< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » 2de kindje in oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
2de kindje in oktober 2008
02/10/2008 @ 17:05
nyfe

Online Status Bekijk profiel
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.
Geniet!!!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 19:58
Lucia

Online Status
Linnie, van harte gefeliciteerd met je zoon Tove!!!

Hopelijk herstel je snel, ondanks de KS en kunnen jullie snel met z'n allen thuis gaan genieten.

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 16:38
Vannie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Joepie, Tove is geboren, gefeliciteerd Liesbeth !

geniet lekker van je ventje

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 08:46
nyfe

Hallo dames,

Hoe staat het hier?
Bij ons gaat het goed. Gister weer goedgekeurd door de vk en weer een afspraak rijker voor volgende week. Verder gaat het goed met natuurlijk wel een paar kleine kwaaltjes maar daar zeuren we niet over.

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 10:05
Lucia

Online Status
Goedemorgen meiden,

Woensdag is ons zoontje Nils geboren! 10 dagen eerder dan gepland (en dus nog een hele waslijst thuis liggen met "to do's" om mijn nesteldrang te bevredigen) dienden de eerste vage rommeltjes zich dinsdagavond aan. Om 4u was ik er zeker van dat het geen voorweeën waren, maar echte en ging ik uit bed om nog wat mailtjes te versturen (werk voor mijzelf en mijn zus neemt een aantal taken waar. Ik was alleen wat laks met het afronden van háár werklijstje). Daarnaast moest ik nog even de adressenlijst en etiketten voor de geboortjekaartjes uitdraaien . Tussentijds maar wat rondetijden genoteerd en om 6.30 mijn vriend wakkergemaakt om iets meer haast te maken en richting ziekenhuis te gaan. Lars konden we mooi vtv bij het kdv brengen en om 8.30 zaten we in onze kraamsuite.

Eerst nog een hoop grapjes maken, kamer inrichten, maar toen begon het snel heftiger te worden. Rond 11u had ik 7cm ontsluiting en leek het rap te gaan. Een vreselijk uur later met nauwelijks pauzes bleek ik op 7cm te zijn blijven haken. Gelukkig ging het daarna beter, om 13u mocht ik persen en een half uur later is Nils geboren: 6 pond en 50 cm.

Helaas is de boel daaronder enorm bont en blauw geworden, waardoor ik niet kon plassen en een nachtje langer in het ziekenhuis moest blijven. Vanmorgen met de kraamhulp tot de conclusie gekomen dat het nog altijd ongelofelijk gezwollen en pijnlijk is en ik dus voorlopig in mijn bed de kraamvisite blijf ontvangen.

Met Nils gaat alles super. Hij is erg tevreden, drinkt goed aan de borst en slaapt veel. Zijn broer Lars is nog niet helemaal doordrongen dat de baby ook echt blijft, maar vindt alle aandacht en visite erg leuk!

Meiden, ik kom gauw weer updaten, maar wil jullie nog hééél veel sterkte wensen met de laatste loodjes!
Lucia

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 10:42
coraal

Online Status
Lucia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Nils, hopelijk voel je je niet te slecht van onderen en kun je er wel van genieten

liefs coraal

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 16:28
nyfe

Gefeliciteerd met jullie zoontje.
Hoop dat de zwelling snel afneemt.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]