Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 13:12 Elly | Mijn kindje weegt nog minder: 304 gram op 19 weken en 4 dagen. Qua lengte kwam het exact overeen met 19 weken en 4 dagen. Mijn gynaecoloog zei er niets van dat dit te weinig is. En als ik mag kiezen, heb ik straks liever een kindje van 3 kg dan eentje van 4 kg. |
| 18/07/2008 @ 21:26 lindsay ![]() | oei, baald is beeld ![]() ![]() |
| 20/07/2008 @ 13:42 camelion | hallo daar , Ben nu zwanger van de tweede en wat gaat het snel !! de weken vliegen om en we voelen ons redelijk het lijkt wel of ik af en toe even stil moet staan om te bedenken waar de weken blijven Blijft natuurlijk wel spannend en met de 20 weken echo was alles goed ze konden alleen niet zien wat het werd jammer zolang het maar gezond is en die buik die groeit krijg vaak de vraag is het er maar een ? haha ![]() |
| 20/07/2008 @ 15:14 Vlokje | Hier nu ook 22 weken (ik geraak niet meer ingelogd, dus mijn banner is helaas ook verdwenen) en voor de 12 weken ging het erg traag vind ik, nu is het wel te doen. We zijn deze week een kinderwagen gaan bestellen. Had ik geweten dat ik deze niet in de solden zou vinden, zou ik nog gewacht hebben. Verder heb ik nog niets. Wel al kleertjes gekregen van een vriendin, maar ik heb ze eigenlijk zelfs nog niet bekeken. Mijn grootmoeder is er eigenlijk harder mee bezig dan ikzelf. Ze heeft kleertjes bovengehaald van mij (bijna 30 jaar oud dus!) en is die nu aan het wassen en nieuwe elastiekjes enzo aan het inzetten omdat die verduurd waren. Ik vind het wel zonde van al het werk, want het grootste deel ga ik mijn kindje toch niet aandoen, maar als ik haar dat zeg, dan begint ze van: je weet niet hoe duur het leven is zeker, je zal nog content zijn dat je dat allemaal niet moet kopen... dus ik laat ze maar doen. Vooral omdat ze er in het begin tegen was dat ik zwanger werd, vind ik het wel leuk dat ze er nu wel zo mee bezig is. Ik ben al wel meer dan een week ziek en de huisarts wil me niets straffer voorschrijven dan wat homeopathische dingen die niet helpen , dus ik blijf maar sukkelen. Ik wil ook geen medicatie nemen hoor, maar dit blijft wel erg lang aanslepen Nog één weekje verlof en dan terug aan het werk, maar ik mag dan wel in eersteklas treinen! |
| 20/07/2008 @ 15:16 Vlokje | Ahja, ik wou nog even zeggen aan Lindsay dat ik haar buikje geweldig vind! Ik kan best geloven dat het in de weg zit, maar bij mij zie je nog niks, en dat begin ik nu wel een beetje vervelend te vinden. In de kinderwinkel waren er vrouwen die precies meer 'recht' hadden om daar te zijn door hun tonnetjes, terwijl ze voor later zijn uitgerekend dan ikzelf. Nu mag het toch stilletjesaan beginnen komen hoor. |
| 21/07/2008 @ 15:25 Elly | Bij mij begint mijn buikje nu ook te groeien. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat ik mijn zwangerschapskleding moet beginnen te dragen. Voorlopig pas ik nog in al mijn broeken, maar als mijn buikje zo blijft groeien... Anderhalve week geleden zag je nog niets. En nu begin je het echt al wel te zien. Dragen jullie al zwangerschapskleding en zo ja, vanaf welke week ? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie moet er ook bevallen in november 2008?
. nu heb ik ook geen extra controle´s meer nodig.de volgende echo zal zijn 8 sept(op 30 weken). 

... De mama heeft wel afgezien, vrij snel epi genomen want ze wist nier waar ze moest kruipen van de zeer!! Woensdagnacht is ze binnen gegaan om 23uur en kleintje was er pas donderdag om 14u55.. Wij maar heel den tijd afwachten en nog is wachten... man wat duurt den tijd dan toch lang hoor!!! Ze geeft borstvoeding en die lukt tot hiertoe uitstekend 

).
. De tijd gaat hier nu ook wat langzamer ook omdat ik minder kan ivm bi. Nog 3 weekjes en de 26 weken mijlpaal is dan ook voorbij en dan op naar de 30!! Bij Nick was het ook zo dat alles nieuw was en alles moest nieuw gekocht worden enzo dus elke week was je wel met iets bezig en dat is nu niet zo. Volgend weekend gaat mijn man de babykamer verven en dan kunnen de meubeltjes erin. Moet dan nog wel gordijntjes kopen en een nieuwe lamp en wat kleine dingetjes maar het meeste hebben we al (van nick). Kleren kopen wil nog niet echt lukken overal waar ik kijk is alle kleding nog zo dun dus wacht nog een paar weekjes tot de nieuwe collectie er is en dan ga ik heerlijk lekker (veel) shoppen 
, dus ik blijf maar sukkelen. Ik wil ook geen medicatie nemen hoor, maar dit blijft wel erg lang aanslepen