Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 21/02/2008 @ 16:59 Syl D | Hoi Esther Bedankt voor je reactie, ik kreeg bij het lezen van je bericht alweer een , maar ik geloof dat ik hier wel een hoop steun aan heb.Ik heb me maar even geregistreerd, wel zo handig. Bij ons slapen de 2 jongste bij elkaar op 1 kamer en de oudste heeft zijn eigen kamer. Mijn gevoelens zijn een beetje dubbel wel niet wel niet, ik weet het niet meer. het gaat wel steeds meer kriebelen bij de gedachten van nog een kindje.En jah je hebt gelijk, waar 3 kindjes mee kunnen eten kunnen er ook 4 eten. En ja ik ga zeker eens met mijn ventje praten, we gaan volgende week een midweek op vakantie, misschien wel zo'n mooi moment om er over te beginnen. Groetjes Syl ![]() |
| 21/02/2008 @ 15:13 | Wij hadden samen besloten dat we het bij 3 kinderen zouden houden, klaar dus 3 was genoeg, we hebben 2 jongens en 1 meisje. Nu heb ik vandaag een zwangerschaps test gedaan omdat we dachten dat ik wel eens zwanger kon zijn , ondanks dat ik de pil slik, maar goed voor de zekerheid toch maar even testen, en nee hoor niet zwanger, hij was negetief. ( Teleurgesteld ) Ik kon wel door de grond zakken, hoe kan ik nou teleurgesteld zijn in een negatiefe test, dat moest toch zo zijn, we wilde verder geen kindje meer, we hebben er 3 dat was toch genoeg, en het zou niet meer passen, de 2 kleinste slapen al op 1 kamer. ik kreeg een hopeloze huilbui, en kan er niet meer mee stoppen, Ik heb nu heel erg het gevoel dat ik er nog een kindje bij wil. Wat moet ik hier nou mee.Groetjes Syl ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Een 4de Kindje of niet

Ben blij dat mijn berichtje een beetje helpt, ik weet wat het is.. Hoop dat je ventje goed zal reageren volgende week!