volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 20/03/2008 @ 08:57 | mirena spiraal en toch zwaner worden. Hallo, Is er misschien iemand die ook een mirena heeft en toch zwanger is geworden? Ik heb nu al een paar dagen pijn in me buik en zeer weinig tot geen eetlust en ben ook veel moe.Mijn menstruatie blijft ook uit. Zelf hebben wij al een mooie dochter van net 1 jaar. Nu beginnen we toch wel een beetje nerveus te worden. groetjes Daantje |
12/03/2008 @ 09:05![]() | hallo wensje, ik heb mij toch al eerder verontschuldigd... condoom enzo... je leest wel niet goed. ![]() |
10/03/2008 @ 12:51 ![]() | even een andere vraag over de mirena ik heb hem nu een jaar maar ik word wel ongesteld heeft iemand daar ervaring mee want ze zeggen dat het moet verdwijnen??? |
| 08/03/2008 @ 22:12 angel | Hey dorientje, Vriendin van mij is ook zwanger geraakt met spiraaltje en heeft er sinds december een flinke zoon mee gekregen. Groetjes |
08/03/2008 @ 20:36![]() | jeezes, zie je wel dat het kan. niks is 100 procent betrouwbaar. en ik ben al supervruchtbaar hebben ze gezegd... stel je voor! ![]() |
| 08/03/2008 @ 19:21 Gitte ![]() | Heb net van een vriendin vernomen dat haar zus net zwanger is... spiraaltje was verschoven. |
volgende pagina >
[Reageer]

mirena-spiraaltje en toch zwanger...?