Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/03/2008 @ 21:35 jvd ![]() | hallo allemaal!! Ik ben nu 2 dagen overtijd!! spannend@!! als ik morgen nog niet ongi ben ga ik een testje doen!!! |
| 04/03/2008 @ 21:36 lollie ![]() | Veel succes jvd!!! Ik duim voor jou!!! Laat morgen iets weten eh! Groetjes Lollie |
| 05/03/2008 @ 19:05 Cath | Hoi allemaal, Mijn NOD moest 3 maart zijn maar intussen ben ik wel ongesteld geworden.. Ik vind het helemaal niet zo erg; het was nog maar de eerste ronde en bij momenten "beangstigde" het mij zelfs een beetje, het idee dat het al zo ver kon zijn!! Ik heb het gevoel dat ik er voor de volgende ronde nu helemaal klaar voor ben! Succes allemaal! Cath |
05/03/2008 @ 19:56![]() | Maya, welkom! Jvd, spannend! Hou ons op de hoogte. Ondertussen grtjs, inge |
| 07/03/2008 @ 09:55 Maya ![]() | Hallo Nog steeds geen te zien!! Laat ons hopen dat het zo blijft!!! |
| 07/03/2008 @ 10:58 lollie ![]() | Maya, Spannend!!! Lollie |
07/03/2008 @ 20:47![]() | Hoi dames, Ik schuif jammer genoeg op naar volgende maand. Start nu (1e x) met Clomid, ben eens benieuwd. Maya en Jvd, al meer nieuws? Ik grtjs, Inge |
| 09/03/2008 @ 11:47 jvd ![]() | helaas! vrijdag zijn ze weer voor de dag gekomen |
| 09/03/2008 @ 12:48 Maya ![]() | Hey Bij mij nog steeds niets, maar heb wel de hele tijd het gevoel dat ze op komst zijn! Ik hou jullie op de hoogte! groetjes |
| 11/03/2008 @ 07:25 eefkezeefke | ik verwacht mijn maandstonden begin volgende week, normaal 17 of 18/03. voel ook weer vanalles: sinds vorige maandag gespannen borsten en dikwijls mottige maag. maar ik ga me er niet aan laten vangen. gewoon afwachten en nie teveel nadenken. dit is ronde 5 en heb vorige rondes al vanalles gevoeld en nooit was ik zwanger. dus gewoon afwachten. |
11/03/2008 @ 10:24![]() | hallo, ik heb mijn nod 18 maart, best spannend, we hebben 21 jan een mk gehad, hopen dat het dit x goed gaat, groetjes wilma ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD in maart 2008

te zien!! Laat ons hopen dat het zo blijft!!!
Had nog zo voor je geduimd.

en hopelijk erna