< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Temperaturen

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
29/04/2008 @ 18:29
Antje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Nien: danke je.. we zijn er ook heel erg blij mee!

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 20:52
Nien

Hoihoi,
ik dacht ik kom hier nog eens kijken hoe het er mee staat...
Antje proficiat! Wat een goed nieuws, hartstikke fijn!
Ik ben deze maand begonnen met elke ochtend te tempen. Ondanks dat ik niet altijd op hetzelfde tijdstip opsta. Dit gaat heel goed en zo weet ik precies wanneer ik ovuleerde en hoe lang deze cyclus nog duurt. Ik hoef gelukkig geen nachtdiensten te werken dus dat maakt het al heel wat makkelijker!

Groetjes en ik kom nog wel eens kijken hier

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 09:25
Antje

Nee met die van het kruidvat! Vanmorgen was de test helemaal super positief. Twee hele dikke roze strepen! Ben zoooo blij nu!

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 09:03
Lydia

Online Status Bekijk profiel
Hé Antje,

Wat fijn joh, gefeliciteerd. Wel super hoor dat je nu zwanger bent, geniet er van. Geen blaastraining meer gelukkig.
Heb je dat ook gedaan met die zwangerschapstesten van de sensi gedaan??

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 16:03
Antje

Hey Lydia,
Ik had wel een een paar dagen lichte streepjes. Maar ik heb ze als het goed is niet meer nodig... Heb vanmiddag een test gedaan en die was duidelijk positief! Morgenvroeg doe ik voor de zekerheid nog een test met ochtendurine! Hopelijk heb jij ook snel een mooie test!
Liefs Antje

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 10:20
Lydia

Hé Antje,

Wel grappig dat we gelijk lopen. Ik begin wel een beetje gespannen te worden. Ben erg benieuwd, aan de ene kant mag het van mij al zover zijn dat we kunnen testen maar aan de andere kant is het hoop hebben ook nog wel heel prettig. Ik hoop dat het voor ons beiden positief zal zijn!!!!!

maar heb je wel lichte streepjes gehad??? of alleen een teststreepje??

Liefs Lydia

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 17:10
Antje

Hey Lydia,
Heel stom maar ik ben twee dagen vergetenom te testen en weet dus echt niet wanneer mijn eisprong is geweest, we hebben er maar gewoon wat op los geklust eigenlijk. Gewoon als we daar zin in hadden. Nu maar hopen dat het toch rond de goede tijd was...
En jij? Zo te zien lopen we gelijk!

[Laatst gewijzigd door Antje - 17/04/2008 @ 17:10] - Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 13:25
Lydia

Hé Antje,

Hoe is het met de blaastraining??
Heb je inmiddels al een positieve ovu-test gehad??

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 14:44
Antje

Hey Lydia, het ophouden gaat prima, hihi. Heb alleen nog steeds geen positieve ovutest! Volgens mij is mijn hele cyclus in de war!!!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 11:15
Lydia

Hoi Antje,

En is het gelukt met de 2 uur ophouden??
Waren ze een beetje duidelijk?
Nee klopt, bij die van sensitest staat er inderdaad niks over.
Lekker verwarend allemaal he. Dat is om het makkelijk te houden.
Komt het er toch maar weer op neer dat we zelf ook nog moeten nadenken, wel vermoeiend hoor.

Ik dacht zal deze maand mn temp weer eens bijhouden. Heb het geloof ik 1 keer gedaan en daarna stons ik elke keer alweer naast mn bed. Dus dat idee heb ik maar weer laten varen voor deze maand.

Groetjes Lydia

[Laatst gewijzigd door Lydia - 10/04/2008 @ 11:15] - Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 18:53
Antje

Hoi Lydia, ja twee uur hou ik wel vol, hihi! Ik heb nu de testen van sensitest en daar staat helemaal niks in over hoe lang je moet wachten met plassen. Bij de testen van Predictor staat er in dat je 4 uur niet mag plassen

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 09:01
Lydia

Hoi hoi,

Als je test en je hebt bijna je eisprong dan komt die wel sneller op dan de 5 min. Maar dat kan een paar dagen achter elkaar zijn en dan moet je nog wel vergelijken of die donkerder is. Ik bewaarde ze vaak,zodat ik goed kon vergelijken

Maar je kunt de hele dag testen(hoeft niet met ochtendurine), dus je hoeft het echt niet op je werk te doen. Ik deed het vaak voor of na werktijd.

4 uur niet plassen vind ik wel heel lang. Het gaat ermeer om dat je niet elk half uur naar de wc gaat, want dan heeft testen geen zin. Maar naar 2 uur kun je ook wel testen. Dat valt nog wel vol te houden toch?

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 07:36
Antje

Nien, ik vraag me dat ook eigenlijk wel af! En wat ik me ook afvraag: Is het echt zo noodzakelijk dat je vantevoren 4 uur niet naar de wc gaat??? Dit is voor mij namelijk echt een ramp! Ik hou dat echt niet vol, krijg dan echt buikpijn!!!

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 20:03
Nien

Hoihoi ben ik weer,
even nog een vraagje over de ovutestjes!
Ik lees dat je 5 a 10 minuten moet wachten voor de uitslag, is dit ook echt zo??
Ik kan nl op mijn werk echt niet zo lang op het toilet blijven zitten, dan gaat iedereen vragen stellen en daar heb ik niet zo'n zin in.
Ik denk sowieso dat ik toch maar ga beginnen met tempen in de volgende ronde, eens zien wat daar uit komt... Ik verwacht nl niet meer dat het prijs was deze maand...

Groetjes!

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 08:54
Nien

Hey Ladies,
kijk eens wat ik vond op http://www.fertilityfriend.com !!!

"How can I chart my BBT if I work shifts?

It is not impossible to take your BBT if you work shifts, but it will be more challenging. Take your temperature at the time you wake up when you are most likely to have had the most sleep. Be as consistent as you can. On your days off, take your temperature after you wake up as well, even if it is at a different time. Make a note on your chart of changes in your waking schedule. You may take your temperature in the afternoon before you go to work if that is your usual waking time and the time after which you are most likely to have had the most sleep. It is not useful to take your temperature when you are already awake and active. "

Hopelijk zijn jullie goed in Engels Het is trouwens een hele fijne site met super veel info, ben nog geen Nederlandstalige site tegengekomen met zoveel info!

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 17:38
Eveke85

Hey, ik lees dat jullie met ovutestjes willen beginnen?! Ik heb er besteld via Ebay, 25ovutesten en 5zwtesten voor 14,98€ met verzending naar België inbegrepen. Ze komen van Frankrijk!

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 17:29
Antje

hoi hoi, ik heb nu ook de ovutesten van sensitest besteld. Ik had ze volgende dag al binnen en ze waren ook niet duur vond ik. 24 stuks plus 3 zw. testen voor 29,95. Vorige maand had ik ze van predictor. Dat waren 5 stuks voor 29,95. Wat een verschil he. Ik ga er toch vanuit dat als ze niet goed waren dat ze niet verkocht mogen worden he!!! En ik hoor op het forum hier dat heel veel dames de testen van sensitest gebruiken. Nu nog maar hopen op een goed resultaat deze maand voor ons allemaal. Krijgen we een kesrtkindje... hihi

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 12:23
Lydia

Hoi,

Ik heb ook de ovu testen van sensitest gebruikt. Die zijn volgensmij net zo goed als anderen en lekker goedkoop.
Vond ik wel belangrijk en met een regelmatige cyclus heb je er per maand maar 3 of 4 nodig. Bij mij komt mijn ovu ook overeen met die van deze site.
En als je bij hun iets besteld krijg je ook voor de volgende keer iets korting.

persoonlijk vond ik de dipstik wel prettig.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 08:58
Geja

Hey,
Een een tip. Weet niet of ik reclame mag maken maar doe het toch.Ik kreeg onlangs een mailtje van sensitest dat de ovulatietesten daar in aanbieding waren. http://www.sensitest.nl
Ik had overigens gewoon de goedkoopsten en die hebben heel goed hun werk gedaan. Maar zou even rondneuzen op internet..er waren in mijn tijd nogal veel/grote prijsverschillen.

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 21:31
Nien

Leuk zeg zo een aantal verpleegkundigen bij elkaar
Ik ga ook eens wat info opzoeken over die testjes... Het klinkt wel handig!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]