Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2008 @ 13:47 cheesegirl | hoi hoi allemaal leuk om al die verhalen weer ff te lezen... Ik ben vorige wk naar zh gegaan... En ze konden eerst het hartje niet horen.. Dus ik schrok behoorlijk maar naar een paar min hoorde we toch het hartje kloppen wat was ik opgelucht zeg.. Morgen echo daar heb ik ook heel veel zin in... Verder ben ik niet begonnen met zwangerschapsgym ofzo heb vorige gekozen voor samen zwanger.. En vind 1 keer wel goed ![]() Dit keer gaan we voor 3d echo dus ook wel heel erg leuk... Ik wens iedereen verder een fijne zwangerschap en luckybird hoop dat het voor jouw ook niet lang meer gaat duren Groetjes en een voor iedereen |
| 22/05/2008 @ 11:41 cheesegirl | Ben ook wel heel erg nieuwschierig hoe het marion gaat.. Hopen dat we snel iets van haar zullen horen.. En idd is zeker spannend. Dinsdag heb ik mijn echo gehad. Geweldig gewoon om weer te zien het is en blijft een wonder zo'n zwangerschap. Toch heel mooi dat zo iets kan he.. |
| 25/05/2008 @ 21:32 luckybird ![]() | Gefeliciteerd Marion! Een . Alles goed gegaan?Nou geniet lekker van je mannetje. Hoe vind je dochter het? Groetjes |
| 26/05/2008 @ 13:03 cheesegirl | Marion van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ![]() Geniet er lekker van.. Maar dat zal wel goed komen Hoe gaat het met de rest van het clubje ??? |
| 26/05/2008 @ 21:59 luckybird ![]() | Hey deniz, Kostbare bezigheid dan de Mc sponsoren. Ga je er echt elke dag heen? Ik had bij de 1e dan een betere verslaving. Ik at alleen maar rauwkost. groetjes |
| 27/05/2008 @ 00:27 cheesegirl | Ja super geweldig die echo's blijft leuk he.. Ik was ook van plan om naar koekeloere te gaan.. Is bij mij in de buurt.. dus lekker makkelijk ook gewoon lopens te doen.. Ik las op hun site dat je De mooiste 3D beelden kan zien tussen de 22 en 32 weken. Dus over een paar weekjes al denk dat ik het in de 22e week laat doen.. Zie daar zeker naar uit.. Jij weet trouwens het geslacht zeker al vroeg he.. Bij mij konden ze het nog niet zien.. Ik heb zelf een heel sterk gevoel dat het een jongetje wordt.. En het typishe is bij de vorige zwangerschap hadden de meeste die ik goed ken ( fam ect) o het wordt een meisje.. En als mijn zus aan mij dacht dacht ze aan een meisje... En nu aan een jongetje.. Iedereen zegt ook o dit keer wordt het een jongetje Hahaha nou we zullen zien he!!! ![]() |
| 27/05/2008 @ 10:44 cheesegirl | Dat is grappig deniz misschien wonen we wel heel dichtbij elkaar... Ik woon in de flat van de geessinkbrink.... Nou ik hoor het wel misschien woon je wel net aan de andere kant misschien ook niet.. Ik had bij de vorige zwangerschap steeds behoefte aan kaassoufle en heel veel fruit... Nu echt vaak zin in frikandel speciaal wat ik eerder nooit at.. Ach ja die kilo's kunnen er ook nog wel bij ![]() ![]() |
| 27/05/2008 @ 16:24 cheesegirl | hahahah idd grappig zeg kom vaak bij het leunenberg daar wonen mijn opa en oma... Dus dat is wel dichtbij jou ja... En buitendat wonen we niet ver van elkaar.. Toevallig zeg Ik zou invervolg me mond houden over die ..... spe.... ![]() |
| 28/05/2008 @ 11:44 cheesegirl | och ik vind het ook zo'n idioot gedoe daar bij conexion.. Dat ze meer geld willen verdienen ok. Maar dat wij daar dan de dupe van moeten worden.... Ik ben gewoon echt afhankelijk van de bus.. Buiten dat doe ik alles lopend. Vanwege mijn gezondheid kan en durf ik namelijk niet te fietsen voor al niet met zo'n kleintje op de fiets... Dus echt heel onhandig..en ik heb ook niet echt iemand die mij kan brengen of zo. Hoop dat ze er idd snel uitkomen |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger en woonachtig in enschede!!!

voor iedereen
. Alles goed gegaan?
raar he de keren dat ik getest heb en negatief was kwamen mijn
ze zijn daar zo lief ze heeft het geslacht laten zien ik wist dat het een meisje was maar bij de 20 weken echo ging het zo snel dat ik het niet kon geloven dat ze het zo snel al gezien had..

dan wonen we wel heel dicht bij elkaar in de buurt
weer nu ik naar de verloskundige moet
kan ik op de fiets met 2kids en waarschijnlijk regen en astma pfff helemaal naar glanerbrug 

dus besteed het geld beter.