volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 16/04/2008 @ 10:06 jokske ![]() | maya, ik wens je veel sterkte doe en een dikke knuffel!!! |
| 15/04/2008 @ 19:34 Maya ![]() | Hallo iedereen Ik heb deze middag jammer genoeg een miskraam gehad! je gaat mij dus even niet meer zien hier, sorry!! aan de zwangeren, geniet ervan!! groetjes |
| 12/04/2008 @ 11:18 Maya ![]() | Hey Nijntje Dikke proficiat hoor!!! We kunnen inderdaad samen onze vooruitgang doormaken!!! Super!!! Maandag om 20u gyn. bezoek, daarna laat ik wel iets weten. Groetjes |
11/04/2008 @ 19:23![]() | Nijntje, Proficiat!!!!!! Ook een decemberkindje dus. Kunnen we samen onze zwangerschap volgen. Met de andere meiden alles ok? grtjs, Inge |
| 09/04/2008 @ 10:13 Maya ![]() | Hey Inge Bij deze dus een dubbel, dikke proficiat met je !!!! Fantastisch gewoon! Geniet ervan!!vele groetjes |
07/04/2008 @ 21:46![]() | Nijntje, De moed niet opgeven hé. Het kan zeker en vast nog! Ik Hou ons op de hoogte hé. grtjs, |
| 06/04/2008 @ 10:04 Maya ![]() | @nijntje: Ik moet volgende week maandag terug voor een nieuwe echo, dus daarna hopelijk meer nieuws. moet 14 april om 20u gaan. Ik zal wel iets laten weten hoor. Groetjes |
volgende pagina >
[Reageer]

NOD in maart 2008

ben!
, misselijk de hele dag door eigenlijk, pijnlijk borsten gehad, is nu minder geworden..

)