[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 18:39 Sterreke ![]() | Sorry, stom van mij, staat er natuurlijk bij voor wanneer de geboorte is Toch sowieso heeel veel succes en geniet er maar dubbel en dik van! |
| 20/05/2008 @ 16:41 timara ![]() | hallo sterreke. zie dat je in jou vruchtbare periode zit. heeeeel veel suc6 met het maken van jullie spruitje .liefs timara ![]() |
| 20/05/2008 @ 14:42 timara ![]() | hoi els. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ![]() timara |
| 27/04/2008 @ 17:36 | gestopt met pil in februari hey, ik ben ook gestopt met de pil in februari en moet zeggen k ben nu vijf weken zwanger, bij mij is het heel snel gegaan, ik hoop dat het bij jouw ook spoedig lukt groetjes els |
| 06/03/2008 @ 08:42 timara | hallo allemaal. ![]() februarie was mij laaste pil. Heb nu twee prachtige kindjes en hoop binnen kort weer zwanger te worden van ons derde kindje. Ik heb er heel veel zin in ![]() Hoop dar er meer mama's zijn die ook net als wij voor een kindje gaan om gezellig te kletsen en alle onzeker heden en pijntjes te delen. ![]() |
[Reageer]

wie ook gestopt in februari 2008 met de pil?
Toch sowieso heeel veel succes en geniet er maar dubbel en dik van!
Voor wanneer is de geboorte?
.
Zitten nu in onze 3de ronde...