< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?
11/03/2008 @ 14:59
timara

hallo allemaal
Voor ons is het ook ons derde kindje.
Ik heb al een test in de kast liggen maar kan mij nog beheerse hoor.
Ik weet als ik nu test dat hij toch negatief is dus zonden voor het geld.
ik heb ook aardig ongie krampjes dus ik denk dat het duiveltje toch langs komt van het weekend.
Bij mij oudste heeft het 6 maanden geduurt ,had ook een cycles van twee maanden.
Bij de jongste was het in 1 keer raak en was ook overtuigt dat het raak was zelfs toen we gingen klussen wist ik, dit wordt hem hahaha .
En nu weet ik al dat het niks word en dat ik ongie word.
Maar goed geeft niks ben net gestop dus reken weer op een half jaartje.
maar hoopen doe ik elke maand hahaha en natuurlijk hoop ik op een normaal cycles en niet 1 van twee maanden want dat is niks.

nou ik duim voor jullie alle
Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 14:50
Nina

Online Status Bekijk profiel
Hoi Sara,

Spannend he, hopelijk goed nieuws voor je deze maand, na die miskraam in januari.

Ik heb trouwens vandaag regelmatig steekjes in mijn onderbuik, links en rechts. Geduld hebben...!!

Ik zal beginnen met een lijstje.

Nina, NOD 18 maart, 1e kindje

Succes iedereen

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 13:36
sara m

Het is toch wel weer spannend afwachten hé!

Ik heb nog absoluut geen symptomen - dus ik hoop er deze maand ook niet te veel op! Kunnen jullie je goed beheersen om niet te vroeg te testen?

Knuffeltje, ook ik zit nu in de 2de ronde na een mk in januari... ik fixeer me toch wel fel op het zwanger worden. Toen ik eind feb. mijn duiveltjes kreeg was het wel weer even heel moeilijk... (vandaar dat ik dus nu niet te veel durf hopen!)

Hebben jullie zin om een lijstje te maken, zodat we goed kunnen volgen welke nod er eerst komt?

Vele groetjes!!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 08:14
lollie

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik heb volgende week vrijdag 21 maart mijn NOD.
Vanaf wanneer zou je de eerste symptomen kunnen voelen? Kan het zijn dat ik nu al dingen voel?

Deze morgen dacht ik dat er bloed op het toiletpapier was, maar het was maar een heeeeeel klein beetje....

Wat denken jullie?

Lollie

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 08:09
Nina

Welkom nieuwe meiden,

De eerste die haar NOD (niet) zal krijgen is dus Anneke. Hopelijk gaat het weer zo snel al bij jullie derde kindje Anneke! Voel je al enige symptomen?
Deze week voor de NOD is een beetje een rare week, vind ik. Eigenlijk is het alleen maar afwachten, ik voel op dit moment niets bijzonders, alleen gisteren een beetje vage buikpijn. Verder heb ik ook niet meer zoveel van die plakkerige witte afscheiding.
Knuffeltje het is inderdaad zo dat je van ontpillen van die echte symptomen kan krijgen. Ik heb dat ook 2 maanden lang gehad. Nu is mn cyclus redelijk regelmatig gelukkig.
Hoe is het met de anderen, hoe voelen jullie je?

Succes!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 08:05
eefkezeefke

Online Status
ikke 17 of 18/03, hangt er vanaf of het 28 of 29 dagen waren.
voel vanalles maar ik ga er niet teveel bij nadenken.

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 07:12
timara

goedemorgen knuffeltje

Ik heb net even jou profiel gelezen en zag dat jullie pas geleden een miskraam heb gehad.
Hoe gaat het nu met jullie?
IK hoop dat deze maand supper vruchtbaar is voor jou
liefs timara

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 20:38
Knuffeltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anneke en Timara, Welkom erbij, we duimen alvast met jullie mee hoor!

En de anderen, hoe gaat het met jullie??

Dikke knuffel van me

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 13:44
timara

upje
Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 20:45
timara

hallo allemaal.
Ik mag 16 maart ongie worden maar ik hoop natuurlijk van niet.
14 februari ben ik gestopt met de pil en sinds dien zijn mij eierstokken op hol geslagen .
dus ik denk dat mij lichaam aan het ontpillen is hahaha.
stiekem hoop ik dat het meteen raak is maar de kans is natuurlijk zeer klein ,maar ja de wondere zijn de wereld nog niet uit.

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 20:13

hallo,
Mag ik er ook bij?
ik heb mijn nod wel iets vroeger dan jullie hoor normaal de 14é maart.
heb vandaag wel last gehad van buikpijn maar niet idem als menstruatiepijn.
ja we zullen zien zeker maar het is onze eerste ronde dus...van ons 4é wonder.
ons 3é wonder was van de 1ste keer raak maar geloof daar nu niet in hoor.

annabel

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 08:57
Knuffeltje

Hoi meiden

Hoe gaat het hier?

@ Nina: Normaal heb ik mijn eisprong later dan de groene dagen op mijn banner aangeven. Ik heb die voor mijn MK ook steeds gevoeld, heel hevig zelfs. Soms had ik zelfs last op op te staan en rond te lopen. Vorige ronde was een herstelcyclus, dus die heb ik niet meegerekend, in die ronde heb ik geen eisprong gevoeld, maar ik weet ook niet of ik er dan een heb gehad. Bij de nacontrole kon de gyn mij zeggen dat alles goed en hersteld leek, en dat mijn baarmoeder zeker al het signaal van een eisprong moet gekregen hebben, want die was zich al aan het voorbereiden. Nu weet ik niet, misschien heb ik het deze keer niet gevoeld? Ik heb wel een raar gevoel gehad in mijn buik een paar dagen geleden, maar niet zo hevig als vroeger. Ofwel moet dat eitje toch nog komen één dezer dagen? We zorgen gewoon dat er geklust wordt hé!

@Anne: Het kan zijn dat je lichaam nog volop aan het ontpillen is. Bij sommigen duurt dat enkele maanden, bij anderen is dat onmiddellijk voorbij. Er zijn er ook veel waarbij je bij het ontpillen precies veel symptonen krijgt, maar dat je jammer genoeg toch niet bent! Ik wil je geen slechte hoop geven, maar ik weet dat het beter is om met beide voeten op de grond te blijven en te weten wat het allemaal kan zijn. Ik ben tijdens vorige rondes heel wat ontgoocheld geweest omdat ik alleen maar dat wat er op wees bleef zien. Nu let ik er wel wat op, maar we zien wel, ik wil me iets minder focussen! Hopelijk duurt het dan minder lang, want dat willen we toch allemaal niet?

Ik blijf duimen voor ons allemaal!

Dikke knuffel van me

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 13:25
sara m

Spannend afwachten allemaal !!!

Mijn nod is op 19/3...

Volgens de ovulatietestjes is mijn eisprong een paar dagen geleden geweest... dus mijn banner klopt redelijk!
Vorige maand ook, maar waren de duiveltjes er wel ineens 3 dagen vroeger... benieuwd hoe het nu gaat zijn!!

Voor de rest nog geen symptomen hier!!

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 12:35
Anne

Online Status
nina,
Ja ik heb opeens veel meer witte afscheiding dan normaal.. maarja ik verwacht er maar niet te veel van.. ik heb namelijk een hele onregelmatige cyclus was vorige maand 3 weken later dan een normale cyclus ongesteld geworden ( dat was wel de 1e maand dat ik gestopt was ).
En ja ik ben ook wel moe maar net zoals jou heb ik dat zowiezo al van mezelf..

Ik hoop echt dat het deze ronde raak is..

Heel veel succes !!

groetjes Anne
Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 08:06
Nina

Hallo allemaal,

Anne, ik heb sinds gisteren ook vrij veel last van witverlies, maar dan ook echt van dat dikke, yoghurtachitge... Heb jij dat ook? Heb je verder nog ergens 'last' van? Ik ben wel erg moe, maar dat ben ik wel vaker dus dat hoeft niets met een eventuele te maken hebben.
Kunffeltje, je weet dus niet precies wanneer je je eisprong voelt? Verschilt dat per maand bij jou?
De anderen al ergens last van?
Succes iedereen, er komen spannende tijden aan.

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 19:26
Knuffeltje

Hoi meiden,

Mag ik erbij? Ik heb mijn NOD op 18 maart.
Ik heb mijn eisprong niet gevoeld, of misschien nog niet gevoeld, want ik heb die vaak later dan mijn groene dagen op mijn banner.
Anne het lijkt me nog heel vroeg dat je nu al extra witverlies hebt die op een kunnen wijzen, maar wie weet hé, !
Ik hoop dat we allemaal snel goed nieuws mogen krijgen!

Dikke knuffel van me

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 16:00
Anne

Online Status
Ik heb mijn NOD de 17e en heb opeens last van vrij veel witverlies.. ik weet niet of dit een teken van zwangerschap kan zijn, weet iemand van jullie dit misschien?

veel succes !!

groetjes Anne
Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 09:11
lollie

Online Status Stuur bericht
Hey Nina,

Ik heb mijn NOD pas op 21 maart...
Lijkt nog zooooo lang, maar ik zit nu pas in mijn vruchtbare periode!

Veel succes!
Groetjes
Lollie

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 08:50
Nina

Hallo,

Ik zou graag de ervaringen willen horen van iedereen die NOD heeft rond 16, 17 en 18 maart. Hebben jullie enige symptomen? Hebben jullie de eisprong gevoeld, op de goede dagen geklust? Wat zijn jullie verwachtingen?
Ik heb zelf mn eisprong gevoeld op 4 maart en de avond ervoor hebben we geklust. Dit was de eerste keer dat ik mn eisprong heb gevoeld, een vage buikpijn rechts onderin vanaf de avond na het klussen tot de dag erna.
Nu is het dus afwachten geblazen, nog 11 dagen, wat lijkt dat nog ver weg zeg!
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina