< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Gyneacoloog Antwerpen - Middelheim of St Augustinus ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Gyneacoloog Antwerpen - Middelheim of St Augustinus ?
15/09/2008 @ 23:41
Annelies

Online Status
Hier ook een absolute fan van Dr. Roofthooft! Geweldige vrouw én gyn.! Ben de voorbije 6 jaar steeds bij haar terecht gekunnen, zowel tijdens de gewone controles als tijdens de zwangerschapscontroles en bevallingen. Kijk er dan ook écht naar uit om één van de dagen weer samen met haar te mogen bevallen! Denk dat het ook uitmaakt dat ze zelf een echte "Mama" is, ze heeft vaak maar een woord nodig om te begrijpen waar het schoentje wringt.

Over het Middelheim en de N.I.C. ook niks dan lof. Enige "minpunt" is de verdeeldheid onder de verpleegkundigen over BV (sommigen zijn erg pro, anderen vinden het dan weer "makkelijker" om even snel een flesje te geven), maar met de begeleiding van een vroedvrouw/lactatiedeskundige hoop ik dat deze keer te vermijden.

Dr. Barudy is ook een erg aangename gyn. en ook Dr. Coppens krijgt van mij niks dan lof!

Vermoedelijke bevalling op 26/09/2008.
Al 41 weken en 5 dagen zwanger (104.44% ver), nog 1 week te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 22:43

Online Status Bekijk profiel
Hey Hey,

Ik heb gyne Dr. Laurent Dyckmans te Edegem, doet bevallingen in Sint-Augustinus en ook in Sint-Jozef te Mortsel.. Super goede en lieve gyne!!!

Veel succes!

Groetjes,
Sofie (mama van Marie, een engeltje)
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 21:42
mama2005

Online Status
Mss is het niet meer nodig maar ik ben ook bevallen in het Middelheim, mijn gynaecoloog is Nadia Roofthooft uit Melsele, zij heeft ook spreekuur in het ziekenhuis zelf.

Ik ben en was daar heel content over.
Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 11:53
beckytje

snuffel, weet niet of je hier nog gaat komen kijken of niet maar wilde toch even reageren op je commentaar, je zegt dat ze je nonchalant hebben behandeld maar je bent wél tevreden van je gyn...beetje vreemd he, aangezien de vroedvrouwen niet beslissen of je terug naar huis gaat of niet, maar de gyn zelf! Vaak zijn het de vroedvrouwen die in het belang van de patient ijveren...

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:19
ilsy

Online Status
ik ben in het sint vincentius bevallen. ik ben er heel tevreden over.
lief personeel en vroedvrouwen. ze hebben mij goed gehopen en begeleid. en omdat mijn bevalling in een snel tempo inneens ging kon mijn dokter niet op tijd zijn. en heeft een heel lieve vroedvrouw mijn zoontje ter wereld helpen zetten.

ik heb dokter verbeke. daar ben ik ook heel tevreden over.

groetjes

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 00:23
Moi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hellow

misschien wat laat? maar ik heb paul verdonk gehad in middelheim
een arrogante vent maar wel een goede gynaecoloog

xxx

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 07:59

@ Nathalie en Yoda: Ik heb Hansen Eelen en Noelmans eerst gehad bij Noah..NOOIT meer wil ik die..die lieten mij gewoon werken met weeen op 24 weken..Ben ik blij dat ik naar DR.Kinget ben gegaan ik MOEST rusten en weeeremmers nemen..En ben dan ik Klina bevallen

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 21:32
Ellen Van Assche

Graag gedaan hoor! Hopelijk inderdaad geen cyste..

Ellen

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 20:36
snuffel

Hallo Ellen,

Ik heb lang getwijfeld of ik nu wel of niet zou blijven bij mijn oude gyne, maar nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt.
Zag het toch niet meer zitten om opnieuw in het Sint-Vincentius te bevallen. Het ziekenhuis ligt me gewoon niet en zij hebben volgens mij een beetje te nonchalant geweest en fouten gemaakt. Van mijn gyne was ik wel tevreden, maar ander ziekenhuis is uiteraard andere gyne.
Ik heb dr. Barudy vandaag gebeld. Hij nam niet op maar een halfuurtje later belde hij zelf terug.
Aangezien ik 2 weken overtijd ben en NIET zwanger, mag ik volgende week al gaan. Ik heb steken in mijn rug en heup, zou een cyste kunnen zijn, hopelijk van niet!
Alleszins bedankt voor de info!!!!

groetejs,
snuffel

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 20:12
Ellen Van Assche

Hallo,

Ik ben bij Noa binnen gegaan met het idee dat ik een blaasontsteking had, een uur een half later was ze er al dmv een spoedkeizersnede omdat ik ook een vergiftiging bleek te hebben! Absoluut geen getreuzel daar!

Achteraf was de verpleging heel lief & attent, het is nu eenmaal niet leuk (understatement van het jaar..) om je kindje niet bij je op de kamer te hebben. Ze sprongen elk uur binnen om te vragen hoe het was als ik niet bij Noa zat en kwamen soms ook eens tot op de neonatologie om te kijken naar ons meisje.

Bij Onno ben ik met gebroken water binnen gegaan, verkondigend dat ik het deze keer absoluut zonder verdoving wou meemaken. De verpleging was daar akkoord mee, maar zei wel dat het zeker geen schande zou zijn als het niet lukte. Ze kregen gelijk, ik moest op een gegeven moment kiezen tussen een tweede keizersnede of een bevalling met epidurale omdat het niet opschoot + mijn litteken van de KS een risico werd. Na de bevalling hebben ze ons heerlijk alleen gelaten, kwamen enkel af en toe even vragen of alles nog ok was.

Tijdens de 5 dagen ziekenhuis heb ik echt genoten, de verzorging was heel goed en ik had zelfs een afspraak met de verpleegsters dat ik 3 keer belde wanneer het me te druk werd. Dan moest ik zelf niet vragen aan de mensen om door te gaan maar kwamen zij me zogezegd even verzorgen! Noa & Onno wilden in eerste instantie allebei absoluut niet drinken aan de borst, dankzij het doorzettingsvermogen daar is het uiteindelijk wel gelukt en hebben ze allebei tot hun 9 maanden bij mij gedronken.

Qua gyn ben ik een absolute fan van Barudy, tweede op mijn lijstje staat Roofthooft. Qua afspraken ben ik steeds bij hen privé geweest omdat het ziekenhuis zo ongezellig is en de wachttijden redelijk lang zijn. Privé kan je ook wel lang in de wachtzaal zitten, maar als je dan weet dat dat ligt aan het feit dat hij veel tijd neemt voor elke patiënte is dat nog door de vingers te zien. Wij hadden meestal redelijk laat een afspraak en mochten dan bellen om te vragen of hij veel achterstand had, zo vermeden we té lange zittijden.

De kamers zijn ook redelijk groot, er staat een zetel waar je partner op kan blijven slapen. Je krijgt dan een hoofdkussen & dekens en kan zelfs mee eten bestellen.

Tevreden dus over de hele lijn! Het Middelheim is zeker een aanrader!

Ellen

[Laatst gewijzigd door Ellen Van Assche - 06/03/2008 @ 20:15] - Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 19:18
snuffel

Hallo,

Ik ben bij mijn eerste kindje in Sint-Vincentius bevallen maar ben daar persoonlijk niet tevreden over.
Ik zou een eventuele volgende keer ook in het Middelheim willen bevallen.
Welke gyneacoloog raden jullie aan? Wat zijn de wachttijden voor een afspraak? Hoe verloopt een bevalling daar? Ik ben bij Babette de vrijdag ingeleid tgv zwangerschapsvergiftiging, ik ben zondag pas bevallen en werd daartussen elke keer naar huis gestuurd. Daar heb ik dus geen zin meer in...
Hoe is de verpleging en beleid naar verdoving, borstvoeding?

ALvast bedankt voor de info!!!
Groetjes,
snuffel

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 18:23
mei mama

hoikes,ben 3x bevallen in t middelheim,en ga er nu voor de 5de keer bevallen en ben er zeer tevreden over.mijn gynecoloog is dkt wesling.toffe gast.ben van mn 4 de kindje bevallen in erasmus bij andere gynecologe dkt de groot,maar die is met haar praktijk gestopt dus nu terug bij dkt wesling en is nog steed een zeer sympathiek persoon.was zowel over middelheim als erasmus wreed content.
Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 17:50
Ellen Van Assche

Hier een absolute fan van het Middelheim! Ik ben daar twee keer bevallen met dokter Barudy die zijn praktijk in Wilrijk heeft. Niet alleen heeft hij ons Noa 'gered', ook de moeilijke bevalling van Onno heeft hij super goed begeleid. Normaal zou dokter Roofthoofd uit Beveren mijn eerste bevalling doen, maar omdat zij aan zee was en het redelijk kritiek bleek te zijn met Noa heeft hij de spoedkeizersnede gedaan. Hij is niet alleen super rustig & vriendelijk maar legt alles ook heel goed uit. Bovendien is hij ook nog eens ontzettend knap..
Van het ziekenhuis zelf ook absoluut geen klagen: we zijn heel goed opgevangen op de neonatologie en kregen op alle momenten de uitleg die we vroegen. Na Onno's bevalling heb ik 5 dagen heerlijk kunnen rusten, de verpleegsters zorgden er steeds voor dat het niet te druk werd.

Doei
Ellen

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 17:36
Witchke

Online Status Stuur bericht
Brientje : ik ben van Puurs

Dinja : ik zie dat jou kindje een dag na de onze geboren is. Dan hebben wij samen in sint-augustinus gelegen

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 13:12
Dinja

Ik kan je het Augustinus aanbevelen.
Mijn gyne is Tina Vanderheyden en ik ben heel content van haar.

Veel succes.
Dinja

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 12:19

hey,

Witchke: ben jij dan ook van beveren of omstreken? Ik ga namelijk ook bij Smet of Catrhy.

Brientje

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 11:54
Witchke

Online Status Stuur bericht
Ben bij dr catry geweest in Beveren. Die is aangesloten aan sint-augustinus. Ook ik was bang voor de bevalling, maar ze hebben mij tijdens de bevalling heel goed opgevangen.

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 13:39
yoda

Hoi

Ik ging bij Karen Hansen en ze heeft net op tijd mijn zoontje op de wereld gezet. Moest ik langer gewacht hebben zou dit misschien niet goed afgelopen zijn. Ik dank haar ontzettend en doet haar werk goed. Nu moet je daar soms wel uren wachten ook al heb jee afspraak. Ook haar collega's zijn aan te raden. Waar ik niet over tevreden ben is Sint-Augustinus. Bij mij was het personeel alles behalve.

Groetjes Yoda

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 14:18

Hey,

ik zou je zeker en vast het sint-augustinus aanraden, echt waar!!!
Ik ben er 2x bevallen en het was daar super. Kei goei verpleegsters en vroedvrouwen. Ze stellen u daar allemaal 1 voor 1 op je gemak.
Ik ga bij dr. Smet of dr. Cathry, die zitten wel in Beveren maar er zijn er zeker ook in antwerpen die in het sint-augustinus bevallingen doen. Anders moet je eens naar Augustinus gaan en vragen naar welke gyn er zijn daar. Ik zou zeggen, ZEKER DOEN!!!

Brientje

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 12:14

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede gyneacoloog (man of vrouw) in de omgeving van Antwerpen. Een vriendin gaat bij Karen Hansen (Van Putlei), heeft iemand ervaring met haar?
Heb nog niet direct plannen om aan kinderen te beginnen maar wil toch al voorbereid zijn.
Omdat ik heel erg bang ben voor een bevalling en al die pijn wil ik toch graag jullie reactie weten.
Welk ziekenhuis kunnen jullie aanraden, Middelheim of St Augustinus?
En natuurlijk welke gyneacoloog?

Alvast bedankt !
groetjes nathalie
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]