< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Temperaturen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
25/03/2008 @ 18:26
Antje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties, ik denk toch ook maar dat ik weer de ovu testjes doe deze ronde. Is toch wel een stuk makkelijker.
Groetjes Antje

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 16:30
Geja

Online Status Bekijk profiel
Hai,
Temperaturen heb ik jaren geleden ooit gedaan maar ik merkte zelf echt haast geen vershillen. Vond het maar moeilijk en lastig (ook ik werkte in de drie ploegen)en het moest van de huisarts toen wel iedere dag rond dezelfde tijd.
Zijn ovulatietesten niet veel makkelijker? Vond ik wel. En met een regelamatige cyclus hoeft het ook helemaal niet zo duur te zijn.
Bij ons was het door die testjes direkt de tweede maand raak. Mischien wel massel hoor maar toch...zou ik de volgende keer zo weer gaan testen.
Ik dacht achteraf...waarom heb ik ooit getemperatuurd?
Het is maar een ideetje hoor.

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 16:29

hoi , ik werk ook in de verpleeging , ik heb geluk dat ik geen avonddienst of nachtdienst heb , als ik s nachts opgeroepen wordt , neem ik hen dat 1 keer niet.

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 16:15
Lydia

Online Status Bekijk profiel
Hoi Antje,

Als je aan de hand van je temp wilt bepalen wanneer je een eisprong hebt. Dan moet je elke dag op het zelfde tijdstip meten.
Dus met een nachtdienst gaat dat inderdaad niet werken, want je slaap overdag nooit zo diep als snachts.
Ik heb het nooit gemeten als ik er s`nachts uit geroepen werd. Toch wel lastig hé de zorg.
Ik merkte al dat mn temp hoger was als ik onrustiger had geslapen.
terwijl ik dan nog geen eisprong had gehad.

Hoelang houden jullie je temp al bij?? Ik heb het een hele tijd gedaan, maar ben er mee gestopt toen de gyn zei dat hij geen templijsten hoefde te zien. Nu ik je vraag gelezen heb, denk dat ik er deze maand weer eens naar ga kijken.
Hoe is jullie ervaring met ovulatietesten??

Groetjes Lydi

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 09:23
Antje

Hoi Nien, ja ik werk ook in de verpleging, die wisseleldiensiensten maakt het dus niet erg makkelijk om te tempen. Denk dat ik maar weer aan de slag ga met de Ovutestjes.

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 08:41
Nien

Hoi Antje,
werk jij ook in de verpleging?
Ik was hier ook wel benieuwd naar. Ik was van plan om als ik vroege dienst heb, te meten vlak voor ik de deur uit ga en anders drie kwartier later.
Maar zo te lezen kan dit al een verschil geven... Jammer!

Moet je persee 's ochtends tempen? In de avond zou het voor mij nl een heel stuk makkelijker zijn om dezelfde tijd aan te houden...
Iemand die dit weet?

Thanks!

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 20:59
karen

Hallo
Ik merk bij mezelf dat als er maar een half uur ofzo verschild bv 7u30 ipv 7u, dat het al een heel verschil maakt dus ik denk wel dat het verschil maakt maar zeker weet ik het niet . Het is alleen wat ikzelf ervaren heb.
Groetjes Karen

[Laatst gewijzigd door karen - 24/03/2008 @ 21:00] - Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 12:37
Antje

hallo allemaal, ik heb even een vraagje. Kun je ook je temperatuur dagelijks opnemen als je in wisseldiensten werkt? Ik vraag me namelijk af of temperatuur anders is als je m bijvoorbeeld om 9.00 uur opneemt i.p.v. 6.00 uur en hoe moet dat dan als je nachtdienst hebt??? Ik hoop dat iemand me hier even mee kan helpen!
Groetjes Antje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina