Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/03/2008 @ 13:03 | bb ik vind dat je niet zo mag oordelen over een ander en dan zon reatie geven eel heeft hier ook niet om gevraagt om zwanger te worden en een foutje zit in een klein hoekie en jaze nogmaar 21 jaar en geniet van der leven en dan mag jij net oordelen met wat ze wel en niet mag doen en alseel verschillende partners heeft mag je ook niet zo oordelen vindik en ja de een moet erlanger over doen om kindjes te krijgen nou eel blijkbaar niet die iszo gezegt meteen zwanger daar kan zei ook niks aan doen en als je er niet tegen kan dat ze zo,n vraag steldhierleeser dan over heen of ga na een ander onderwerp |
| 13/03/2008 @ 15:12 bb | Nog een woordje en dan ben ik weg, iedereen heeft het moeilijk, weet ik wel, wie niet? maar het feit dat Eel vertelt dat ze niet weet van wie het kindje zou kunnen zijn, 'is het van die van vrijdag'. Nou, dat doet me denken aan mannen die al wat vrouw lijkt bespringt, zonder te denken aan eventuele gevolgen. Het leven is kort en men moet genieten, maar vaak komt men heel bedrogen uit. Verstand gebruiken dus ! zowel vrouw als man. Vanwege BB, een 35 jarige vrouw die door haar echtgenoot zo vaak bedrogen werd , dat ze haar kinderwens en eigen wens om te leven kan vergeten, ja , wegens onveilig vrijen, hoef er geen doekjes om te winden. |
| 13/03/2008 @ 21:46 Eel | Allereerst, BB ik heb jou verder niks te melden, dus hopelijk was dat inderdaad je laatste berichtje. Dorientje, jouw verhaal deed echt wat met me. Heel herkenbaar wat je schrijft, zo denk ik er dus ook over! Wel heel rot dat het met de papa van je zoontje nu niet meer gaat... Verder, iedereen super super bedankt voor jullie lieve berichtjes en dat jullie het voor me opnamen tegenover BB. Vind het echt super fijn dat jullie me allemaal zo steunen, ook al ken ik jullie niet natuurlijk! Doet me echt goed! Dan zal ik jullie nog even verder op de hoogte brengen: Vandaag ben ik naar de gyneacoloog geweest. Die heeft een inwendige echo gedaan. Ik heb het hartje zien kloppen! Wat geweldig is dat zeg! Ook heeft ze gemeten dat ik nu 6 weken en 5 dagen zwanger ben. Nu weet ik dus ook wie de papa is! Ik ga het hem morgen vertellen, ben benieuwd hoe hij zal reageren, maar ik ga maar van het negatiefste uit, dan kan het alleen nog maar meevallen! Ook heb ik het vandaag tegen mijn ouders en mijn broer verteld. Ik had ze een lief kaartje geschreven met voorop 'Super opa en oma'. Ook had ik 1 van de echo-foto's voor ze ingelijst en ik had ze een rompertje gegeven. Natuurlijk schrokken ze, na 2uur te hebben gepraat konden ze eindelijk echt blij zijn, er om lachen, zeggen dat ze het toch wel heel leuk vonden om opa en oma en oom te worden! Ze hebben ook gezegd dat ze me natuurlijk in alles zullen steunen, dat ik op ze kan rekenen, dat ze blij voor me zijn en dat we er samen echt alles aan zullen doen om te zorgen dat alles goed gaat komen! Dat was een hele opluchting moet ik zeggen! Nu hoef ik niks meer te verbergen en kan ik echt volop genieten van mijn zwangerschap! ![]() Als er weer nieuws is laat ik het meteen weten! Nogmaals, heel erg bedankt jullie! Heel veel liefs, Eel |
| 16/03/2008 @ 12:41 Eel | Hoihoi lieve mensen!!! Dorientje ik heb zo met je te doen... Het lijkt me echt heel rot dat je het allemaal zo mee moet maken, maar ik vind het echt super knap van je hoe je ermee om gaat..! Ik ben dus vrijdag naar de papa gegaan. Vreemd genoeg reageerde hij heel rustig. Hij zei dat hij geen reden heeft om boos te worden en dat hij het gewoon heel jammer vind dat het verder nooit wat is geworden tussen ons (hij wilde dat namelijk wel, ik niet). Gelukkig heeft hij een heel mooi hart en geeft hij al aan dat hij het liefste nu samen als gezinnetje door wil gaan en ook echt betrokken wil worden bij het hele proces. Ook heeft hij nu al een paar smsjes gestuurd met daarin opmerkingen waaruit blijkt dat hij het toch wel heel erg leuk vind, nu hij eenmaal aan het idee gewend is geraakt. Ook zijn vrienden en ouders reageerde super positief en waren ook blij dat het van mij was en niet van zomaar 1 of ander meisje! (die kennen mij ook allemaal, ik ga namelijk al vanaf mijn 14e met die jongen om) Maar het doet me dus eigenlijk allemaal wel heel goed om dit alles te horen, hoe hij er tegenaan kijkt enzo. Ook heb ik nog niks uitgesloten wat betreft een mogelijke relatie. Tot nu toe denk ik dat het niks zal worden, ik heb nou eenmaal geen verdere gevoelens voor hem. Ik zie hem als een hele goede vriend, waar ik heel veel aan heb. Maargoed, ik hou de deuren nog maar even open, wie weet komen die gevoelens nog... En anders ga ik het maar alleen doen, dat was namelijk waar ik toch al op had gerekend. En ik weet zeker dat me dat gaat lukken met mijn ouders en vrienden om mij heen! Nou verder ga ik nu kijken of ik hier in de buurt kans maak op een appartementje en natuurlijk moet ik een verloskundige gaan zoeken! Vind het nu echt al super leuk, ben stiekem al voor namen, kamertje, buggy e.d. aan het kijken! Echt geweldig! Ook mijn ouders vinden het super! We gaan binnenkort al even naar zoon gigantische winkel met allemaal babyspulletjes om es gewoon even lekker alvast rond te neuzen!Ik heb NOG nergens last van, alleen af en toe wat misselijk. Heb nog niet overgegeven. En ik merk wel dat ik wat sneller moe ben, ga gewoon vroeg mijn bedje in. Soms wordt ik wel 's nachts even wakker om te plassen en dan kom ik weer lastig in slaap, vanwege het nadenken over vanalles! Maar dat vind ik niet erg, het zijn leuke dingen waar ik dan aan denk he! En verder ga ik gewoon echt volop genieten van mijn zwangerschap! Ik hou jullie verder nog op de hoogte!! Heel veel liefs, Eel! |
| 16/03/2008 @ 12:45 Eel | Dorientje, Nog even dit: Wat een schatje is Robbe zeg!! Echt een heerlijk ventje als ik dat zo zie!! Mag je zeker trots op zijn!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Pil slecht geslikt, nu 1 week overtijd

moeten krijgen teminste dat dacht ik omdat ik net ongi,pijn had
fijne avond iedereen groetjes beauty