Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/03/2008 @ 19:48 ![]() | Hallo, Valerie, ik zie nu net de je hoogzwanger bent, leuk! Waar ga je bevallen? In juli verhuizen we naar Eeklo, eindelijk... Hoe is het met de anderen?? Groetjes Elly & Nielsje ![]() ![]() |
| 24/03/2008 @ 19:56 Valérie ![]() | Hey, ik ga naar het sint-lucas in Gent. Ben daar de vorige keren ook bevallen en steeds heel tevreden geweest. Valérie |
| 25/03/2008 @ 11:25 elly | Hallo, Ik ben bevallen in Eeklo en ben van plan om bij een volgende er terug te bevallen. Tegen de zomer van volgend jaar zouden we er toch graag een broertje of zusje voor Niels bijhebben. Tegen die tijd wonen we al in Eeklo. Groetjes elly |
| 25/03/2008 @ 13:41 elly | Hallo, t Kleitenhof, is dat niet in Knesselare, die nieuwe binnenspeeltuin? Ik dacht dat het nu anders heette. Het heeft hier deze nacht hevig gesneeuwd (en gedonderd) hé! Groetjes Elly |
29/03/2008 @ 08:12 ![]() | a, en... en.... en.... ????? Ik hoop voor je dat de er nog niet zijn. Ben jij een snelle tester, of wacht je liever wat af? |
| 29/03/2008 @ 11:01 a ![]() | Hey Nathalie , bedankt voor het duimen ... maar helaas ... opgestaan met de tjes pffff..... momemteel weer even down .... Het zal voor mij geen 2008 baby meer zijn |
29/03/2008 @ 11:33 ![]() | Oh, a, wat jammer. Begrijpelijk dat je even down bent. Geef jezelf wat tijd. En dan op naar een nieuwe maand, met nieuwe kansen. Hopelijk doet de clomid zijn werk. |
| 29/03/2008 @ 14:10 a | Bedankt Nathalie Pfff... ik word er soms echt moedeloos van ... en dan heb ik nog niet te veel klagen als ik weer andere verhalen lees ....Vlug die tranen weer drogen en maar weer positief denken .... over 2 weken staat er terug een eitje klaar .... Prettig weekend ! En Valerie ? al nieuws ? |
| 01/04/2008 @ 14:27 ellyke | Eventjes vanop het werk.... A wat jammer dat de tjes er door zijn gekomen! Ik duim voor je dat het volgende keer wel lukt!Net met een paar collega'tjes iets kleins gaan eten in Eeklo in het Leen, het was eens plezant, mag ook wel eens :-) Die nieuwe speeltuin in Knesselare heet: de gekke hippo Er is een zone voor kleintjes en dan ook voor de grote apart lees ik op de site (waarvan ik de link hier blijkbaar niet mag posten??) www . degekkehippo . be Niels is er al geweest maar ik was er niet bij. Morgen gaan ze met de opvang naar een binnenspeeltuin in gent, weet de naam niet meer maar het eindigt op ...land dacht ik. Ik heb hem ingeschreven omdat hij zo graag wou gaan maar het is niet met mijn volle overtuiging. Het is goed voor 1 keer zenne. Ik hoop dat ze met niet te veel naar daar gaan eerlijk gezegd. Vorige week was minder, Niels was ziek, hij had een zware (blaf)hoest, hoge koorts en natuurlijk slecht slapen, maar nu is hij beter. Weer een aantal nachten slaaptekort gehad dus Gelukkig was de papa thuis.Volgende week trouwens op controle bij de kno arts voor zijn buisjes, het ene is er uitgevallen maar het andere is verstopt en vastgegroeid, dus dat moet er onder verdoving uit, pf. Zijn amandelen moeten er dan ook uit, want zijn keel zit helemaal dicht omdat die amandelen constant gezwollen zijn. Zijn huigje begint aan zijn éne amandel te groeien en dat mag natuurlijk niet. Hopelijk is het dan een keertje gedaan met dat gesukkel. Hoe is het met de rest? Daa-aaaag Elly & Nielsje |
01/04/2008 @ 14:31 ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's uit Bassevelde en omstreken

.

Veel succes !!!
maar je kan maar al goed voorbereid zijn he ? 
ja vrijdag 28/03 zal ik mijn NOD moeten hebben
tjes maar die kunnen snel doorkomen jammer genoeg .Morgen DE Dag ... ik reken er niet te veel op .... Hopelijk valt de teleurstelling dan ook mee ?
idd positief blijven denken hé
Gelukkig was de papa thuis.
Hij is zo snel groot geworden...