Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/06/2008 @ 17:36 | Hallo ! ! Ook ik ben voor de laatste keer zwanger. Dat dacht ik de vorige keer ook al maar goed de natuur besliste dat er voor ons nog een meisje mocht komen en ben daar harstikke blij mee. Ik had de vorige keer al het gevoel dat het niet de laatste zou zijn maar heb er best wel moeite mee gehad dat er een derde wondertje in me groeid. Nu ben ik daar gelukkig wat overheen en ben ik super blij met deze kleine meid! Ik vind het niet leuk om nu te moeten zeggen dat het de laatste is omdat ik het zwanger zijn gewoon heel erg ga missen maar goed ach ik leg me er wel bij neer ik ben net 22 geworden dus mocht ik het ooit in mijn kop krijgen ![]() |
| 22/06/2008 @ 20:19 coraal | he Sarina, dit is voor ons ook echt de laatste of de natuur moet anders beslissen...you never now. ![]() de 1e hebben we ook al gekregen 2 weken voor dat ik 18 werd mijn man was toen 23..nu is hij 34 en ik 29 maar voelen ons nog wel jong is het toch ook nog ![]() ![]() we hebben net de baby kamer klaar het behang zit er mooi uit straks de meubeltjes erin en dan zijn we mooi op tijd.. ik heb zo'n hekel eraan als alles op het laatste momemt moet. tot later liefs coraal |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

mogelijk laatste keer zwanger