Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/03/2008 @ 12:44 ikke | Oei dames, het valt hier precies een beetje stil!! Hier ondertussen alles rustig, ik ben terug volop aan het klussen met mijn vriend. En hopelijk hebben we dan deze maans resultaat he. Ergens heb ik wel een dubbel gevoel moest ik deze maand zwanger zijn. Ik zou natuurlijk dolgelukkig zijn, maar langs den andere kant dan hebben we een kerskindje en het is dan al zo druk!! Ach ja we zullen wel zien, eerst zwanger geraken en dan maakt al de rest niet meer uit. |
| 11/03/2008 @ 12:46 ikke | Ik zit eigenlijk nog met een probleem. Ik heb nog geen gyneacoloog ,en ik weet ook totaal niet in welk ziekenhuis ik wil bevallen. Ik ben van regio Vilvoorde, dus als er iemand suggesties heeft laat maar komen!! |
| 11/03/2008 @ 14:15 ikke | @Elly : eentje dicht bij mijn werk kan ik niet nemen. Ik ben vooral aan het twijfelen tussen AZ Jette en Mechelen Dodoens. Mijn huisdokter heeft mij Mechelen Dodoens aangeraden, maar ik weet het nog niet. Mischien is dit inderdaad een teken Cindy! Knap hoe jij daar zo positief mee kan omgaan! Ik hoop echt dat het deze maand raak ik voor jou!! |
| 11/03/2008 @ 15:18 ikke | Bij welke gyneacoloog ga je Cindy? Ik heb al veel goeds gehoord over dokter Anke Roels. Pff ik weet het niet, dat is zo moeilijk!! |
| 12/03/2008 @ 14:32 ikke | @Ellen : welkom bij april. Spijtig dat het voor jou niet gelukt is in maart, het zag er lange tijd goed uit voor jou. Hopelijk wordt april de maand voor jou Ik zit, volgens de banner, nu in mijn vruchtbare periode dus ben ik volop aan het klussen met mijn vriend. ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD april
,en ik weet ook totaal niet in welk ziekenhuis ik wil bevallen. Ik ben van regio Vilvoorde, dus als er iemand suggesties heeft laat maar komen!!

4 dagen te vroeg, heel abnormaal!!