< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?
12/03/2008 @ 12:21

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal,

Leuk dat ik ook in het lijstje mag staan. Voel me meteen verbonden met jullie. Samen sterk .
Wij zijn ook voor ons eerste kindje bezig. Ik zet het zo meteen wel in het lijstje erbij.
Zou je ook gewoon zwanger kunnen zijn en helemaal geen symptomen hebben. Voel helemaal niets op het moment...... Nou ja, afwachten maar, het is niet anders helaas.

Groetjes Anne

Stien, 1e kindje, NOD 14 maart
Timara 3e kindje, NOD 16 maart
Helena, B, 38, 2e kindje, 2e ronde, NOD 16 maart
Anne, 1e kindje , NOD 17 maart
Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste echte ronde na MK, NOD 18 maart
Nina, 1e kindje, NOD 18 maart
Sara, 2de kindje, 2de rond na MK, NOD 19 maart
Lynn, NOD 19 maart
Lollie, 1e kindje, NOD 21 maart

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 11:47
sara m

Gezellig om wat bij te kletsen met lotgenoten... in onze omgeving weet eigenlijk niemand dat we bezig zijn voor een broertje of zusje -dat maakt het extra spannend!!

Ik voel nog absoluut niks!! Bij mijn andere zwangerschappen waren steekjes in de buik altijd de eerste symptomen!

Wanneer zijn jullie van plan om te testen, meteen 's morgens bij de NOD of pas na een paar dagen! Of zijn er hier meiden die net zoals ik al een stuk of 4 test hebben gedaan voor de NOD... (deze keer ga ik me inhouden - echt waar!!!)

Ik vul even het lijstje aan en zal het meteen ook even op volgorde zetten!

Anne, , NOD 17 maart
Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste echte ronde na MK, NOD 18 maart
Sara, 2de kindje, 2de rond na MK, NOD 19 maart
Lynn, NOD 19 maart

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 11:27
Helena

Online Status
Hallo dames,

mag ik mij er ook bijvoegen?
Wij zitten momenteel in onze tweede ronde voor nummertje 2. Onze grote kapoen is ondertussen al 6. Door wat medische "problemen" (linkereileider die dicht zit en niet meer werkt) zal het bij ons waarschijnlijk iets langer duren (van de eerste was ik in ronde 1 meteen zwanger). Het is ondertussen al zo lang geleden, het enige wat ik mij herinner dat mij onmiddellijk was opgevallen, waren mijn pijnlijke borste (ongeveer zo'n 10 dagen voor mijn NOD), 2 dagen na mijn NOD de hele dag overgeven en de dag nadien een mooie positieve test.
In september 05 gingen we al eens voor nummertje 2. Ik was weer onmiddellijk zwanger, maar het voelde van bij het begin eigenlijk niet goed en na 6,5 weken eindigde het in een miskraam. We zijn toen blijven proberen (ook met Clomid 4 maanden, maar we willen het toch zo natuurlijk mogelijk houden), maar na 22 maanden hebben we een (verplichte) rustpauze ingelast omdat ik van werk ging veranderen. In januari 08 ben ik dan gestopt met de pil en gelukkig ging het ontpillen tamelijk vlot. Na 30 dagen kwamen de al. Als ik nu terug uitga van een cyclus van 30 dagen, is mijn NOD nu zondag 16/3. Ik heb niet direct het gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, dus ik hoop dat - als de moeten doorkomen, ze niet op zich laten wachten, want op 19/3 vertrekken we voor een weekje naar de zon. Kijk er al naar uit .

Ik hoop dat jullie de volgende dagen goed nieuws hebben en dat maart een vruchtbare maand blijkt te zijn.

Lieve groetjes,
Helena x

PS: ik zet me nog even bij het lijstje
Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste échte ronde na MK, NOD 18 maart
Anne, , NOD 17 maart

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 11:03
timara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
goede morgen
Leuk al die onzeker heden, klinkt raar maar geniet er van want je doet dit niet ieder jaar toch?
Ik geniet nu er zo van om Zwanger te mogen worden want dit word de laaste.
Ik voel dat ik ongie wordt en ik hoop dat het snel gebeurt want dan begint de nieuwe ronden .

Ik duim voor jullie allen

Weet je ik heb zo zin om weer baby kleding te kopen en meubels en een mooie kinder wagen uit te kiezen hahaha ik wordt hebberig en mij handen jeuken.
we heb alles weg gedaan en moeten alles weer inslaan, zooooo erg om te doen
Ik was overtuigt dat ik geen derde meer wou.
Met onze jongste zoon ging het zeer slecht en heeft in het sophia gelegen aan de ecmo, hij heeft twee maanden in het zieken huis gelegen.maar nu een gezonden hollandse jongen van 3 jaar.

oke genoeg over me zelf.

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 10:26
Stien

Dag allemaal,

Alé het zullen nog spannende weken worden voor allen van ons.
Ik leef met jullie allemaal mee en kom af en toe nog eens piepen op dit forum. Laat dan ook meteen weten of ik al dan niet heb gekregen.
Normaalgezien zou ik bij de eerste moeten zijn... (als mijn cyclus klopt tenminste). Ik zie van jullie dat jullie bijna allemaal boven de 30 dagen zitten. Zelfs eentje boven de 40 dagen...
Groetjes en tot één dezer !

Stien duimen maar !!!! en kaarsje branden (alsof dat veel zal helpen???

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 10:20
lollie

Online Status Stuur bericht
Hey Nina,

Dat is waar. Nu moeten we afwachten en geduldig zijn (wat niet mijn sterkste kant is)

Lollie

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 10:00
Nina

Online Status
Welkom Anne,

Mag ik je bij ons lijstje zetten?

Anne, , NOD 17 maart

Lollie, ik kan me voorstellen dat je er heel veel mee bezig bent, dat heb ik ook, maar we moeten proberen ons niet gek te laten maken door de symptomen. Op dit moment kunnen we helaas niets doen dan afwachten tot de NOD...

Nina

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 09:51
lollie

Hey Stien,

Ik heb dit ZEKER!
Mijn verstand zegt dat ik er rekening mee moet houden dat mijn lichaam met mijn voeten speelt maar mijn gevoel zegt totaal iets anders...
Ik ben er heel veel mee bezig en slaap er ook slechter door

Lollie

Link naar deze reactie
Nina

Online Status
Lollie,

Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Zou dit bloedverlies de innesteling kunnen zijn? Wat was de kleur van het bloed? Als het donkerrood/bruin/donkerroze was, zou het de innesteling kunnen zijn geweest. En die steken zouden ook op een innesteling kunnen duiden.
Alles kan natuurlijk, we zitten alleen maar in onzekerheid tot de NOD.

Succes met afwachten!

Nina

Link naar deze reactie

hallo allemaal,

Hier nog iemand die op zijn NOD zit te wachten.
Spannend allemaal zeg. Had vorige week last van steekjes enz, maar dat is nu bijna helemaal weg. Heb ook wel een beetje witverlies maar niet heel veel ofzo.
Het is niet anders dan afwachten.....

Succes allemaal

Groetjes Anne

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 09:49
Stien

Lollie en Nina,

Ook jullie eerste kindje dus.
Bij jullie precies serieus wat steken in de buik. De symptomen zijn precies wel heviger bij jullie dan bij mij...
Moeilijk hé wanneer je niet juist weet wat daar van te denken?
Daarom ook wel leuk dat er nog mensen op het forum zitten die wat meer "ervaring" hebben in die dingen en ons af en toe wat kunnen informeren en "met ons beide voetjes op de grond houden".

Ik durf er niet aan te denken zwanger te zijn (ontgoocheling des te groter), maar toch is het moeilijk dit tegen te houden. Hebben jullie dit ook?

groetjes

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 09:42
lollie

Hey Nina,
Ik heb hier ook sinds gisteren last van...
Soms zijn het steken maar het meest heb ik last van een druk in mijn onderbuik. heb gisterenavond ook een heel klein beetje bloedverlies gehad.

lollie

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 09:28
Nina

Online Status
Welkom Stien,

Ik zet je bij het lijstje en wens je veel succes de komende dagen!

Ik heb gisteren ongeveer 3 uur lang steken onderin mijn buik gehad, soms vrij heftig. Sinds vanmorgen voel ik me een beetje misselijk, gammel. Ook is mn witverlies weer iets toegenomen. Hebben nog meer meiden hier last van?

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 09:20
Stien

Hallo iedereen,
Voor mij is dit allemaal nieuw. Dit forum en het zwanger worden...
Mijn eerste ronde begonnen en mijn NOD zou rond 14 maart moeten liggen. Omdat ik eigenlijk nog niet juist weet hoe lang mijn cyclus is heb ik maar 28 dagen genomen. We zullen zien.
Af en toe denk ik dat ik tekens vertoon van ...
Soms kort lichtjes misselijk (wel niet 's morgens), af en toe beetje witverlies maar niet veel (vraag mij af of ik dat normaal ook niet heb, maar nu begin je je daar verschrikkelijk op te focussen...), af en toe lichte buikpijn.
Afwachten geblazen, tis niet lang meer...

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 20:46
timara

timara 3e kindje, NOD 16 maart

[Laatst gewijzigd door timara - 11/03/2008 @ 20:48] - Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 20:14
lollie

Lollie

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 20:12
Knuffeltje

Hey meiden

Lynn, welkom erbij hoor meid! Het wordt hier stilletjes aan druk hé! Wel gezellig, kunnen we met z'n allen samen aftellen!
Bedankt Timara voor je lieve woorden, het gaat wel met ons. Natuurlijk denken we nog vaak aan ons sterretje. En net zoals jou, Sara, hebben wij het vorige maand ook moeilijk gehad. We mochten er toen ook nog niet opnieuw voor gaan voor onze gyn. Deze ronde is dus de eerste échte NOD na de MK. Ik ben ook bang voor wat komen gaat... maar ik wil die gevoelens opzij zetten en rustig te blijven. We zien wel wat komt, ik hoop alleen dat het goed nieuws is en blijft!
Wel lollie, ik weet niet wat het kan zijn, maar ook ik heb een raar gevoel in de onderbuik, precies beginnend ongi-gevoel. Misschien heb ik wel een kortere cyclus, ik ga er maar niet teveel proberen aan denken, en toch... Wat zou het kunnen wezen?
En Nina, een lijstje vind ook ik wel handig, vullen jullie ook verder aan meiden?

Dikke knuffel van me

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 20:00
timara

go wordt echt gezellig zo met zn allen
Heb ook even een profieltje aangemaakt

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 18:02
Lynn

Hoi meiden!

Mag ik meekletsen met jullie?
K heb m'n NOD op 19 maart, afwachten dus... Ik heb ook veel witverlies gehad vorige week, maar dat is nu helemaal gedaan. 's morgens voel ik vaak steekjes in m'n onderbuik...
Ik ben echt ongeduldig om zwanger te worden!

Ik alvast voor jullie!

Veel liefs!

Lynn

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 15:04
lollie

hallo allemaal,

ik heb vandaag ook al een hele dag pijn in mijn buik. erge pijn is het niet maar meer steekjes enzo... vooral in mijn onderbuik...

Zou dat een teken zijn?

Lollie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >