[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/03/2008 @ 16:25 hw | Toen ik bij 3 dagen overtijd heel veel last kreeg van m'n borsten ben ik toch maar gaan testen, en jawel: zwanger! M'n vriend had een week daarvoor al gezegd dt hij m'n borsten groter vond (toen hadden we nog geen idee).En nu doen ze nog veel meer zeer en knap ik bijna uit m'n BH's. Verder ben ik vreselijk moe en elke middag misselijk. Niet heel fijn, maar het is voor het goede doel, dus ik heb het er graag voor over! |
| 29/02/2008 @ 09:22 Elsje | Bij de vorige zwangerschap was ik vreselijk moe en enorm misselijk. Tot nu toe heb ik nergens last van, gaap alleen de hele dag en als ik te laat eet 's morgens wordt ik misselijk. Anders niet. |
| 29/02/2008 @ 08:46 joepie3 | Hoi ! Wie heeft er allemaal last van de zwangerschapskwaaltjes... Ik heb er bijna geen gehad bij mijn eerste 2 zwangerschappen, maar nu... heel raar... Ik heb geen trek! Ik ben al 1 kilo afgevallen in 1 week... Niet dat ik moet spugen. helemaal niet, ik ben niet misselijk of zo. Maar ikheb gewoon geen trek in eten. Met moeite kan ik wat naar binnen werken en zit binnen no-time vol. Ben nog niet ontzetten moe, valt mee... maar dat wordt elke dag wel een beetje meer.... Groetjes Joepie |
[Reageer]

Kwaaltjes

M'n vriend had een week daarvoor al gezegd dt hij m'n borsten groter vond (toen hadden we nog geen idee).