volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 13:49 michele | @maxnic, een DVD/video met de film en foto's wel, achtergrond muziek niet, maar die kan je er naar eigen zin nadien via de pc opzetten. Van die DVD ben ik eigenlijk niet zeker, je moet het eens vragen als je een afspraak maakt. ik had een video mee, heb naar DVD niet geinformeerd eigenlijk. die commerciele 3D bureau's doen het ook maar enkel voor het geld hé, dus 't is normaal dat die er wat van die extra fantasiekes opzetten. Zij kunnen totaal geen medische informatie verstrekken. Ik geef toch nog steeds de voorkeur aan een wetenschappelijk correct onderzoek met de leuke extra's van een mooie 3D foto mee te krijgen. Moet niet zoveel van die pretecho toestanden (zoals ze ze in nederland noemen) hebben. |
| 18/07/2008 @ 00:01 michele | maxnic, als je van rond het antwerpse bent kan je die 3/4D echo laten maken in het sint augustinus ziekenhuis, daar komen de mijne ook vandaan. ![]() Ik wordt door mijn gyn doorgestuurd van het middelheim naar sint augustinus, omdat het middelheim de apparatuur niet heeft en de twee ziekenhuis op nog geen km van elkaar liggen, dus niet de moeit om dubbel aan te kopen. De gyn die de 3/4D echo's maakt is lekker gestoord en neemt er echt de tijd wel voor. heb al elke keer een zeer mooie foto meegekregen en een mooi verslagje. De vorige keer lag onze Kobe niet goed en de gy heeft toen bijna 20 minuten aan het plagen geweest met de echoscanner tot hij zich omdaaide en we een bangelijk mooie foto kregen. En tip : laat je doorverwijzen door je eigen gyn, het scheelt echt enorm veel wat je dan maar moet betalen. en wat betreft de uitgerekende datums en resultaten van echo's, elke echo genomen op een andere machine geeft een ander resultaat. is zoals bij een typmachine, alle letters staan op dezelfde plaats, maar de spaties zijn net allemaal verschillend. Als je dus bij je gyn een echo krijgt enje gaat op een ander voor een echo of 3D echo zal je altijd een ander resultaat krijgen. kwestie van "afwijkingen" op de meetapparatuur. |
16/07/2008 @ 10:51 ![]() | ja wij zijn echte vlamingen :) vond het antwerpse. wist niet dat je dokter ook zo'n 3 en 4d kon maken zal eens vroeger of zij dat ook doet. wij rijden helemaal naar wateloo ervoor een heel eind maar vind het wel oké hoor. je moeteens piepen op http://www.studio9months.be staan vanalles over te lezen en zie je ook afbeeldingen van 3,4 en 5d echo's :) greats nic |
volgende pagina >
[Reageer]

onverwacht zwanger van zevende kindje