< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » zwanger op reis??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
zwanger op reis??
17/03/2008 @ 22:31
hds

Online Status Bekijk profiel
hey meiden,
erg bedankt voor de reacties We hebben besloten om toch maar even te wachten tot in de zomer Lijkt ons het beste om zeker te zijn van een zorgeloze vakantie.
veel liefs xxx

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 19:17
Jen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik denk dat als je naar een land gaat waar je geen vacinaties voor hoeft te hebben het wel ok is.
verder gewoon wegblijven van de dingen waarvan je zowieso ziek kan worden. (ijsklontjes, water enz enz)
Ijs alleen eten als het verpakt is en water uit flessen.
Je moet er wel rekening mee houden dat je aan de diarree kan gaan vanwege ander eten en andere bereidingswijzen. Ik denk dat je daar wel extra alert op moet zijn als je zwanger bent.

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:52
goopybike

Hallo,

Bij mijn 3 zwangerschappen zijn we telkens op vakantie geweest.

Bij de oudste was ik 20w toen we naar Egypte gingen,
Bij de tweede was ik 9w terug naar Egypte
en bij de derde was ik 27w toen we naar Zuid-Italië geweest zijn.

Ik heb natuurlijk nergens geen risico's genomen, en heel voorzichtig geweest met het eten. Maar elke vakantie was al geboekt voor ik zwanger was. En moest ik problemen gehad hebben tijdens mijn zwangerschappen, dan hadden we onze vakanties gewoon geannuleerd.

Geniet er nog van (zwanger of (nog) niet!))

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:48
Heidi

Hey
Of het kwaad kan of niet dat weet ik niet, ik denk het niet. Maar wij wachten bewust tot na onze vakantie voor we eraan beginnen. Heb er een paar redenen voor:
- We gaan met de auto naart zuiden van frankrijk. Ik ben wagenziek dus neem er een touristil voor in. Als je zwanger bent mag dit niet.
-Ik was bij Amber de eerste maanden misselijk. Niet zo leuk als je op vakantie bent of in de auto zit.
-Je mag niet in de zon als je zwanger bent. Je kan dan een zwangerschapsmasker krijgen en daar zit ik niet op te wachten.
-Ik wil van deze verlof kunnen genieten van het begin tot het einde en dan lijkt mij het verstandigste om te wachten.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je van dit alles geen last hebt en dan zou ik zeggen GA ERVOOR.
Grtz

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 15:38
hds

Online Status Bekijk profiel
hoi dames,
ik zit met een vraagje. Mijn vriend en ik gaan in juni op reis en we weten niet goed of het verstandigst is om even te wachten met proberen voor beebje, of we er al zouden voor gaan. We zijn al 8 maanden gestopt met de pil. Iemand hier ervaring mee? laat het ons weten aub
Liefsxxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]