volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/03/2008 @ 11:44 angel | Hey allemaal, Bedankt voor de reacties heeft mij enorm deugd gedaan te weten dat ik niet alleen ben. Heb gisteren een heel moeilijke dag achter de rug een vriendin van mij die 1 week voor mij zwanger was is bevallen van een flink meisje volgende week zaterdag was het normaal aan mij :-( Ben er het hart van in kan zelfs niet op bezoek gaan bij haar zou mij teveel pijn doen ik weet het klinkt egoistisch maar kan het niet. Heb geprobeerd hier met mijn vriend over te praten maar die zegt mij steeds we zien wel. Ik zit enorm te twijfelen moet ik nu blijven wachten tot meneer er klaar voor is?? Of niet. Ik hou enorm van mijn vriend maar mijn moedergevoel is zo sterk mijn hele lichaam verlangt zo naar een kind. Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk!!! Praten met mijn vriend helpt niet want dan push ik hem wat moet ik in godsnaam doen? Mijn gevoelens aan de kant blijven schuiven of gewoon echt nog wachten maar voor hoe lang? Mijn vriend is bijna 30.... Ik haat het zou er echt ALLES voor doen. Voel me enorm slecht (klinkt mss belachelijk) maar het is echt mijn leven aan het bepalen. Groetjes |
04/03/2008 @ 23:35![]() | ik wil er ook zijn voor anderen hun interressante meningen, bedoel ik. ff rechtzetten. groetjes aan de rest! ![]() |
05/03/2008 @ 14:53![]() | sorry voor mijn uitlatingen. ik zit gewoon weer even in een dipje. misschien praat dat mijn uitlatingen niet goed... maar ik werd op de eerste plaats aangevallen door wensje. ![]() |
| 06/03/2008 @ 11:21 Kim1984 | hoi ik herken het. Ik was er zelf ook al veel eerder aan toe dan mijn vriend. Hij zag het echt nog niet zitten. Wij hebben op een gegeven moment afgesproken dat ik (toen) over een jaar zou stoppen met de pil. Ook om hem aan het idee te laten wennen. Mocht hij het dan nog niet willen, dan zou hij er zelf voor moeten zorgen dat het niet zou gebeuren. Niets zonder zijn medeweten, heb hem de tijd en de keuze gegeven. Begin mei zijn we een jaar verder, en hij is helemaal aan het idee gewend. Hij zal ook niets meer gaan gebruiken om het te voorkomen. Doe alsjeblieft niets zonder zijn medeweten. het is toch het fijnste (voor jullie en zeker voor het kindje) als jullie er beide voor gaan, en dat het voor beide gewenst is. kim |
| 08/03/2008 @ 22:10 angel | Hey, Het is niet dat mijn vriend geen kinderen wil totaal niet zelfs hij zegt zelf dat hij graag vader wil worden maar nu nog niet. Hij wil nog een paar jaar wachten!!! Maar ik houd het niet meer zo lang vol ik voel het. Langs de ene kant vind ik mijn relatie te mooi om op te geven maar langs de andere kant schuif ik mezelf opzij en denk niet dat dit de bedoeling is. Heb al geprobeerd maanden te wachten en er dan over te praten NIETS echt NIETS kan zijn gedacht hierover veranderen. (heb nog al een speciale vriend) iedereen in onze omgeving worden mama en papa en dat doet hem niets. Hij is er denk ik nog niet klaar voor maar wat moet ik ermee? Blijven wachten en mezelf maar voor ogen blijven houden ooit komt het. Ik schrijf het hier allemaal wel mooi neer maar diep van binnen weet ik dat ik echt niet langer wachten kan. Maar iemand nieuw leren kennen is ook niet alles een ander man gaat mij ook niet direct een kind geven natuurlijk. Och pffff waarom moet het nu allemaal zo moeilijk zijn? Eigelijk wel erg dat de man bepaald wanneer het mag komen. Hij wil nu zelfs dat ik de pil begin te nemen maar heb hem gezegd jij wil geen kind neem jij dan je voorzorgen vond het wel al eens tijd dat ik voor mezelf begin op te komen!!! Ben al HEEL blij dat ik hier de nodige steun krijg. Groetjes en knuffels |
| 09/03/2008 @ 11:26 angel | Hey belle, Bedankt voor je lieve reactie. Maar zoals je hier zegt er met hem over praten en een termijn afspreken lukt ECHT niet hij antwoord mij steeds we zien dat wel en als ik blijf doorvragen word hij boos. Juist daarom lig ik zo in de knoop omdat ik echt niet weet wat me te wachten staat. Gisteren had ik het enorm moeilijk omdat ik normaal gisteren moest bevallen van mijn eerste kindje en lag te huilen in bed. Hij trooste me zelfs niet omdat hij wist waarom en had wss schrik dat ik terug ging over beginnen. Zoals ik al zei mijn vriend is niet als de andere (spijtig genoeg) maar hou van hem!!!! |
| 22/03/2008 @ 15:48 angel | Hey wensje, Bedankt voor je reactie, doet al eens deugd te horen dat er mensen zijn die mij begrijpen. Mss moet ik er wel even over zwijgen maar toch gaat niet makkelijk zijn. Mijn vriend is er echt nog niet klaar voor, hij wil er zelfs nog niet aan denken aan kinderen dus heb ergens mijn hoop een beetje opgegeven. Sommige mensen zeggen mij kies voor je vriend het kindje komt wel maar vrees dat mijn klok aan het tikken is. We hebben ons eigen huisje, alle 2 een goede job ik weet niet wat ons nog in de weg staat. Hij heeft vooral schrik dat hij dingen gaat moeten opgeven en kan er echt met hem niet over praten. Deze week nog maar belde er een vriendin om mij te vertellen dat ze ook zwanger is ik zit te huilen en hij antwoord mij : Ik heb geen zin in gezaag dus je moet het mij niet vertellen het gaat hier toch elke week over hetzelfde. Stoppen met de pil dit zal niet gaan want ik neem niets. Voor het zingen de kerk verlaten passen we toe en stiekem blijf ik hopen dat ik hier van zwanger zou geraken. Niet mooi van mij maar toch. Heb ik hem dan niet meer dan heb ik toch mijn kind!! |
volgende pagina >

Ik wil zwanger worden maar mijn vriend niet deel II