< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's uit Bassevelde en omstreken

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's uit Bassevelde en omstreken
15/04/2008 @ 14:08
a

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
GEFELICITEERD valerie met jullie zoon ! Mooie naam trouwens

Nathalie en Pat zijn jullie kids het al gewend op school ?

Anouk

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 20:28

Helaba,

Valerie, proficiat met de geboorte van jullie zoontje!

Nathalie en Patje, blijkbaar gaan de kindjes graag naar school!! Leuk hé. En gaan ze beide al volledige dagen of halve? Niels ging ineens hele dagen naar school en dat ging ineens heel goed.

Ons ventje moet volgende week zijn amandelen uitgehaald worden, dat zal wat worden denk ik...

Tot later!

Groetjes
Elly

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 09:49
a

Valerie , ik heb net even op jullie website gekeken . Wat een mooi ventje zeg Ik hoop dat alles naar wens verloopt

Voor de rest alles goed met de rest ? Hoe gaat het met de schoolgangers ?

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 09:34
Patje

gmorgen
alles goed?

phebe deze morgen afgezet in de opvang maar t was toch niet helemaal naar haar zin... vind t wel spijtig dat ze zelf zo nog niet veel kan vertellen
vrijdag vroeg ik "heb je geslapen in t klasje" antwoordde ze eerst nee en toen ik erna vroeg "heb je een klein dutje gedaan" antwoordde ze ja gelukkig kon ik haar wel afhalen om half 4
ze wou naar diego kijken en viel al rechtzittend in slaap in de zetel

elly jouw ventje ging ook al hele dagen? maar jij kon hem missch al onmidd na school halen?
voorlopig gaat phebe maar ma,woe en vrijdag

anouk, alles goed met jou?
wanneer zijn uitgerekend? wij

nog wat werken hoor,
tot later,

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 13:14

Hey,

Anouk, ik zie dat je een banner hebt geplaatst. Das wel handig he, dan kunnen we meevolgen en mee.

Patje, dat kan ik geloven dat Phebe moe was. Arne is hier 's middags al zo moe.
Ik heb haar daarnet trouwens gezien. Ze zat op de arm van de juf, lekker aan het knuffelen. Ik zwaaide neen keer en zei 'dag Phebe', maar ze keek maar raar. Ze dacht waarschijnlijk wie is dat nu weer.
Arne vertelt hier ook zo weinig. Zeker als ik ernaar vraag. Dan antwoord hij niet of altijd hetzelfde. Maar als hij aan het spelen is vertelt hij soms dingen tegen zijn eigen, en dan hoor ik zo af en toe neen keer iets.
Maar ja, ze zijn nog zo klein he.

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 16:08
elly

eventjes kort ivm schoolgaan, heb heel snel gelezen want zit op werk.

Er vroeg iemand of ik Niels direct na school kon komen halen omdat hij al direct ganse dagen ging. Wel nee, ik werk fulltime en ben pas om 17u30 aan school maar de papa kan hem 3 weken op 4 wel komen halen na school dus dat scheelt. En hij gaat nog altijd heel graag.

In het begin toen ik hem vroeg wat hij had gedaan in het klasje, zei hij ook alleen maar 'ah spelen hé mama', maar dat verbetert wel :-)

Groetjes en tot gauw!
Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:28
a

Patje en Nathalie , bedankt voor het duimen
Maar ik vrees er weer voor deze maand => de 1ste pukkeltjes zijn alweer inzicht en die komen altijd als de tjes voor de deur staan
Over 3 weken terug naar m'n gyn . Controle en follikelmeeting.
Het valt me steeds zwaarder ... vooral omdat mijn 1ste uitgerekende datum voor de deur staat

Hoe gaat het met de schoolgangers ??? Naar welke school gaan jullie kleintjes trouwens ???

Trouwens als jullie ooit eens een communiefeest etc van plan zijn of andere feestjes ?? => http://www.qook.be
Bassevelde is een traiteur rijker Binnenkort gaan we wat meer reclame maken , maar we hebben het te druk met de verbouwingen.

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:57

Anouk, die pukkeltjes zeggen niet veel hoor. Ik heb er nog nooit zoveel last van gehad als tijdens mijn zwangerschappen. Dus wie weet...

Arne gaat naar het Brugje naar school (en Phebe ook dan he).

Ik ga je tip zeker onthouden voor in de toekomst.

En nu we toch reclame aan het maken zijn, als jullie eens een vloerder nodig hebben, ik weet er een hele goeie in de vent...

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 11:05
Patje

haai
haha reclame maken ja amai
awel dan ken ik ne hele goeie schrijnwerker hé
mooie site trouwens Anouk! doen jullie dat met zn tweetjes? volledig zelfstandig of werkt je ventje nog?

wij hebben eens prijs gevraagd bij cloet voor ons trouwfeest (dat ooit wel eens zal doorgaan, we zijn al 5jr verloofd)
en dat vond ik toch aan de dure kant
dus wie weet als we ooit nog eens trouwen, denken we aan jullie

gisteren is phebe naar school geweest en erna naar de opvang
ja amai ze zag echt pottezwart in de zandbak gespeeld en bloemetjes geplukt voor mama
ze had t heel leuk gevonden, goed hé
morgen ben ik ns thuis in de voormiddag want moet in de namidd naar brussel voor twerk, dan kan ik haar eens gaan brengen en halen
heb met mn collega afgesproken dat we van kindjes "wisselen"
ik let op haar zoontje smorgens en zij let op mijn twee kadees snamiddags
zij zal t moeilijker hebben want zij heeft er dan vier om op te letten
ikke maar 2 want de grote meisjes (phebe en haar dochtertje) gaan al naar school

allez nog beteke werken,
tot later

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 11:21
a

Nathalie en Patje , bedankt voor de tips . Jammer dat ik het niet eerder had geweten => we hebben een andere garagepoort gestoken en de garage moest nog betegeld worden . Maar er zijn ZEKER nog plannen voor de toekomst dus ik onthou het zeker !!!!
M'n ventje werkt volledig zelfstandig . Ik werk nog fulltime als bediende en help hem in het weekend en avonden. We zijn nog maar net van start gegaan , dus het is allemaal nog spannend .

De kinderen van mijn zus gaan naar de ander school . Ik ben even de naam kwijt maar niet het brugje .

Nathalie , wij wonen trouwens echt niet ver van elkaar . Weet natuurlijk niet hoever je in de Vent woont , maar ik woon vlakbij het Tankstation en drankencentrale

Patje , na 5 jaar verloving en al een mooi gebaar van je liefde => kids is er wel eens tijd voor een feestje he

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 11:31
Patje

vind ik ook hoor anouk maar der staan nogal veel verbouwingsplannen op til... (ouders sponseren spijtig genoeg niet)
in de living moeten twee nieuwe steunbalken omdat die in het midden eruit moet om plaats te maken voor n draaitrap (die zal volledig doorlopen tot op onze zolderkamer)
daarna komt op t eerste een herindeling van de kamers... ipv 2 komen er 3 kamers
dan krijgen de kindjes elk hun eigen kamertje (ze slapen voorlopig nog samen) en de badkamer wordt naar boven verhuisd
dus das al n heel werk

en daarna willen we (omdat de badkamer dan weg kan beneden) de achterbouw met keuken uitbreiden, plat dak, koepel, schroten als buitenafwerking en uiteindelijk nieuwe keuken plaatsen pffff word er al moe van

vrees dat we nog hard zullen moeten werken om al onze plannen te kunnen verwezelijken

[Laatst gewijzigd door Patje - 22/04/2008 @ 11:32] - Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 12:59

Anouk, wij wonen eigenlijk dichter tegen de expressweg dan tegen het dorp. Maar sowieso wonen we niet ver van elkaar he.

Patje, wat goed van Phebe he.
Is jou ventje dan ook zelfstandig, of ist zo in den duik.
Amai, serieuze verbouwingswerken op til. Hier ook zo. We gaan een stukje bijzetten aan de garage voor Luc zijn gerief. Ik kijk er echt niet naar uit zulle...
Wij zijn al 6 jaar getrouwd voor de wet. We hebben dat toen in alle stilte gedaan met enkel de dichtste familie, omdat we toch nog voor de kerk wilden trouwen ook. Luc had altijd als droom om te trouwen als de kindjes kunnen voorlopen. Maar ik wil dat hij mij fatsoenlijk vraagt (dat was 6 jaar geleden niet zo). Het hangt dus van hem af of het er nog gaat van komen he.

Anouk, in ieder geval veel succes met jullie zaak. Werk jij nog, of doen jullie het volledig samen?

Patje, tot morgen aan de schoolpoort he dan.

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 13:00

Ik zie nu pas dat je nog fulltime werkt Anouk, sorry, foutje...

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 13:23
Patje

gmiddag
effe terraske gedaan, zaaaalig hé dat zonnetje

nathalie, nee pascal is niet zelfstandig, hij werkt bij de Fordeyns op de landsdijk hé maar thuis doet hij alles zelf en om familie en vrienden wat te helpen... hij wou wel zelfstandig worden maar hij vind dat hij wat te laat is nu (is al over de 30) en die investeringskosten enzo dan want die machines kosten ook nogal wat

allez jullie ook nog n trouw voor de boeg

tot later,
Pat

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 16:31

Misschien nog iemand een tuinman in de aanbieding???

Ik heb net een beetje in de hof gewerkt, amai merci. Tis daar echt een verwoesting. En er moet nog heel veel aangelegd worden, maar we weten niet goed hoe en wat.
Dus iemand die wat van tuinaanleg weet kunnen we hier wel gebruiken.

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 21:04
a

hihi ... nee sorry Nathalie : geen tuinman in aanbieding

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 09:41
Patje

nee nathalie, ken ik geen tuinman
mijn ventje doet dat allemaal zelf... makkelijk dat hij zowat vannalles kan en weet!
hij heeft vorige zomer de vijver eens onder handen genomen, volledig uitgekuist en nieuwe beplantingen (is nu wat meer rotspartij)

heb je ons phebe deze morgen gezien?
mijn ma ging haar nu brengen maar kan haar maar niet bereiken pffffff
omdat ze gisteren zo lelijk gedaan heeft (smorgens en smiddags echt wenen) gaat mijn ma ze nu donderdag- en vrijdagvoormiddag brengen zodat ze wat meer routine kan kweken
vond t echt erg maarja ze thuislaten is ook geen oplossing hé

gisternamiddag zijn de kindjes dan naar mijn collega geweest en phebe wou niet meer naar huis zullen we nog moeten doen blijkbaar!

allez ga vlug nog wat werken, moet mijn lonen voorbereiden,
tot later

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 12:32
Valérie

Hey,

ja, hier ben ik nog een keer.
Maar ja, tis nu wel drukker in huis. Liorah die naar school gaat, Ianthé halftijds naar de opvang en dan onze Marick. Komt er nog bij dat ik de voorbije dagen al 2 borstontstekingen gehad heb...
Maar voor de rest wel alles ok hoor

Het doet wel raar om jullie nu zo bezig te horen over waar jullie wonen en de kindjes naar school gaan, wetende dat wij daar ook gewoond hebben. Nu is het alweer een eind natuulijk.

Patje, zo te zien hebben jullie ook nog veel werk in huis. Wij zouden hier ook nog een aantal dingen willen veranderen, maar dat zal maar voor over een aantal jaren zijn. Nu is dat toch nog niet zo dringend, nu de kindjes nog klein zijn en ja, eerst nog wat sparen natuurlijk.

Nathalie, goh, in de tuin werken, zou ik hier ook is willen/moeten doen, maar ja, ben niet echt een tuinvrouw .

Ons Liorah gaat nu al van november naar school, maar zij heeft haar middagdutje soms nog nodig hoor. Op maandag en donderdag gaat ze volledige dagen naar school, maar de andere dagen komt ze "s middags naar huis en slaapt ze nog.

anouk, ik zal toch duimen hoor, je weet maar nooit...

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 12:42

Hey,

Patje, ik dacht al das toch Phebe?
Deze morgen heb ik ze niet gezien, maar deze middag wel. Ze had vanmiddag wel terug verdriet, maar werd goed getroost door de juf hoor. Juf Annie was er niet vandaag, ik denk ziek. Het was een andere juf, maar wie? Geen idee. Arne kan het mij ook niet vertellen.
Hij vertelde gisteren wel dat de juf heeeeeel boos was geweest, maar of het nu op hem was of op een ander kindje.... geen idee.

Vroeger deed mijn ventje ook den hof. Maar sinds hij zelfstandig is komt het allemaal op mijn schouders terecht. En met vorig jaar zwanger te zijn en het wat rustig aan te moeten doen is er niet veel gebeurd. Gevolg: tis een echte verwoesting. Maar we gaan er zondag eens samen opvliegen. Alle, das toch de planning. Ben benieuwd, want we moeten zaterdagavond gaan eten...

Valerie, doet zeer he, een borstontsteking. Bij Arne heb ik er ook veel last van gehad. Zo erg zelfs dat ik er nu niet meer aan begonnen ben.
Blijf je wel nog altijd volhouden?
Zal wel druk zijn bij jou. Hier is het al zo druk met mijn 2 kapoenen...

Anouk, hier staan de duimen in de goede richting

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 19:13
Valérie

Hey,

Nathalie, dat valt wel mee hoor.
Marick drinkt nu enkel aan de rechterborst, ik heb gelukkig genoeg melk. En de andere borst kolf ik nu af tot die kloven genezen zijn en dan ga ik proberen hem ook daar weer aan te leggen. En hopelijk blijven de ontstekingen dan weg.
Het is wel meer werk, met de kolven erbij, maar daarvoor ga ik de borstvoeding niet laten.

Vooral in de avond is het hier lekker druk. Dan ben ik alleen met de 3 spruiten: koken, eten, tandenpoetsen, pyjama's aan, verhaaltje lezen, in bed,...
En als Marick het net dan wat lastiger heeft, is het soms echt heen en weer lopen. En vandaag was Liorah ook lekker lastig, veel te moe hé, naar school gaan blijkt toch soms echt veel te vergen van zo"n kind.

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >