volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 12:22 | @ Dotske, veel sterkte he!! Ons beebje ligt ook nog steeds in stuit, denk ik allez de 21 aug toch nog. En vermits de placenta van voor ligt voel je iets minder he? |
| 26/08/2008 @ 20:41 Laura ![]() | Gelukkig Apache, een zorg minder he |
| 26/08/2008 @ 12:10 | @ Apache, ik heb die test ook enkele weken geleden laten doen. Volgens mijn huisarts en gynae moet de waarde idd onder de 140 liggen. Ik had 's avonds om 19u pas glucosetest, dus bloed laten prikken was pas om 20u... En dus was mijn uitslag 144... Beiden zeiden ze dat het iets te hoog was. Volgens mijn huisarts moet ik gewoon op eten letten, geen koekjes of suiker meer. Volgens mijn gynae moet ik een grotere test ondergaan... (Wat moet ik dan doen? En het riekt zo raar hoor in een ziekenhuis om daar drie uur te gaan zitten...) |
volgende pagina >
[Reageer]

Wie moet er ook bevallen in november 2008?

nog veel langer bij mama blijft groeien!
precies tegen de placenta aanschopt. Dat kan je gyne misschien maandag bekijken met een echo?

Onvoorstelbaar he dat ze dat zo aanvoelen dat mama even gaat liggen. De baarmoeder schijnt dan te ontspannen en het kindje krijgt dan de ruimte.
Laura

(sorry voor mijn uitdrukking, maar voel me niet echt goed nu
) En nu begin ik ook te menen dat ik de kleine gister en vandaag minder voel dan anders, maar dat zit mss tussen mijn oren in.