Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/03/2008 @ 11:27 Helena | Hallo dames, mag ik mij er ook bijvoegen? Wij zitten momenteel in onze tweede ronde voor nummertje 2. Onze grote kapoen is ondertussen al 6. Door wat medische "problemen" (linkereileider die dicht zit en niet meer werkt) zal het bij ons waarschijnlijk iets langer duren (van de eerste was ik in ronde 1 meteen zwanger). Het is ondertussen al zo lang geleden, het enige wat ik mij herinner dat mij onmiddellijk was opgevallen, waren mijn pijnlijke borste (ongeveer zo'n 10 dagen voor mijn NOD), 2 dagen na mijn NOD de hele dag overgeven en de dag nadien een mooie positieve test. In september 05 gingen we al eens voor nummertje 2. Ik was weer onmiddellijk zwanger, maar het voelde van bij het begin eigenlijk niet goed en na 6,5 weken eindigde het in een miskraam. We zijn toen blijven proberen (ook met Clomid 4 maanden, maar we willen het toch zo natuurlijk mogelijk houden), maar na 22 maanden hebben we een (verplichte) rustpauze ingelast omdat ik van werk ging veranderen. In januari 08 ben ik dan gestopt met de pil en gelukkig ging het ontpillen tamelijk vlot. Na 30 dagen kwamen de al. Als ik nu terug uitga van een cyclus van 30 dagen, is mijn NOD nu zondag 16/3. Ik heb niet direct het gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, dus ik hoop dat - als de moeten doorkomen, ze niet op zich laten wachten, want op 19/3 vertrekken we voor een weekje naar de zon. Kijk er al naar uit .Ik hoop dat jullie de volgende dagen goed nieuws hebben en dat maart een vruchtbare maand blijkt te zijn. Lieve groetjes, Helena x PS: ik zet me nog even bij het lijstje Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste échte ronde na MK, NOD 18 maart Nina, 1e kindje, NOD 18 maart Lollie, 1e kindje, NOD 21 maart Timara 3e kindje, NOD 16 maart Helena, B, 38, 2e kindje, 2e ronde, NOD 16 maart Stien, 1e kindje, NOD 14 maart Anne, , NOD 17 maart |
| 12/03/2008 @ 10:20 lollie ![]() | Hey Nina, Dat is waar. Nu moeten we afwachten en geduldig zijn (wat niet mijn sterkste kant is) ![]() Lollie ![]() |
| 12/03/2008 @ 10:00 Nina | Welkom Anne, Mag ik je bij ons lijstje zetten? Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste échte ronde na MK, NOD 18 maart Nina, 1e kindje, NOD 18 maart Lollie, 1e kindje, NOD 21 maart Timara 3e kindje, NOD 16 maart Stien, 1e kindje, NOD 14 maart Anne, , NOD 17 maart Lollie, ik kan me voorstellen dat je er heel veel mee bezig bent, dat heb ik ook, maar we moeten proberen ons niet gek te laten maken door de symptomen. Op dit moment kunnen we helaas niets doen dan afwachten tot de NOD... ![]() Nina |
| 12/03/2008 @ 09:51 Nina | Lollie, Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Zou dit bloedverlies de innesteling kunnen zijn? Wat was de kleur van het bloed? Als het donkerrood/bruin/donkerroze was, zou het de innesteling kunnen zijn geweest. En die steken zouden ook op een innesteling kunnen duiden. Alles kan natuurlijk, we zitten alleen maar in onzekerheid tot de NOD. Succes met afwachten! Nina |
| 12/03/2008 @ 09:28 Nina | Welkom Stien, Ik zet je bij het lijstje en wens je veel succes de komende dagen! Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste échte ronde na MK, NOD 18 maart Nina, 1e kindje, NOD 18 maart Lollie, 1e kindje, NOD 21 maart Timara 3e kindje, NOD 16 maart Stien, 1e kindje, NOD 14 maart Ik heb gisteren ongeveer 3 uur lang steken onderin mijn buik gehad, soms vrij heftig. Sinds vanmorgen voel ik me een beetje misselijk, gammel. Ook is mn witverlies weer iets toegenomen. Hebben nog meer meiden hier last van? Groetjes, Nina |
| 11/03/2008 @ 20:46 timara ![]() | Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste échte ronde na MK, NOD 18 maart Nina, 1e kindje, NOD 18 maart Lollie, 1e kindje, NOD 21 maart timara 3e kindje, NOD 16 maart |
| 11/03/2008 @ 20:14 lollie ![]() | Knuffeltje, B, 25, 1e kindje, 1ste échte ronde na MK, NOD 18 maart Nina, 1e kindje, NOD 18 maart Lollie, 1e kindje, NOD 21 maart Lollie ![]() |
| 11/03/2008 @ 20:00 timara ![]() | go wordt echt gezellig zo met zn allen ![]() Heb ook even een profieltje aangemaakt ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?
.

al. Als ik nu terug uitga van een cyclus van 30 dagen, is mijn NOD nu zondag 16/3. Ik heb niet direct het gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, dus ik hoop dat - als de
.
.
en kaarsje branden (alsof dat veel zal helpen??? 

...