Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 11/03/2008 @ 14:59 timara | hallo allemaal ![]() Voor ons is het ook ons derde kindje. Ik heb al een test in de kast liggen maar kan mij nog beheerse hoor .Ik weet als ik nu test dat hij toch negatief is dus zonden voor het geld. ik heb ook aardig ongie krampjes dus ik denk dat het duiveltje toch langs komt van het weekend. Bij mij oudste heeft het 6 maanden geduurt ,had ook een cycles van twee maanden. Bij de jongste was het in 1 keer raak en was ook overtuigt dat het raak was zelfs toen we gingen klussen wist ik, dit wordt hem hahaha . En nu weet ik al dat het niks word en dat ik ongie word. Maar goed geeft niks ben net gestop dus reken weer op een half jaartje. maar hoopen doe ik elke maand hahaha en natuurlijk hoop ik op een normaal cycles en niet 1 van twee maanden want dat is niks. nou ik duim voor jullie alle |
| 11/03/2008 @ 08:05 eefkezeefke | ikke 17 of 18/03, hangt er vanaf of het 28 of 29 dagen waren. voel vanalles maar ik ga er niet teveel bij nadenken. |
| 11/03/2008 @ 07:12 timara | goedemorgen knuffeltje Ik heb net even jou profiel gelezen en zag dat jullie pas geleden een miskraam heb gehad. Hoe gaat het nu met jullie? IK hoop dat deze maand supper vruchtbaar is voor jou ![]() liefs timara ![]() |
| 10/03/2008 @ 20:38 Knuffeltje ![]() | Anneke en Timara, Welkom erbij, we duimen alvast met jullie mee hoor! En de anderen, hoe gaat het met jullie?? Dikke knuffel van me |
| 10/03/2008 @ 13:44 timara | upje ![]() |
| 09/03/2008 @ 20:45 timara | hallo allemaal. Ik mag 16 maart ongie worden maar ik hoop natuurlijk van niet. 14 februari ben ik gestopt met de pil en sinds dien zijn mij eierstokken op hol geslagen .dus ik denk dat mij lichaam aan het ontpillen is hahaha. stiekem hoop ik dat het meteen raak is maar de kans is natuurlijk zeer klein ,maar ja de wondere zijn de wereld nog niet uit .![]() |
| 07/03/2008 @ 12:35 Anne | nina, Ja ik heb opeens veel meer witte afscheiding dan normaal.. maarja ik verwacht er maar niet te veel van.. ik heb namelijk een hele onregelmatige cyclus was vorige maand 3 weken later dan een normale cyclus ongesteld geworden ( dat was wel de 1e maand dat ik gestopt was ). En ja ik ben ook wel moe maar net zoals jou heb ik dat zowiezo al van mezelf.. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is.. Heel veel succes !! groetjes Anne |
| 06/03/2008 @ 16:00 Anne | Ik heb mijn NOD de 17e en heb opeens last van vrij veel witverlies.. ik weet niet of dit een teken van zwangerschap kan zijn, weet iemand van jullie dit misschien? veel succes !! groetjes Anne |
| 06/03/2008 @ 09:11 lollie ![]() | Hey Nina, Ik heb mijn NOD pas op 21 maart... Lijkt nog zooooo lang, maar ik zit nu pas in mijn vruchtbare periode! Veel succes! Groetjes Lollie |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?
.

symptomen kan krijgen. Ik heb dat ook 2 maanden lang gehad. Nu is mn cyclus redelijk regelmatig gelukkig.