Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 16:20 Leen | Oei, te vlug op verzenden gedrukt blijkbaar! Ik vind het dus een toffe, wat futuristische naam maar vrees dat ik hem verkeerd zou uitspreken. Oh ja, en ook benieuwd naar het geslacht natuurlijk ! Kun je zwijgen ? ![]() En Maxnic, voel je de baby al bewegen nu ? Is toch altijd heel bijzonder, dat echte contact door de buik heen, of het nu je eerste, je tweede of je 7e babytje is... Karen, hoe is het met jou ? Kom je hier nog eens langs ? Wanneer ben je uitgerekend ? Weten de andere kinderen het al ? IK vond dat zo prachtig, hoe onze grote kinderen meegeleefd hebben met mijn zwangerschap van ons 4e kindje. En nu: hoe gek ze op haar zijn. Dat is echt onbetaalbaar, vind ik. Wen, met jou ook alles OK ? Wij hebben de Dacia ook nog overwogen maar uiteindelijk hebben we een Citroën Jumpy gekocht. Voordeel is dat die een heel grote kofferruimte (zeg maar laadruimte!) heeft, maar wel maar 6 zitplaatsen. Toch wel handig voor op vakantie want voor 6 mensen heb je heel wat gerief mee hé (alleen al voor de baby: kinderwagen, stoeltje, reisbedje,...) Allez, ben ermee weg. Hoor jullie nog wel hé ! Leen |
| 07/07/2008 @ 16:11 Leen | Hey Maxnic, Ondertussen ben je alweer over de helft, wat gaat dat vlug !! Hoe gaat het met je ? Hopelijk niet al teveel last van je been en je rug ? Tja, dat zijn zo van die klachten die je er *gratis* bij krijgt hé... Ik ben best benieuwd naar de naam die je bedacht hebt. Is het een even unieke naam als van je andere kinderen ?? Ik zit me al de hele tijd af te vragen hoe je de naam van je jongste zoon uitspreekt. Ik vind het echt een toffe, wa |
| 26/06/2008 @ 15:44 ikke | Amai, hoe doen jullie dat zo'n groot gezin ? Ik zou het in ieder geval niet aankunnen. Gaan jullie nog buitenshuis werken en hebben jullie eigenlijk ooit nog een beetje tijd voor jezelf ? |
| 26/06/2008 @ 06:18 Karen ![]() | tja...die tv staat niet altijd op he ![]() Ben wel heel gelukkig hoor... ![]() |
25/06/2008 @ 08:40 ![]() | @ karen alvast een dikke proficiat. maak je niet al te druk tijd brengt raad en misschien gat het nu allemaal van zelf :) ik duim alvast voor je hou ons op de hoogte hé greats nic |
| 23/06/2008 @ 12:22 Leen | Hey Maxnic, Alweer een tijdje geleden dat we je hoorden. Als je banner klopt ben je alweer bijna op helft ! Pfew, wat vliegt de tijd ! Hoe gaat het met je ? Voel je baby al goed schoppen ?? Wanneer mag je weer naar de gyne ? Heb je kunnen zwijgen over het geslacht ?? Leen |
< vorige pagina | volgende pagina >

onverwacht zwanger van zevende kindje
.
)

(sorry, kan het even niet laten...).
)