volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 13/03/2008 @ 12:13 kelly bil ![]() | erika dat gaat de betere kant op e heeft hij nog last van krampjes nu sedert dat hij beter kaka doet |
| 09/03/2008 @ 10:47 erika ![]() | heparwater is the best!! 2 kakkapampers!! super! ![]() ![]() |
| 08/03/2008 @ 17:37 kelly bil ![]() | erika als hij echt al een paar dagen niet is geweest zou ik 120cc water eerst gebruiken tot de stoelgang terug inorde is kan zeker geen kwaad voor niets hoor |
| 08/03/2008 @ 10:32 zotje | heykes ik ben ook van eernegem heb een dochtertje die bijna 2.5 j is haar lijstje lag ook bij kids planet . het is er inderdaad druk . wij hebben drie maanden op voorhand de lijst samengesteld en als ik in het ziekenhuis lag waren er bepaalde artikelen niet eens binnen . ik vind persoonlijk dat dat nie kan . ben nu zwanger van ons tweede en de geboortelijst ligt in de fun groetjes |
| 07/03/2008 @ 13:54 kelly bil ![]() | erika ben je al aan het afbouwen met de bv? loopt het vlotjes |
| 07/03/2008 @ 13:06 erika ![]() | hey dametjes! tis precies stilgevallen hier?? hoe ist met de zwangeren onder jullie? alles ok?? en de moedertjes? groetjes! |
| 02/03/2008 @ 20:14 erika ![]() | aja, en die lange swieber in kids planet, is inderdaad de baas! die vent maakt mij nerveus! |
volgende pagina >
[Reageer]

omstreken oostende

da heparwater mocht ik niemeer gebruiken omdat hij er krampjes van had, en zijn voeding ging achteruit.. normaal moest hij 150 cc drinken, en hij dronk er nog 20 à 40.. nu, tis allemaal een beetje een combinatie hoor, da spruw, krampjes, nie kunnen kakken, .. en hoe ist met jullie!
ook zijn eerste prikjes heeft ie overleefd!

maar denk dat ik vanavond es 3 schepjes ga nemen op 100 cc, en geen dikking.. misschien dat het dan beter gaat!