< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2008-Club » Wie moet er ook bevallen in november 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2008-Club
Wie moet er ook bevallen in november 2008?
18/07/2008 @ 10:06
lindsay

Online Status Bekijk profiel
ik ben net terug van de echo. het bloedvat van de baby was niet gegroeid, dus alles is terug normaal.en mijn cyste is waarschijn lijk vergruizeld, ze kon niks zien van een cyste. de eierstok is wel nog gevoelig, maar dit kan geen kwaad. ben super content. nu heb ik ook geen extra controle´s meer nodig.de volgende echo zal zijn 8 sept(op 30 weken).

de baby weegt nu 564 gram,morgen ben ik 23 weken.

groetjes allemaal

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 12:31
Laura

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Das goed nieuws Lindsay! Volgens mij groeit jouw baby ontzettend goed. Mijn kindje was op 19 weken 5 dagen nog maar 330 gram. Maar vanaf 20 weken gaat het gewicht ook hard omhoog he.
Op naar de 30 weken! Dan kun je al gaan aftellen...

Apache, een kind van jou is vast prachtig, ook al heeft het geen piemeltje! Ik had ook wel een voorkeur, maar toen het anders bleek was ik in een klap om en hartstikke verliefd op mijn kind. Heb jij vast ook, maar wie weet krijg je nog je zin!

[Laatst gewijzigd door Laura - 18/07/2008 @ 12:35] - Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 13:12
Elly

Online Status
Mijn kindje weegt nog minder: 304 gram op 19 weken en 4 dagen. Qua lengte kwam het exact overeen met 19 weken en 4 dagen.
Mijn gynaecoloog zei er niets van dat dit te weinig is.

En als ik mag kiezen, heb ik straks liever een kindje van 3 kg dan eentje van 4 kg.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 14:40
Laura

Qua afmetingen zat mijn kindje met 330 gram precies op op 19 w. 5 dg. Het zegt nu nog niet zo heel veel volgens mij, vooral de laatste weken neemt het gewicht enorm toe. Volgens mij is het kindje van jou Lindsay ook niet zwaar ofzo. Het gaat nu gewoon vrij hard qua gewicht deze weken.

Gewicht maakt niet zoveel uit hoor bij de bevalling, gaat om de omtrek van het hoofdje. Een lang kindje weegt meer dan een wat korter kindje. En dikke of wat dunnere beentjes maakt bij de bevalling niets uit. Als het hoofdje er maar door is he

[Laatst gewijzigd door Laura - 18/07/2008 @ 14:42] - Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 16:34
sylvia

Woehieee

ik ben gisteren tante geworden van een wolk van een baby'tje... Amber noemt ze, het was een ferm brokje.. ze meet 49cm en weegt maar liefst 4.210kg... De mama heeft wel afgezien, vrij snel epi genomen want ze wist nier waar ze moest kruipen van de zeer!! Woensdagnacht is ze binnen gegaan om 23uur en kleintje was er pas donderdag om 14u55.. Wij maar heel den tijd afwachten en nog is wachten... man wat duurt den tijd dan toch lang hoor!!! Ze geeft borstvoeding en die lukt tot hiertoe uitstekend Kan ik binnekort eens passen op mijn nichtje , kan ik al beetje oefenen, hehe

Met mijn zwangerschap gaat nog alles zeer goed, ik voel me super

groetjes en een zeer fijn weekend

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 16:41

hey iedereen,

ben vandaag bij de geny geweest en moet binnen twee weken teug kleintje wou maar niet goed liggen voor verdere onderzoeken. kheb weer 10op 10 gekregen van mijn geny.
en hij zei ook dat ik een voetballerke in mijn buik heb zitten. hetr echotje staat op mijn profiel.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 21:10
lindsay

nee, dat is ook, die gewichten doen er niet zo toe, nu toch zeker nog niet. ik denk tegen het laatste aan zullen ze daar wel beter op letten,op groeiachterstand, of weet ik veel, nu kan dat nog allemaal veranderen.
mijn gyn heeft niks gezegd van, da is veel of weinig.
mijn vriend was bij zijn geboorte een flinke, en ik was ook goed van gewicht, dus wie weet. maar het maakt allemaal niet uit.
en de gyn zei ook, dat ze vanaf 20 weken niet meer snel van lengte spreken omdat dat moeilijk wordt, maar ze schatte vandaag op een 35cm. daar verschoot ik wel even van. (ik dacht, heeft ze nu niet mis gezegd)
ik ben allang super blij dat het bloedvatje in orde is.ik moest me wel geen zorgen maken, maar toch denk je er dan aan e.

ik ben daarstraks naar doosjes enz gaan kijken voor doopsuiker(bij AVA) veel keuze, dus ga er zeker mijn/onze zin wel vinden.
en 4 augustus hebben we een afspraak bij een winkel om de geboortelijst te maken.(kijk er al naar uit ).

allee, het is alweer weekend, niet dat het veel veranderd, want mijn ventje moet werken, morgen en zondag, en dan begint de week weer.

fijn weekend iedereen,

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 21:25
lindsay

trouwens, wie heeft gisteren telefacts zomer gezien op vtm??

over dat meisje van 85 cm(wegens een groeiziekte of iets),en haar vriend was een gezonde man van 1.80m. en ze had nu een babytje van 4 maanden.(al een wonder op zich, vonden de dokters)
het was wel een raar baald, zo dat kleine meisje met haar babytje.
helaas heeft het kindje de ziekte van mama overgenomen.
ik heb veel bewondering voor die mensen.maar hoop toch dat dat kindje niet teveel afziet, met al die onderzoeken enz.

was wel een intressante aflevering. bye bye

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 21:26
lindsay

oei, baald is beeld

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 11:21
Laura

Hai Lindsay, ik heb ooit een soortgelijk verhaal op tv gezien. Ik heb veel begrip voor mensen die dolgraag vader of moeder zouden worden, terwijl de omstandigheden niet ideaal zijn. Dit is wel een moeilijk geval. Het kindje zal denk ik ook wel pijn krijgen in het leven. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen recht op bestaan heeft. Of dat hij niet toch gelukkig kan zijn. Of dat zij geen goede moeder voor hem kan zijn. Lastig hoor!

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 12:48
lindsay

ze had heel veel hulp, bijna alle eigenlijk, van haar vriend en haar moeder. ze wonen ook bij haar ouders in.
dat meisje zelf kan door de ziekte bijna niet lopen, dus haar vriend moet de baby en haar samen overal naartoe dragen.het was heel mooi om te zien, hoe ver liefde al niet gaat,ondankt haar kleine gestalte, toch een gewone jongen die er verliefd op wordt en alles voor doet. super.
ze wilden niet stoppen bij 1 kind.
al is dat redelijk onverantwoordelijk(vinden de dokters).
wegens haar 85cm kan ze geen 40 weken dragen, dus babytje wordt altijd vroeger geboren, en dan verdere zorgen int ziekenhuis e.
en er bestaat altijd een mogelijkheid, dat de mama kan sterven,omdat de baby alle organen tegen elkaar duwd(ook het hart)
na dat programma gezien te hebben, ben ik alles eens zo dankbaar dat bij ons alles goed is, en hopelijk blijft.

fijn weekend

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 22:15
Laura

We mogen zeker dankbaar zijn!

Ik vind dat het nu ff wat langzamer gaat, jullie ook? Tussen 12 en 17 weken ging het best snel vond ik (toen had ik het ook druk op mijn werk en gingen we daarna op vakantie). Daarna was het uitzien naar de 20 weken echo. En nu krijg ik al een beste buik, maar ik ben nog lang niet hoogzwanger. We moeten nog heeeeeel lang wachten tot we ons kleintje in de armen kunnen houden. Spullen hebben wij bijna allemaal nog van de eerste, dus heb ook niet echt veel te shoppen. En het is nog te vroeg om alle kleertjes al te gaan uitwassen. Ik zit echt met smart te wachten tot ik wat verder ben. Komt ws ook doordat ik best veel pijn heb hoor, ivm mijn bekkeninstabiliteit.

Volgende mijlpaal voor mij is 26 weken, en dan naar de 30. Daarna mag ik stiekem toch wel gaan aftellen...
Zijn jullie hier ook al mee bezig, stiekem al uitzien naar de komst van de baby?

[Laatst gewijzigd door Laura - 19/07/2008 @ 22:15] - Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:15
Colle

Ja Laura hier ook al stiekem aan het uitzien naar onze kleine . De tijd gaat hier nu ook wat langzamer ook omdat ik minder kan ivm bi. Nog 3 weekjes en de 26 weken mijlpaal is dan ook voorbij en dan op naar de 30!! Bij Nick was het ook zo dat alles nieuw was en alles moest nieuw gekocht worden enzo dus elke week was je wel met iets bezig en dat is nu niet zo. Volgend weekend gaat mijn man de babykamer verven en dan kunnen de meubeltjes erin. Moet dan nog wel gordijntjes kopen en een nieuwe lamp en wat kleine dingetjes maar het meeste hebben we al (van nick). Kleren kopen wil nog niet echt lukken overal waar ik kijk is alle kleding nog zo dun dus wacht nog een paar weekjes tot de nieuwe collectie er is en dan ga ik heerlijk lekker (veel) shoppen .

Had eigenlijk woensdag een afspraak bij gyn. maar mijn man is morgen vrij dus heb afspraak kunnen verzetten naar morgen kan hij lekker mee verheug me erop om weer even naar mijn meissie te kijken

Laura krijg je nu weer een keizersnede? Of mag je nu "normaal" bevallen?

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:17
lindsay

ik vind net anders om, dat eerste trimester ging niet snel.en nu, iedere keer als iemand vraagt,hoe ver ben je, moet ik er alweer een weekje bijtellen.
al wil ik natuurlijk ook wel, dat het sneller zou gaan.soms verveel ik me echt, en dan denk ik, oh als onze spruit er al was, hoefde ik me niet te vervelen.
vroeger als ik niks te doen had, ging ik sporten, ofwel steppen, buikoefeningen doen,enz.
nu gaat dat dus niet meer.
ben vaak echt moe, en dan voel ik me zo lui tegenover mijn ventje, schaam ik me een beetje, die zal wel denken daar ligt ze weer op de zetel. ik ben heel fier op mijn buikje, maar met vele dingen zit het toch al aardig in de weg, alleen al als je iets moet dragen, tegen de buik gaat niet meer, echt moeilijk,

wij hebben nog niks voor onze spruit, maar ga nu stillekes aan, wel eens rond zien, en af en toe wat kleertjes meenemen.

een vraagje, sommige hebben hier al kindjes, dus die kunnen me wel helpen. naar welk maatje moet ik kijken als ik ga winkelen??

mijn ma had overlaats 2 kruippakjes mee genomen(maatje 52), en mijn schoonma zei dat de kleine daar ws de 1e dag al niet gaat inkunnen, als hij het postuur van zijn papa krijgt.
dus welke maat ga ik best meenemen?

groetjes

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:31
someone

Ik heb een paar dingen in maat 56, kleiner haal ik sowieso niets want dat is gewoon afhankelijk van de grootte van de baby straks....

Ook hier ging het vanaf week 14 erg snel tot week 19 zo'n beetje, nu langzamerhand duurt het wel erg lang, daarom als de 30 voorbij is gaat het zo heerlijk snel.
Kan niet wachten op onze kleine

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 13:42
camelion

Online Status
hallo daar ,

Ben nu zwanger van de tweede en wat gaat het snel !!
de weken vliegen om en we voelen ons redelijk het lijkt wel of ik
af en toe even stil moet staan om te bedenken waar de weken blijven
Blijft natuurlijk wel spannend en met de 20 weken echo was alles goed
ze konden alleen niet zien wat het werd jammer
zolang het maar gezond is en die buik die groeit krijg vaak de vraag
is het er maar een ? haha

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 15:14
Vlokje

Hier nu ook 22 weken (ik geraak niet meer ingelogd, dus mijn banner is helaas ook verdwenen) en voor de 12 weken ging het erg traag vind ik, nu is het wel te doen.
We zijn deze week een kinderwagen gaan bestellen. Had ik geweten dat ik deze niet in de solden zou vinden, zou ik nog gewacht hebben. Verder heb ik nog niets. Wel al kleertjes gekregen van een vriendin, maar ik heb ze eigenlijk zelfs nog niet bekeken.
Mijn grootmoeder is er eigenlijk harder mee bezig dan ikzelf. Ze heeft kleertjes bovengehaald van mij (bijna 30 jaar oud dus!) en is die nu aan het wassen en nieuwe elastiekjes enzo aan het inzetten omdat die verduurd waren. Ik vind het wel zonde van al het werk, want het grootste deel ga ik mijn kindje toch niet aandoen, maar als ik haar dat zeg, dan begint ze van: je weet niet hoe duur het leven is zeker, je zal nog content zijn dat je dat allemaal niet moet kopen... dus ik laat ze maar doen. Vooral omdat ze er in het begin tegen was dat ik zwanger werd, vind ik het wel leuk dat ze er nu wel zo mee bezig is.
Ik ben al wel meer dan een week ziek en de huisarts wil me niets straffer voorschrijven dan wat homeopathische dingen die niet helpen , dus ik blijf maar sukkelen. Ik wil ook geen medicatie nemen hoor, maar dit blijft wel erg lang aanslepen
Nog één weekje verlof en dan terug aan het werk, maar ik mag dan wel in eersteklas treinen!
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 15:16
Vlokje

Ahja, ik wou nog even zeggen aan Lindsay dat ik haar buikje geweldig vind! Ik kan best geloven dat het in de weg zit, maar bij mij zie je nog niks, en dat begin ik nu wel een beetje vervelend te vinden. In de kinderwinkel waren er vrouwen die precies meer 'recht' hadden om daar te zijn door hun tonnetjes, terwijl ze voor later zijn uitgerekend dan ikzelf.
Nu mag het toch stilletjesaan beginnen komen hoor.
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 10:59
lindsay

dank je vlokje
ik ben er heel fier op, maar soms is het echt zwaar.
(niet op gebied van gewicht, want daar merk ik niet veel van. ben ook nog maar 2,5 kg bijgekomen(tot nu toe))
maar zoals ik al zei, met dingen te doen, die vroeger als niks gingen.
maar dat hoort erbij.

groetjes.

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 15:25
Elly

Online Status
Bij mij begint mijn buikje nu ook te groeien.
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat ik mijn zwangerschapskleding moet beginnen te dragen.
Voorlopig pas ik nog in al mijn broeken, maar als mijn buikje zo blijft groeien...
Anderhalve week geleden zag je nog niets. En nu begin je het echt al wel te zien.

Dragen jullie al zwangerschapskleding en zo ja, vanaf welke week ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >