< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Ik voel me zo een loster :(

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Ik voel me zo een loster :(
26/03/2008 @ 16:07
AVA'TJE

Online Status Stuur bericht
Beste Sam,

Kop op, voor alle moeilijke zaken in het leven zijn oplossingen te vinden. je zou idd iets minder kunnen gaan werken, of een oppas voor de kindjes kunnen voorzien, zodat je kunt studeren. Ik zou in ieder geval die studie proberen afmaken. Anders zal je je altijd afvragen of het gelukt zou zijn. Anderzijds moet je opletten dat je er niet zelf aan onderdoor gaat. Niemand schiet daarmee op, zeker jijzelf niet.

En over die zwangerschapstest kan ik alleen zeggen: PROFICIAT MEID!!!

Dat wondertje zal er zeker voor zorgen dat je toch even zult moeten de prioriteiten voorop stellen, en jezelf de nodige rust geven waar mogelijk.

Veel sterkte en groetjes,

AVA'tje

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 12:48
Sam

Pff, ja, ik ben aan het denken mijn weekend werk te laten vallen. opgeven is zo makkelijk, maar hier ben ik dan, aan het wachten tot de lessen weer beginnen... ik hoop het vol te houden en anders het eventjes op ijs te zetten, maar ja, van uitstel komt meestal afstel

doorbijten dan maar...
Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 11:25
dromertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Kop op meid... het is heel normaal dat EN gaan werken EN een opleiding volgen EN de zorg voor je kindjes EN het huishouden recht houden ... nogal veel wordt op den duur! Er zijn gezinnen waar het niet eens lukt om gewoon één van die vier zaken rond te krijgen... en jij zou ze alle vier doen!
Het is heel normaal dat je je zo moe voelt. Amai, ik word al moe als ik er aan denk. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen.
Maar dat wil ook niet zeggen dat je moet opgeven... Je kan misschien wat werk uit handen geven? Een poetsvrouw via dienstencheques? Eén dag per week dat je de kindjes naar opvang/grootouders/vrienden brengt waardoor je kan studeren/huishouden doen? Misschien een dagje per week minder gaan werken? Zo van die dingen...
Er zal toch iets moeten gebeuren... want zo houdt niemand dat vol hoor!

veel sterkte

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 07:18
Sam

Pfff. Sinds kort ben ik weer aan het werk, ben ik eindelijk de opleiding van mijn dromen gestart en alles zou goed moeten gaan. Zo had ik het me toch voorspeld, dat ik het zou kunnen. Maar ik kan het niet, ik kom thuis van werk en heb geen engerie, heb al meer lessen gemist dan ze bij gewoond en die taken... na dat het huishouden aan de kant is, eten is gemaakt en de kindjes in bed liggen is huiswerk maken het laatste waar ik aan denk. Deze week weer niet naar les kunnen gaan, kindjes ziek, rennen van hier naar daar...

ik voel me zo mislukt, ik schaam me tegen over mijn omgeving, want ik zou er voor gaan en het lukt niet... bovendien heb ik gisteren gestest en zwanger, maar waar is die blijschap om deze wonder!? ik ben enkel moe, moe, geen fut, niks.

ik had deze opleiding zo graag willen doen, afmaken en trots zijn, dat mijn kinderen trots konden zijn, mijn man die me wel steunt, maar veel werkt, waardoor de gehele verzorging op mijn schouders rust...

ik voel me zo een loser en wordt er depri van
ik dacht het te kunnen en ik kan het gewoon niet!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]