Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 23:53 Bianka ![]() ![]() | Nee heb nog niks gekregen, vind het wel lang duren! toch maar even bellen denk ik! Groetjes Bianka |
| 29/05/2008 @ 09:24 conny ![]() | nou, heb weinig hoop meer, heb al wat bloed gezIen. Of het moet heirbij blijven,wat ik overigens niet denk. Conny |
| 31/05/2008 @ 12:32 DINEKE | Hoi Lydia en Conny Heb jullie verhalen een beetje gelezen en kan aardig met jullie meeleven! Ben zelf bijna 4 jaar getrouwd en het grootste gedeelte daarvan proberen mn man en ik al zwanger te raken. Ben 2 maanden geleden geopereerd aan endometriose, zit nu midden in hormoonbehandeling met lucrin (tijdelijk in de overgang!) en we gaan binnenkort met IUI beginnen. Jullie verhalen zijn natuurlijk niet leuk, maar het is toch fijn om te ervaren dat er meer vrouwen in een vergelijkbare situatie zitten: veel pijnlijke confrontaties met zwangere vrouwen, en de 'waarom' vraag naar God. Zoveel vrouwen zijn me al 'voor hun beurt gegaan' (het voelt gewoon als voorkruipen, ik was toch aan de beurt???) Toch gaat het heel goed met me, heb zo mn dipjes, maar toch een groot vertrouwen in dat God's plan met ons leven goed is, of daar kinderen bij gaan horen of niet. Maar ben een lange weg gegaan voor ik die rust kon voelen. Heb lang gedacht 'waarom ben ik anders vrouw, wat heb ik voor doel als ik geen moeder wordt?' maar ben erachter gekomen dat mijn doel God is en dat geeft ongelooflijk veel rust. Hoe dan ook, het verlangen naar een kind blijft er natuurlijk gewoon en we gaan dan ook met goede moed en hoop de toekomst tegemoet! Op naar IUI !Ik wil jullie heel veel sterkte Groetjes Dineke |
| 31/05/2008 @ 15:20 conny ![]() | Hoi Dineke, welkom hier. Dus ook al zo lang bezig. Endometriose is ook niet niks. Hoop voor je dat IUI snel uitkomst biedt. Groetjes, Conny |
| 03/06/2008 @ 15:59 DINEKE | Ja...geduld is een schone zaak! Maar na ruim 3 jaar ben je er toch echt meer dan klaar voor. Hoe heb jij IUI ervaren, erg vervelend of onnatuurlijk? Heb je ook hormonen 'ter stimulatie' gekregen? En hoe lang ga je daar nog mee door? (Ik bedoel, zit er een maximum aan het aantal behandelingen?) Groetjes Dineke |
| 04/06/2008 @ 13:56 DINEKE | hoi Conny Ik las trouwens dat jouw slijm ook niet goed is? (geen levende zaadzellen na samenlevingstest). Ik heb dat ook. De ph-waarde van het slijm hoort rond ovulatie te veranderen maar dat doet ie van mij niet. Daar kwamen we vorig jaar achter en toen hebben we een poosje een spoeling gebruikt die ervoor zorgt dat de ph wel normaal wordt en er dus levend zaad binnen kan komen. Hebben ze dat bij jou niet geprobeerd? Alleen helaas hielp het niks omdat ik dus ook endometriose bleek te hebben, handig! Fijn om te weten dat de behandeling (iui) op zich niet zoveel voorstelt. Hopen dat je hormonen krijgt en het dan snel raak is!!! groetjes dineke |
| 09/06/2008 @ 11:41 conny ![]() | Hoi Dineke, Hoop voor je dat het gaat opschieten nu. Ik ga proberen woensdag bij de gyn al een uitstrijkje te laten doen, dat scheelt weer moeite. Groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??

!