[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
10/03/2008 @ 22:18 ![]() | Heb je de mutualiteit al geprobeerd of het gemeentehuis? Je kan ook even op het internet googlen.... Gewoon intypen: antwerpen stad kinderopvang of op het internet in de koopjeskrant kijken, staat soms ook iets in. In welke buurt werken jullie? Ik woon in Mortsel en wil gerust meezoeken naar een oplossing. Je mag me mailen. veerle.ceulemans@skynet.be |
| 10/03/2008 @ 22:00 nadia | pff, ik ben nu echt wel ten einde raad! is er niemand die het bestaan kent van een crisis opvang?! ik zie me al bijna gedwongen ontslag te geven, wij kunnen het gevraagde geld gewoon niet ophoesten... dat kunnen we wel, maar dan kunnen we geen eten kopen of andere rekeningen betalen. pff, ik zie het momenteel allemaal zo niet zitten! |
| 08/03/2008 @ 12:02 nadia | Marlies, bedankt. Het is juist met KAV dat we eigenlijk problemen hebben. Kind en gezin heb ik gebeld en de prijs is het zelfde wat we nu betalen. KAV is probleem dat we met onze vorige onthaalmoeder problemen hebben gehad, maar volgens hen is zij de enige keuze in de omgeving, dus zouden we met haar moeten praten... maar mijn man en ik kunnen ons kindjes niet ergens afzetten waar de de oppasser niet vertrouwen... ookal verliezen we nu veel geld, maar ons kindjes zijn ons kostbaarste bezit en wij vinden dat je er op kunt vertrouwen dat ze goed worden behandeld, wat we nu niet hebben... Reddy Teddy opeert spijtig genoeg niet waar we wonen. We staan wel op de lijst van de Gezinsbond en kunnen enkel hopen dat er snel plaats zal zijn... Maar gisteren nog eens alles uitgerekend en we komen er niet...:( |
| 06/03/2008 @ 18:21 nadia | Ik ben van België, Antwerpen stad en het is algemeen geweten hier dat er wat opvang betreft een enorm probleem is. Er zijn hier inderdaad opvangadressen die volgens het inkomen werken, maar het probleem is na een 20tal telefoontjes het zelfde: volzet tot 2009! Er is gewoon geen plaats bij de opvang creches van de stad zelf, die zijn altijd veel goedkoper, dus van armoe moeten we wel eventjes naar de prive, tot het hopelijk onze beurt is... maar dat kan gerust nooit zijn. We hebben twee jongetjes, dus 700 euro kunnen we wel als extra gebruiken inplaas van als uitgave... :( Momenteel niks aan te doen, maar lang gaan we het niet volhouden... |
| 06/03/2008 @ 10:36 Marleen | in nederland zou je in ieder geval niet zoveel moeten betalen want ook daar betaal je naar inkomen (of je man moet veel verdienen) Zijn je papieren dat wel goed ingevuld? Heb je wel een aanvraag bij de belastingsdienst ingevuld. |
| 03/03/2008 @ 14:15 nadia | Wie heeft hier ervaring met een babysit aan huis? momenteel betalen we 700 euro per maand aan opvang, dat kunnen wij gewoon niet meer trekken. Het is nog wachten op opvang met sociaal tarieven... sommige familie leden willen ons niet helpen, dus zagen we weinig andere keuze dan een dure alternatief, maar... we kunnen het gewoon niet meer trekken, mijn loon is amper 800 euro, dan begrijp je ook dat 700 euro per maand ons de das om gaat doen....:( IK ben juist beginnen werken, dus zelf thuis blijven, geen optie, mijn vriend ook niet... zouden jullie het doen en waar zijn er betrouwbare sites? bedankt |
[Reageer]

het doet ons de das om.... iemand oplossing?