik kan je het Augustinus aanbevelen. Mijn gyne is Tina Vanderheyden en ik ben heel content van haar. Veel succes. Dinja |
03/03/2008 @ 12:19![]() | hey, Witchke: ben jij dan ook van beveren of omstreken? Ik ga namelijk ook bij Smet of Catrhy. Brientje |
| 03/03/2008 @ 11:54 Witchke ![]() | Ben bij dr catry geweest in Beveren. Die is aangesloten aan sint-augustinus. Ook ik was bang voor de bevalling, maar ze hebben mij tijdens de bevalling heel goed opgevangen. |
| 20/02/2008 @ 12:14 | Hallo, Ik ben op zoek naar een goede gyneacoloog (man of vrouw) in de omgeving van Antwerpen. Een vriendin gaat bij Karen Hansen (Van Putlei), heeft iemand ervaring met haar? Heb nog niet direct plannen om aan kinderen te beginnen maar wil toch al voorbereid zijn. Omdat ik heel erg bang ben voor een bevalling en al die pijn wil ik toch graag jullie reactie weten.Welk ziekenhuis kunnen jullie aanraden, Middelheim of St Augustinus? En natuurlijk welke gyneacoloog? Alvast bedankt ! groetjes nathalie |
[Reageer]

Gyneacoloog Antwerpen - Middelheim of St Augustinus ?

wil ik toch graag jullie reactie weten.