< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » NOD in maart 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
NOD in maart 2008
25/03/2008 @ 19:28
Maya

Online Status Bekijk profiel
Hey Nijntje

ja is inderdaad enorm moeilijk. 1 van mijn zussen weet het intussen al, ze was super content ook omdat zij eind april moet bevallen en dan gaan onze kindjes samen naar school kunnen. Zou wel tof zijn!
Morgen terug naar de dokter om nog eens bloed te testen omdat het vorige week nog heel pril was en de dokter niet onmiddellijk kon zeggen hoever ik al was. Hij vermoed een 3-4 weken, dus echt wel nog heel pril. Er kan dus nog lang en veel misgaan! Maar ik hoop dat ik na de bloedtest wat meer te weten kom! Voor de rest gaat alles ok. Ik heb niets van last, kan alleen momenteel mijn lenzen niet goed verdragen en moest dus overschakelen op mijn bril. Maar buiten pijnlijke borsten zou ik niet weten dat ik zwanger ben!

Indien het morgen ook allemaal terug positief is, dan gaan we het donderdag (waarschijnlijk heb ik dan pas het bloedresultaat) vertellen aan onze ouders en zussen en broer... SPANNEND!!! Maar ga heel blij zijn als ik het niet meer moet verzwijgen, want ben daar echt niet goed in!!!!

vele groetjes

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 14:58
nijntje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heej Maya!

Proficiat met je zwangerschap!! Hoever ben je nu?
Lijkt me moeilijk om de 12 weken af te wachten voordat je iets kunt zeggen tegen familie...
Inge hoe gaat het met jou? Zit je klusperiode er ook weer op

Groetjes Marijn

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 09:27
Maya

Hey Inge

Neen, we hebben het nog niet gezegd. Omdat ik woensdag opnieuw naar de dokter moet voor nog een bloedtest. Indien deze opnieuw ok is, dan gaan we het vertellen!
en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van het verloop van de !

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 23:12

hoi maya,

Loopt allemaal wel goed!
Hou ons zeker en vast op de hoogte van je zwangerschap hé!!

Heb je het je ouders/schoonouders/... al verteld? of wacht tot je eerste echo achter de rug is?

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 11:33
Maya

hey inge

bedankt, ja,super snel! Had het nog helemaal niet verwacht, maar tis toch zalig!!! ben aant genieten. Nu nog een bloedtest volgende week woensdag en dan gyn. Hopelijk blijft alles goedgaan! Ben nu ongeduldig aan het wachten tot de eerst 12 weken gedaan zijn! Wat verlang ik al naar de eerst echo!

Groetjes

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 21:28

Hey Maya,

Proficiat meid!!!!
Van de eerste ronde raak, toch om een beetje jaloers op te worden

Hey nijntje, welkom! Mijn cyclus duurt ongeveer 30 dagen. Ik zie dat jij weer bijna in je klusperiode zit. Soms wel fijn zo'n korte cyclus denk ik dan, maar kansen om te geraken hé

Alvast veel succes voor iedereen!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 21:43
Maya

Hallo iedereen

Jep Inge, je hebt het al geraden!!!! 't was dus een positieve bloedtest!!
Ben intussen 3 a 4 weken ver, dus nog even lang nagelbijten tot de 12 weken voorbij zijn!!
Wat spannend, had het echt niet meer gehoopt!!

Ben zo blij om te zijn!!

Volgende week woensdag moet ik opnieuw een bloedtest doen om te kijken of het hcg goed gestegen is, want nu was het echt wel nog heel pril zei de dokter!
Dacht eerst dat hij een grapje aan het maken was, hij zei: "hopelijk heb je een fles champagne in de buurt staan, want je hcg was positief, dus ben je zwanger!!!"
Kan het gelijk nog altijd niet geloven.
Ben wel blij, want nu weet ik dus dat ik mij niets inbeelde. Ik had sinds enkele dagen wat meer pijn in mijn borsten, maar dacht dat ik het me inbeelde! Nu, hopelijk gaat alles goed en is het aftellen naar de 12e week!!

Ben zo blij, had het niet zo snel verwacht, eerste ronde, maar kverlang al zo om het eens te zien op de echo om te kijken of alles wel echt ok is?

Vele groetjes en bedankt voor de steun hier hoor!!

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 14:45
nijntje

Dag allemaal,

Zoals ik al verwachte ben ik weer ongesteld geweest, een cyclus van 23 dagen inmiddels. Vandaag ben ik er weer vanaf, dus kunnen we weer klussen...

Hoe gaat het verder met de anderen? Ik zie dat veel van jullie een erg lange cyclus hebben?

Liefs Nijntje

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 21:02

Hey Maya,

Die onzekerheid is niet leuk hé, kan ik best geloven.
Maar misschien heb je gewoon een positieve bloedtest!!

Hou ons zeker op de hoogt!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:23
lollie

Online Status Stuur bericht
Nijntje,

Weet jij al iets meer?

Groetjes
Lollie

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 11:20
Maya

Hallo

Heb beloofd jullie op de hoogte te houden hé? Zaterdag test gedaan, zoals verwacht, negatief.
Vandaag afspraak gemaakt bij de dokter. Mag vanvond om 20u gaan om bloed te laten nemen. wat daarna volgt, zien we wel!

Groetjes

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 19:54

Maya,

Ik voor je!!
Hou ons op de hoogte hé

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 11:08
Maya

@ Els: tof om ook eens iemand te horen die ook een langere cyclus heeft. Bij mij was het de eerste keer 42 dagen. Ik hoopte ook dat dit ging minderen,maar zit nu dus intussen aan dag 50. Morgen doe ik een test en indien die negatief is,bel ik mijn gyn. eens op hoor. Ik hou je op de hoogte

@Inge: ik ben inderdaad van plan om naar de dokter te gaan indien ik zaterdag een neg. test heb. Ik maak me wel zorgen,maar minder,omdat mijn tweede oudste zus (zij is de enige die het weet) ook cyclussen had van 42 en 48 dagen.Dus misschien is er gewoon niets aan de hand. en zij moet intussen binnenkort bevallen van haar tweede kindje. Het maakt de kans op zwangerschap natuurlijk wel moeilijker hé? Dus hopen dat het gewoon niets is en dat ik morgen een positieve test in mijn handen heb hé?

groetjes

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 10:52
Els

Hoi Maya,

hier ongeveer hetzelfde probleem... eerste cyclus zonder pil, 40 dagen nu al, en ik heb niet het gevoel dat m'n meteen eraan komen...
Pfff... echt niet fijn, je hoop op een korte, regelmatige cyclus als sneeuw voor de zon zien verdwijnen. Maar ja, het zal wel eens in orde komen zeker? Ik hoor dat sommigen sons maanden hun niet meer krijgen... Slik nu wel sinds kort ook teunisbloemolie, baadt het niet dan schaadt het niet...

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 22:09

Hey maya,

Hopelijk heb je snel een zicht op je cyclus!
Ben je al eens bij de dokter gepasseerd? Misschien dat die je wel kan helpen.
Ook Teunisbloemolie (ofzoiets in die aard) zou heel goed helpen!! Daar kan je zeker en vast wel iets over terugvinden hier op het forum of op het internet.

Wilma, wat jammer van je miskraam ....
Hopelijk ben je (net zoals iedereen hier natuurlijk) snel !

Nijntje, hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes hé! (hoewel ik niet weet of diaree wel zo'n kwaaltje is??)

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 10:00
Maya

hier nog steeds niets te zien. Maar voel ook niets meer!!! is nu al dag 48. gaat van kwaad naar erger met mijn cyclus. Hopelijk heb ik vlug duidelijkheid, want ik ben hier serieus ongerust aant worden!!

groetjes

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 15:52
nijntje

Dag allemaal,
ik wacht tot het de 16e is ik zal dan mijn nod hebben
van de week ben ik wel beroerd geweest, diarree en misselijk en veel rommelerij in de buik...

Gewoon even afwachten dus,

Hoe gaat het met de andere dames??
Weten jullie al wat meer?

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 10:24

hallo,

ik heb mijn nod 18 maart,
best spannend, we hebben 21 jan een mk gehad,
hopen dat het dit x goed gaat,

groetjes wilma

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 07:25
eefkezeefke

Online Status
ik verwacht mijn maandstonden begin volgende week, normaal 17 of 18/03.
voel ook weer vanalles: sinds vorige maandag gespannen borsten en dikwijls mottige maag. maar ik ga me er niet aan laten vangen.
gewoon afwachten en nie teveel nadenken.
dit is ronde 5 en heb vorige rondes al vanalles gevoeld en nooit was ik zwanger. dus gewoon afwachten.

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 09:43
Maya

@inge: ik hoop het ook!

Nu nog steeds niets, heb ook minder buikpijn,... zou ik mogen hopen???

Els: van mij is het ook de eerste ronde, dus ik heb er geen gedacht van hoe het zou voelen om zwanger te zijn. Soms denk ik het, maar dan denk ik onmiddellijk terug dat mijn lichaam spelletjes aan het spelen is, of voel ik gewoon dingen die er anders ook zijn, maar ben ik er gewoon teveel op gefocused!!! Ik weet het niet meer;

Ik wacht nog met testen tot zaterdagochtend, dan is dag 50 gepasseerd. Ik was vroeger heel onregelmatig, dus misschien is het ook gewoon dat, ik durf bijna nog niet te hopen! maar begin wel te verlangen naar zaterdag!!!! en hopelijk erna

groetjes

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >